Social Icons

Pages

Thursday, September 29, 2011

SAH !!! HUDUD TIDAK AKAN DI LAKSANAKAN !!!


Majlis Pimpinan Pakatan haram tidak akan melaksanakan hukum hudud seperti yang dicadangkan PAS kerana ia tidak menepati dasar bersama,Perlembagaan Persekutuan dan agenda Buku Jingga.Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim berkata pakatan pembangkang menghormati pendirian PAS dalam hal itu tetapi pada masa yang sama menerima perbezaan pendirian DAP yang menentang pelaksanaannya.

"Kita tak boleh nafikan hak mana-mana pihak untuk mengemukakan pendirian tetapi kita terikat dengan dasar bersama dan Perlembagaan Persekutuan," katanya selepas mempengerusikan mesyuarat pakatan pembangkang malam tadi.

Turut hadir Penasihat DAP,Lim Kit Siang, Pengerusi DAP,Karpal Singh,Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.Isu hudud dibangkitkan Menteri Besar Kelantan yang juga Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sebelum ini yang bercadang untuk melaksanakannya di negeri itu.Anwar berkata, pakatan haram juga tidak boleh menafikan hak mana-mana pihak untuk mengemukakan pandangan berhubung isu itu.



BETUL TAK APA YANG SAYA BERITAHU ARTIKEL YANG LEPAS ???

SEMUA INI ADALAH DRAMA UNTUK PILIHANRAYA !!!

PAS SEBENARNYA TAKUT PADA DAP DAN TAKUT KEHILANGAN DAP !!!

LEPAS INI KITA TUNGGU APA KATA NIK AZIZ !!!

5 comments:

Unknown said...

Macam mana PAS? Kalau menang pilihanraya pun confirm hudud x boleh buat? Sampai bila nak jadi kuda tunggangan DAP?

Kerajaan pinggirkan pewaris Kampong Bharu? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

Confirm la..... Parti Angguk Saja..... Baik tukar je nama parti tu. Tak dak pendirian.... macam lalang.... Senang2 je dipermainkan.

Anonymous said...

ini semua umno punya pasal lah...kalau tidak dah lama dah hukum hudud ala hampeh dah terlaksana...seperti kata2 p.ramlee...engkau laksana bulan...tinggi di atas kayangan...hatiku dah kau tawan...hidupku tak keruan....roketul dapigs tidak bersalah...mereka hanya membantah dan tidak menyokong hukum hudud dilaksanakan...juga ibarat kata2 p.ramlee tadi....paksheikh tumpang gumbira dek kerna terpaksa akur dengan samboran letopan roketul dapigs...namun yg bersalah ialah umno kerana menerapkan dan melaksanakan konsep2 islam di dalam sistem kehidupan harian tanpa hudud yg peratusan nya hanyalah berapa persen ...PangkalanArmadaSyaitan...PeleqohKepalaRakyat...DemiAnakPapigs

Anonymous said...

TENGOK LA PUAK2 UMNO NI, WALAU PAS TAK LAKSANA HUDUD, NAMUN HASRAT DIA DAH TERUCAP.

BGMANA DGN UMNO? BERANI KA CAKAP MCM PAS KATA?

NAMUN AKU LBH SALUTE DGN PAS, HUDUD SBHG DR KUASA PEMERINTAH, NAMUN MRK KONSISTEN TERHADAPNYA, BERBANDING UMNO MMG TIADA LANGSUNG HASRAT...

Anonymous said...

sambungan...PangkalanArmadaSyaitan...PeleqohKepalaRakyat...DemiAnakPapigs

 
 
Blogger Templates