Social Icons

Pages

Tuesday, August 16, 2011

EKSKLUSIF !!! VIDEO PEMERIKSAAN JAIS DI GEREJA DAN BUKTI 3 BERADIK MURTAD DI DUMC !!!



Sebelum melihat majlis Thanksgiving Dinner di DUMC eloklah kita mengetahui perancangan dan konspirasi antara Teresa Kok dan Annou Xavier (peguam daripada Persatuan Peguam Katolik) dalam usaha menutup gerakan memurtadkan umat Islam oleh DUMC.Annou Xavier telahpun merancang bersama Teresa Kok untuk mempertahankan Kumpulan 12 di mana hanya 8 orang sahaja setakat ini yang boleh 'dikawal' mereka.Annou Xavier jugalah yang telah mengeluarkan surat meminta penangguhan daripada Kumpulan 12 bagi memberi kenyataan kepada JAIS pada minggu lepas.Penangguhan ini disifatkan satu tindakan menghina JAIS dan DYMM Sultan Selangor.Persoalannya di sini,mengapa Kumpulan 12 ini perlu diwakili peguam daripada Persatuan Peguam Katolik ??? Kenapa Persatuan Peguam Katolik dan Teresa Kok beria-ia ingin mempertahankan tindakan Kumpulan 12 hadir ke GMDU ???

ANDA NAK MAKLUMAT LAGI ???

KLIK DI SINI

DAN

KLIK DI SINI


Nea Reima Mareana binti Mahadzir (900906-02-5778)
Jalan Dato' Haji Shuib, Taman Sri Taman,Alor Setar

Ina Reima Fitriza binti Mahadzir (850714-71-5018)
Jalan Dato' Haji Shuib,Taman Sri Taman, Alor Setar

Ade Andrian Putra bin Mahadzir (940227-02-5609)
Pelangi Damansara,Persiaran Surian,Petaling Jaya

BUKTI 3 ADIK BERADIK DALAM

MAJLIS MURTAD DI GEREJA HARAM DUMC

SILA LIHAT VIDEO DI BAWAH



RENUNG-RENUNGKAN

6 comments:

Anonymous said...

kalau benarlah 3 orang itu murtad orang yang menjaga hal ehwal agama la yang bertanggungjawab!sebab perkara murtad nie dah lama berlaku tapi mana perginya menteri jaga agama?jangan kerana nak jaga periok nasi pejamkan mata saja.....ulama2 omno dah lama tau perkara ini tapi buat dekkkk aje!!!!

Anonymous said...

Um um um um um um .....no no no no no....
Um um um um um um .....ngok ngok ngok

Anonymous said...

Passssss Pissssss Pussssssss

Passsss Pisssss Pusssss

usin said...

mak bapak 3 beradik tu tak salah @ dipertanggungjawabkan ke? adakah mak bapak 3 beradik tu dah menjalankan amanah mengajar dan mendidik anak2 mereka dengan ajaran Islam yg sebenar? kenapa boleh sampai terpesong jauh begitu. ini yg patut dipersoalkan selain menuding jari kepada pihak2 lain.

Anonymous said...

mak bapa dia orang cuma buat anak saja.
mendidik tugas guru disekolah.
bab ugama tugas kerajaan lah.
kenapa anak2 mereka jadi camtu...
sebab utama kerana mak bapa bagi rezeki haram pada anak2 mereka ni.
sebab itu islam melarang umatnya mengambil rezeki dari sumber yg haram.
memang jadi haramjadah lah si 3 ekor ni.

Anonymous said...

Anon - August 16, 2011 4:40PM & Anon - August 16, 2011 4:51PM. Aku adalah org islam pengundi yg diatas pagar & bukanlah pro UMNO. Memilih mana yg baik utk keturunan aku. Tp cara kau menyalahkan kerajaan ini sebenarnya salah. Masalah murtad ini adalah masalah semua org islam. Kita harus bersama menangani isu ini. Kita juga perlu ambil tahu ttg saudara seislam kita. Tidak terpandang semua perkara didunia ini jika kita tk bersama-sma melihatnya. Dlm keluarga, jika kita sbgi ayah... kita juga mengharapkan ibu kpd anak kita (isteri) utk memaklumkan kpd kita hal yg berlaku dirumah ketika kita kluar bekerja. Jgn menunding jari kpd sesiapa krn yg menjaga hal ehwal agama islam spt yg anda maksudkan adalah dr parti yg bukan didalam kerajaan pusat Malaysia. 1 jari anda menunjuk pada org, maka 4 jari menunjuk pada diri anda sendiri.

 
 
Blogger Templates