Social Icons

Pages

Monday, August 15, 2011

KES LIWAT ANWAR IBRAHIM !!! TANGGUH LAGI !!! EKSKLUSIF VIDEO PEMERIKSAAN JAIS !!!



Anwar Ibrahim akan memberi keterangan pada perbicaraan kes liwat yang di hadapinya pada 22 Ogos ini.Sankara Nair,memberitahu mahkamah bahawa pihak pembelaan telah berjaya menemubual 19 saksi potensi dan masih ada enam lagi yang belum dikemukakan.Menurut Peguam Cara Negara II,kedua-dua pihak telah bersetuju Anwar akan mula membela dirinya pada Isnin depan.

Minggu lalu,peguam pembelaan yang diketuai oleh Karpal Singh telah menemubual 19 saksi potensi yang mungkin diminta tampil memberi keterangan pada perbicaraan itu.Mereka yang dipanggil itu termasuk Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan isterinya,Datin Seri Rosmah Mansor,yang hadir pada Jumaat lalu.


Saksi yang belum ditemubual termasuk Tan Sri Musa Hassan,dua bekas pembantu rumah Indonesia,Suliati dan Faria Dipan yang sebelum ini bertugas dengan pemilik kondominium,Hasanuddin Abdul Hamid dan jururawat Hospital Pusrawi Yazihan Jusoh, serta pengawal peribadi Anwar,Mohd Rasid Mohd Rosdi.Pembantu rumah berkenaan telah pulang ke Indonesia dan polis dijangka memaklumkan perkembangan mereka mengesan kedua-dua wanita itu.

Pada 16 Mei lalu,Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah memerintahkan Anwar membela diri selepas memutuskan bekas pembantu Anwar, Mohd Saiful, pengadu dalam kes liwat itu, adalah bercakap benar dan seorang saksi berwibawa.


Anwar mengaku tidak bersalah selepas sedap menutuh saiful di di Kondominium Desa Damansara di Bukit Damansara,antara 3.10 petang dan 4.30 petang pada 26 Jun 2008.Anwar mengaku Tidak bersalah di Mahkamah Sesyen pada 7 Ogos 2008,terhadap pertuduhan melakukkan seks di luar tabii tersebut.Jika disabitkan kesalahan,Anwar Ibrahim boleh dikenakan hukumaan penjara sehingga 20 tahun dan disebat.

inilah keputusan terbaik dari Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Mohd Zabidin Mohd Diah.Mahu atau tidak,Anwar Ibrahim perlu membela dirinya pada 22 Ogos 2011.Temubual 6 lagi saksi dilihat tidak relevan langsung pada pembelaan pagi Tadi.





SEMOGA ANWAR IBRAHIM MASUK PENJARA SUNGAI BULOH !!!!

AMIN...

SILA LIHAT VIDEO DI BAWAH



RENUNG-RENUNGKAN

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

Anonymous said...

agak nya apa lagi alasan untuk tangguh ye?kita sama tungguuuu....

Anonymous said...

MANA ADA SERBU DAN REMPUH ? SOPAN JER NAMPAK !CELAKO SUNGGUH KAKI TEMBERANG NI.

 
 
Blogger Templates