Social Icons

Pages

Sunday, August 28, 2011

KANTOI !!! MAT SABU BUAT-BUAT LUPA BERKENAAN CERAMAH MENGHINA PEJUANG NEGARA !!!



Timbalan presiden PAS,Mohamad Sabu berkata Kononnya Mat Sabu tidak ingat isi ceramahnya berkaitan dakwaan pengganas dalam Kompeni Pasukan Ke-4 Parti Komunis Malaya (PKM) yang menyerang Balai Polis Bukit Kepong pada 23 Februari 1950 adalah wira negara.

"Saya tidak ingat (apa yang diperkatakan) sebab ceramah itu berlangsung minggu lepas (21 Ogos)," katanya kepada akhbar Sinar Harian.

Laporan akhbar itu ini memetik Mohamad Sabu sebagai berkata : "Saya tidak mahu komen mengenai apa yang dilaporkan oleh akhbar arus perdana itu".


Utusan Malaysia dalam laporan muka depannya semalam menyiarkan Mohamad Sabu sebagai mendakwa Muhammad Indera, lelaki yang bersekongkol dengan Goh Pen Tun dan 200 anggota komunis adalah hero sebenar, bukannya 25 anggota polis dan keluarga mereka yang mempertahankan diri dalam serangan di balai tersebut.Selain itu, Utusan melaporkan, timbalan presiden PAS itu, dalam ceramahnya di Tasek Gelugor, Pulau Pinang pada 21 Ogos lalu,turut mendakwa Datuk Onn dan Tunku Abdul Rahman tidak layak dianggap sebagai pejuang kemerdekaan kerana menganggap mereka sebagai pegawai British.

Sementara itu, Mingguan Malaysia hari ini menyiarkan berita yang memetik reaksi pelbagai pihak mengecam Mat Sabu, termasuk penerima Pingat Gagah Berani (PGB) dan Seri Pahlawan Gagah Perkasa (SP), bekas pegawai waran 1 Kanang anak Langkau.Kanang dipetik sebagai berkata Mat Sabu tidak layak mengambil bahagian dalam politik demokrasi di negara ini dan menganggap timbalan presiden PAS itu sebagai "watak penghasut yang sewajarnya dikenakan tahanan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA)".

Utusan juga memetik ketua penerangan Persatuan Veteran Tentera Melayu, Mohd Jurit Ramli menyifatkan kenyataan Mat Sabu itu sebagai biadap dan kurang ajar.Manakala Timbalan Ketua Polis Negara,Datuk Seri Khalid Abu Bakar pula dilapor Utusan sebagai berkata,Mat Sabu perlu memohon maaf kerana kenyataannya akan menyinggung perasaan waris anggota polis yang maut dalam tragedi berdarah itu.

SILA LIHAT KEMBALI VIDEO DI BAWAH !!!



BUKTI DAH ADA !!!

KENAPA TAK INGAT PULAK !!!

JAHANAM !!!

14 comments:

Anonymous said...

Tahniah pada Mat Sabu atas kenyataan yg bernas dan sedikit sebanyak dapat mengurangkan banyak undi untuk pakatan rakyat diPRU akan datang.Saya lebih suka Mat Sabu kerana dia telah menyelamat negara dari menjadikan Anwar Ibrahim sebagai PM. Dengan kuasa mulut dan nafsu longkangnya dia telah menjatuhkan Anwar dari menerajui negara Malaysia dan sekarang dia memilih untuk menaikkan populariti UMNO dengan kenyataan yg tak masuk dek akal manusia tapi hanya diterima oleh akal binatang macam Anwar. Apa jua yg membabitkan POLIS dia akan membencinya hingga ke akhir hayatnya. Harap pihak berkuasa dapat gunakan lori Polis yg ada untuk melanggar beliau ini yg sah ada keturunan darah pengkhianat. Akhir kata Mat Sabu ''Berjuanglah demi menegakkan KOMUNIS dan ANWAR IBRAHIM dan tidak ketinggalan kekasih tangkap basahku siNORMAH.

Anonymous said...

Saya, orang dari Bukit Kepong ingin mengatakan kapada Mat Sabu....Kepala Bapak engkau!!

Anonymous said...

betoi tu Anon... DAP adalah satu2 nya yang telah menang dalam pakatan haram ini... PAS dan PKR boleh gulung tikar kerana sudah hilang prinsip mereka berkompromi sangat dengan fahaman komunis DAP...

ELDIFASO said...

Macammana la org mcm nie boleh jadi timbalan presiden pas.?kuat bohong kuat tipu.tahulah baik ngn dap dan guang eng.pada pada lah.ko tu skrg berckp atas kapasiti parti pas.bukan dap.ko ingt cina yg sokong komunis nie majoriti
?nak ubah sejarah?haha pegi jahanamlah

Anonymous said...

mat syabu bengong oiii...foto2 bukti ada sebagai bukti...komunis serang balai polis bukit kepong...hang dok merapu macam orang kena syabu ni apahal...haritu mat syabu mengaku si kalipah berkulob tu sedara mara dia...lagi pulak si komeneh tu tolong settle bil mat syabu kena sodok buldozer n digelek stimrol...kalo tak pon...mungkin pasal bulu mah masih lekat kat kerongkong...mah mah mah...a'aaaaawu...wuuuu...huh...huuuuuuuu

Pasrael said...

Stju ngan anon2 diatas diharap polis2 n tentera yg dah termakan hasutan pembangkang kembali kepangkal jln,pjuangan anda telah dinafikan oleh si lahanat nih.

Anonymous said...

Mat sabu....awas aku akan follow u...di setiap pergerakan anda...lu memang kuda dap, buta sejarah, tiada perasaan, bengap dan buta hati...utk org pas ko nasihat lah babi ni...dari vetran komando atm.

Anonymous said...

MAK BAPAK MAT SABU SEMEMANGNYA KOMUNIS.

MAT SABU ANAK PELACUR KOMUNIS

MAK MAT SABU JADI GUNDEK KOMUNIS CINA, INDIA DAN SEJENIS DENGANNYA.

MUKA MAT SABU MEMANG MUKA KOMUNIS.

MAT SABU , PENYEMBAH PAS ALJUBURI MEMANG ANAK HARAMJADAH.

SELAMAT DATANG MAT SABU KE BUKIT KEPUNG.

ANAK2 KOMUNIS BANGGA AKAN SAMBUT MAT SABU, WIRA NEGARA DGN PENUH PENGHORMATAN

Anonymous said...

baguslah !! minta mat abu keluarkan lebih banyak perkataan 'mujarab' anti melayu dan anti perjuangan pihak polis dan ATM ,

minta mat sabu keluarkan lebih banyak lagi perkataan /ceramah pro komunis !

bukan apa ,yg pasti sokongan dan undi kepada pas kini beralih arah , yg pasti ribuan bekas tentera dan polis terluka dan kecewa dengan kenyataan mat sabu ! yg untung ialah BN !!

ingat ,pada bekas tentera dan polis , PRU akan datang jangan sesekali undi PAS !! pas pro komunis !

Anonymous said...

Kimak ni perasan dialah orang yang dap boleh harapkan.dap asyik carik dia..tapi kimak ni tak sedar dap ni carik dia sebab dia yng paling bodoh dan senang di perbodohkan.

Anonymous said...

Buang kerakyatan dia sebagai warganegara kerana cuba menghasut rakyat dan membohongi sejarah. Dia adalah sorang yang berpengaruh dan dapat menghasut pengikut dan penyokongnya. Tindakan dan kenyataan dia adalah merbahaya kepada negara. Dia patut di tahan dan dijauhkan dari masyarakat.

Anonymous said...

Parti politik Parti Ajaran Sesat, Parti Komunis Rakyat & Dalang Angkatan Palsu harus ditolak oleh semua rakyat pada PRU13.

Anonymous said...

Allah Ta'ala itu Maha Adil lagi Maha Berkuasa menyesatkan kepada sesiapa yang dikehendakiNya.

Jika Allah telah menyesatkan, tiada siapa yg dapat memberi pertunjuk.

Maka marilah kita memohon pertunjuk hidayah daripada Allah Ta'ala agar kita ditetapkan ke jalan yang lurus, iaitu jalan para Nabi2, Rasul2, Syidikin, Suhadah, para solehin, tabi-tabiin.. sehingga akhir (roh) nyawa kita dikeluarkan.

Itulah doa setiap kali dalam solat didalam bacaan Al-Fatihah (7 ayat yang berulang-ulang bacaannya).

Insya Allah kebenaran akan menghapuskan segala kebatilan..

Wallahualam..

prima68 said...
This comment has been removed by the author.
 
 
Blogger Templates