Social Icons

Pages

Wednesday, September 21, 2011

KES LIWAT ANWAR IBRAHIM I DAN II !!! INI JAWAPAN DATUK ZULKIFLI NOORDIN !!!


YB Datuk Zulkifli Noordin,Ahli Parlimen bebas Bandar Baru Kulim berkata kes liwat Anwar Ibrahim pada tahun 1998 (kes liwat I) berbeza dengan kes liwat II yang berlaku pada tahun 2008.Katanya yang juga merupakan salah seorang peguam bela Anwar,kes liwat I membabitkan Azizan Abu Bakar,manakala kes liwat II membabitkan Mohd Saiful Bukhari Azlan.Azizan merupakan bekas pemandu kepada isteri Anwar,Wan Azizah Wan Ismail,manakala Mohd Saiful merupakan pembantu peribadi kepada Anwar sendiri.

“Saya antara peguam yang terlibat secara langsung,dua-dua (kes liwat).Saya nampak perbezaan itu.Pertama sekali, dalam kes Saiful,laporan polis dibuat oleh Saiful dua hari sahaja selepas kejadian. Azizan enam tahun. Ini dua hari. Berlaku 26 Jun 2008, lapor 28 Jun”, katanya ketika ditemui di Bangunan Parlimen,14 Jun 2011.



Perbezaan kedua, katanya,DNA telah ditemui dalam lubang dubur Mohd Saiful dan disahkan oleh tidak kurang dari tujuh orang, termasuk doktor, pakar kimia dan forensik, sedangkan pada tahun 1998, tiada apa-apa penemuan DNA dari dubur Azizan.

“Semua confirm ada DNA di dalam dubur Saiful. Dan semuanya confirm, bahawa DNA itu adalah sumbernya air mani.Bukan sahaja mereka temui DNA dalam dubur Saiful,mereka dapat kenal pasti sumber DNA itu iaitu air mani “Lelaki Y” dan air mani itu ada lagi kat dalam (dubur)”, katanya.

SILA LIHAT VIDEO DI BAWAH SIDANG MEDIA BELIAU DI PARLIMEN



APA PULAK TEMBERANG DR MCDONALD KALI INI ???

KITA TUNGGU DAN LIHAT !!!

14 comments:

hanizam said...

taraf mat salleh dengan dr.porntip sama je...konon datang kat malaysia nak pusing cerita...lepas tu kantoi...

Anonymous said...

Mereka lupa pakar-pakar kita ni belajar diluar negara juga. Training pun diluar negara juga. Aku tengok bila ada orang luar yg nak tunjuk pandai, ramai yg kantoi. Malaysia semakin maju dan produktif. Nuar dan kroni dia je yg mengagungkan orang luar dan memburukkan negara.

Anonymous said...

mat saleh suka anggap orang bodoh. depa ingat depa saja yang pandai di dunia ni. donald berok tu saja ja nak makan angin naik kapei terobang free...untung dia siap bawak bini lagi tu...

habislah Nuat Kote Bengkok.

hehehehe.

Anonymous said...

Mat Salleh McD berjuang untuk diri sendiri manakala pakar2 saintis kita berjuang untuk menegakkan keadilan di bumi yang dirahmati Allah ini agar terhindar dari golongan peliwat pentadbir negara

Tok Mudin said...

..inilah akibatnya bila si Mat Belalai sangat bergantung kepada pakar asing..dia lupa Tun M telah berjuang menaikkan taraf keilmuan rakyat Malaysia ketahap yg tinggi dgn hantar student ke luar negara.

..Mat Belalai ni berlagak je lebih dan tunjuk pandai..tapi setakat Pengajian Melayu..lagak dia lebih pandai dari semua orang.

..poorah!!! padam muka..tapi dia sangat hebat dalam adengan sexxxx..

Anonymous said...

Kepada bekas saudaraku, Anwar Ibrahim:

Hang dah kena checkmate...!!

Negara akan lebih tenteram tanpa mu.. Please report yourself kat Sungai Buloh Resort.... Kat sana, hang nak tala punggong sapa2 pun takder orang nak kisah... Janji, suka sama suka, tau!

Anonymous said...

INI BERITA BARU..

NAJIB DAN ROSMAH DIJANGKA NAK KETEPIKAN SAPINA UTK MENJADI SAKSI PEMBELAAN ANWAR.

PULAK DAH, MEMANG DASAR PENGECUT..BERANI TUDUH DAN CAKAP DEGAR2 DI LUAR SAJA, BILA NAK BERHADAPAN TAHU PULAK TAKUT DAN KECUT.

LIHAT KOMEN ORG RAMAI MENGENAI TINDAKAN TERBARU PM KEMBAR NEGARA IAITU PM ROSMAH DAN PM NAJIB :

1. Kelmarin dulu didepan anggota UMNO/BN di Shah Alam diupacara Konvensyen BN Selangor bukan main garang membuat pengistiharan yang beliau langsung tak takut, gentar dan gerun dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim... berani berdepan dengan beliau bila-bila masa dan dimana saja....belum kering air liur , kini Najib Razak sudah pun menunjukkan belang beliau yang sebenar....jenis kaki penakut, bacul, dayus, cakap besar berdegar-berdegar, cakap tak serupa bikin, bikin tak serupa cakap...PEMIMPIN YANG LANSGUNG TIDAK BOLEH DIPERCAYAI DAN DIPEGANG AKAN JANJI-JANJI DAN KATA-KATANYA.

2.Itu hari bukan main lagi bercerita kata Sepul datang ke Sri Perdana dgn muka yg pucat & tangan berpeluh mengadu kena sondol, tapi bila di sapina takut pulak nak ke mahkamah. Datanglah. PENGUNDI-PENGUNDI NAK TAHU NI.

3. sebab PM tau yang DS Anwar x bersalah..buat apa lagi dia nak jadi saksi.

4.Kita tunggu, rakyat nak tengok perkembangan seterusnya apakah di Malaysia ini ada manusia yang meletakan dirinya lebih tinggi dari undang-undang. Dimanakah letaknya rukun negara yg berbunyi Keluhuran Perlembagaan & Kedaulatan Undang2 apakah ianya utk dipatuhi rakyat bawahan saja.

5.baru naik mahkamah dah demam. belum debat dengan anwar lag, terus kene sawan......apa punye pedana menteri ni...

6. Tak heranlah kalau Najib yg bercakap......dia ni dah brape kali membohongkan rakyat......minyak tak naik - esoknya naik.....sudah2 nanti bakal digelar rakyat BAPA PEMBOHONG.... ni ISA nipun gimik politik Najib je........herannya ghamai plak yg percaya dan mengikut dia ni.......bodoh tahap cipan.......hehehehehehe.......

Anonymous said...

BARU KELMARIN NAJIB BERKATA TAK PERNAH TAKUT DAN SENTIASA BERANI BERDEPAN DGN ANWAR.

HA..HA..HA..HA..HA..

TAPI HARI INI DAH DIBERITAKAN MENGEMUKAKAN PERMOHONAN MEMBATALKAN SAPINA DI MAHMAKAH SBG SEKSI PEMBELAAN...

BAGAIMANA TU POK JIB?

SEMALAM KATA LAIN HARI NI LAIN PULAK GAYANYA...YE LAH SEMALAM BERKATA CAM TU SB BERADA DI DEPAN ORG2 UMNO/BN JD KENA LAH KONTROL MACHO LA..TAPI DLM HATI TU BERKIRA2 BILA LAH HARINYA AKU AKAN DI SAPINA? APA LAH AKU NAK JAWAB NANTI!

KE..KE..KE..KE..

SORANG2 PM MLEYU UMNO TAKUT DAN PENEGCUT..DULU PM MAHATHIR, CAKAP DI LUAR BUKAN MAIN LAGI DIA TIBAI ANWAR, TAPI KECUT TELOQ JUGA ORG TUA TU BILA DISAPINA...

SAMA LA...PEMIMPIN UMNO NI BUKAN BOLEH CAYA...HARI NI CAKAP MACAM HARIMAU LAPAR, BILA BERDEPA, HARIMAU LAPAR NI LAH CABUT LARI DULU...

CHITTT!!!!

Anonymous said...

(SEMALAM)
Najib: Saya tak takut hadapi Anwar Ibrahim

SHAH ALAM, 17 Sept — Hanya dua hari selepas mengumumkan pembaharuan beberapa undang-undang termasuk mahu memansuhkan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) — langkah dilihat bertujuan mengekang pengaruh Pakatan Rakyat — Datuk Seri Najib Razak hari ini mengisytiharkan beliau tidak takut untuk menghadapi Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Perdana Menteri berkata sementara Malaysia sebuah negara demokrasi berparlimen dengan parti lebih penting daripada orang perseorangan, beliau tidak keberatan jika perlu berhadapan dengan Ketua Pembangkang itu dalam mana-mana keadaan.

“Saya tidak takut dengan Anwar Ibrahim,” kata Najib ketika berucap menutup Konvensyen Barisan Nasional (BN) Selangor di Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah di sini petang ini.-minsider

(HARI INI)

Najib, Rosmah buat permohonan tolak sepina

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan isterinya Datin Seri Rosmah Mansor dijangka memfailkan permohonan untuk menolak sepina yang mewajibkan mereka untuk tampil sebagai saksi pada perbicaraan liwat yang membabitkan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang sedang berlangsung. Menurut sumber yang memaklumkan Malaysiakini, pasangan itu akan memfailkan permohonan mereka pada hari ini. Butiran mengenai permohonan itu setakat ini tidak jelas. Masa mereka akan memfailkan permohonan itu juga belum diketahui.-mkini

KOMEN SIKIT!
Bila cerita Hudud..
Pencacai UMNO kompom akan ungkit kata-kata Karpal Singh 2-3 dekad dulu!
Hakikatnya..
Pencacai UMNO memang wajib spin kalau persoalan hudud dikemukakan..
Sembang la kat mana-mana pun..
Kalau tajuk hudud kompom pencacai UMNO akan spin 360'!!

Walhal..
Karpal Singh itulah yang najib takut sesangat!

wakakakakaka!

Anonymous said...

dgr byk lagi video sontot jubur jantan betina nak keluar betul ke? ..abis lah Raja Liwat Semalaya...

Anonymous said...

ala la pakar bayar.. faham aja...mcm sundal yg kita bayar buat apa pun dia setuju sebab nak puaskan Nafsu kita...tp syarat bayar mesti byk beb...kalau setakat 100 atau 200rm minta maafla.. skuranag 2k..itu sunal kalau pakar yg al junburi ambil mesti lemat masyuk...

Anonymous said...

ye lah
kenapa le perdana mentri malaysia kena pergi ke makamah. perdana mentri pun nak kena layan peliwat tegar tu ke. perdana mentri - peliwat tegar, hiss nak samakan taraf ke. hiss geli nye org ni. peliwat tegar tu org yg terhina dlm sejarah malaysia ni. terhina dan terkutuk. perdana mentri tak perlu nak tunjuk berani hanya utk layan peliwat tegar yg terhina dan terkutuk ni.geli tau berada di 1 tempat yg sama ngan peliwat yg terhina dan terkutuk ni. geli.

Anonymous said...

seperti dekat ngan tukang besi, tak tekena ngan api nya tetap tekena asapnya. gitu le jugak dok dekat peliwat tegar yg tehina dan terkutuk ni, takut terkena kuman aids nye hiss gelinye. mana le tau tepijak bekas tapak peliwat tu jalan ke, atau tecium udara yg peliwat tu hirup ke. hiss gelinya, perdana menteri malaysia, duduk kat putra jaya nak kena layan org yg cuma berangan nak ke putra jaya. hiss hina nya peliwat tegar tu dan jugak puak2 penyokong nye.hina dan terkutuk.

Anonymous said...

8:36

HINA MELAYAN PELIWAT TEGAR KER ATAU NAJIB DAN ROSMAH AKAN HINA KOK TERKENCING DAN TERBERAK DLM SELUAR NANTI!!!

KA....KA...KA..KA...KA..

 
 
Blogger Templates