Social Icons

Pages

Tuesday, October 04, 2011

KES LIWAT ANWAR IBRAHIM !!! KANTOI !!! KARPAL SINGH MENGAKUI ANAK GUAMNYA PELIWAT !!!


Karpal Singh,Ketua Peguam Bela Kes Liwat II, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengakui bahawa anak guamnya sudah tidak lagi peluang untuk memenangi kes itu jika Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan isterinya,Datin Seri Rosmah Mansor ditolak mahkamah untuk menjadi saksi.beliau juga mengakui Anwar Ibrahim juga sebenarnya Peliwat.

“Justeru,Rosmah mesti tampil ke mahkamah kerana itu sahaja peluang yang tinggal bagi Anwar Kami berdoa Yang Arif menolak permohonan yang dibuat oleh Najib dan isterinya,” kata Karpal seperti dilaporkan portal pro Anwar,Meloyakini.

Karpal dilaporkan membuat kenyataan di atas,ketika mendengar permohonan peguam yang mewakili Datuk Seri Najib Razak dan Datin Seri Rosmah Mansor untuk mengenepikan sapina menjadi saksi yang dikenakan ke atas mereka semalam.


Sebelum ini,satu lagi portal pro Anwar,The Meloya Insider pada 28 September lalu melaporkan kehadiran Datuk Seri Najib Razak dan Datin Seri Rosmah Mansor menjadi saksi adalah penting bukan untuk melengkapkan teori konspirasi,tetapi untuk mendapatkan penjelasan berkenaan pertemuan pengadu,Mohd Saiful Bukhari Azlan dengan Najib dan Rosmah pada 24 Jun 2008.

Semasa memohon mengenepikan sapina,peguam Hisyam Teh Poh Teik yang mewakili Datuk Seri Najib Razak dan Datin Seri Rosmah berkata kedua anak guamnya bukan saksi yang penting dan relevan dalam kes liwat itu kerana pertemuan pada 24 Jun 2008, di luar daripada skop pertuduhan mahkamah iaitu pada 26 Jun 2008.

Merujuk kepada afidavit Datuk Seri Najib Razak untuk menyokong permohonannya bagi mengetepikan sapina itu,Hisyam berkata pertuduhan yang dihadapi Anwar ialah kejadian liwat yang didakwa berlaku pada 26 Jun 2008 manakala pertemuan pegadu dengan kedua anak guamnya berlaku pada 24 Jun 2008, bermakna kedua anak guamnya tidak relevan menjadi saksi dalam kes ini.

“Hujahan kami ialah ianya berupa “ekspedisi memancing” dan menyalahgunakan proses mahkamah di pihak responden pertama dan dengan itu mahkamah patut membenarkan permohonan pemohon-pemohon untuk mengetepikan sapina itu,” katanya.

Hujahnya lagi,adalah amat jelas bahawa tujuan kedua-dua sapina itu adalah untuk Datuk Seri Najib Razak dan Datin Seri Rosmah memberikan penjelasan dan pengesahan mengenai apa yang berlaku semasa perjumpaan dengan Mohd Saiful.

“Undang-undang membenarkan kedua-dua pemohon mengetepikan sapina itu jika pihak yang memohon sapina itu dikeluarkan tidak memenuhi keperluan daripada segi kerelevanan dan kepentingannya,” katanya.

KANTOI !!!

APA YANG SAYA BERITAHU SEBELUM INI DAH TERBONGKAR !!!

DATUK SERI NAJIB DAN DATIN SERI ROSMAH TAK PERLU JADI SAKSI !!!

NAK BUAT APA JADI SAKSI ???

ANWAR SEBENARNYA TAKUT SEMUA RAHSIA DIA TERBONGKAR ???

KENAPA TAK PANGGIL KAK WAN ???

TAKUT KER ???

14 comments:

Anonymous said...

TAK PERLU JD SAKSI KE ATAU TAKUT JD SAKSI?

MACAM2 DOLAK DALIK NAJIB..

LAPORAN LIWAT DIBUAT SETELAH SEPOL JUMPA NAJIB DAN ORG2 LAIN..BILA JUMPA ORG2 INI SUDAH TENTU ADA PERANCANGAN SULIT...SEPOL HANYA ALAT SAJA YG IKUT ARAHAN...

NAJIB SENDIRI PUN MULA2 MENAFIKAN JUMPA SEPOL...BERBOHONG JUGA NAJIB..TAK NGAKU JUMPA SEPOL..
AKHIRNYA NGAKU PULAK...

NAJIB KATA SEPOL JUMPA DIA NAK MOHON BIASISWA...SEPOL KAN DAH BERHENTI BELAJAR...BIASISWA APA BENDENYA?

SUDAH PASTI ADA SESUATU TERSEMBUNYI YG JIKA NAJIB/ROSMAH DIPERINTAH JD SAKSI..ALAMATNYA KONSPIRASI AKAN TERBONGKAR JUGA!!!

Anonymous said...

Hehh.. Cubaan heret Najib tu tak pulak dikira konspirasi lak ye?

Siapa yg konspirasi ni bro? LOL

Anonymous said...

KOnspirasi la apa la....so far takda bukti hanya ckp mulut. utk pembetulan anon 741, laporan polis tu dibuat selepas kejadian liwat pada 26hb, kalau anwar tak liwat buat apa laporan polis dibuat.

Yg takut nak selamtkan diri sendiri ialah anwar, masuklah kandang tertuduh kalau berani. Yg peliknya Saiful juga jumpa ezam. Kenapa tak panggil ezam jd saksi?

-tenno-

Anonymous said...

Aku tak paham apasal najib terlibat dlm liwat ni. dia yg best tonggeng kunyit..apa kena mengena ngan Najib? apasal tak panggil Ezam, Zul Kulim dll? bodo punya Pakatan.

Anonymous said...

YG MENJADI KEMUSYKILAN ADALAH :

1. KENAPA SEPOL YG NGAKU DILIWAT, TAK TERUS PERGI KE BALAI POLIS BUAT REPORT.

2. KENAPA PERGI JUMPA NAJIB, EZAM, ROSMAH, DAN PEGAWAI POLIS TERLEBIH DAHULU SBLM REPOT POLIS....BUKANKAH INI MEIMBULKAN KESANGSIAN?

3. PLOTNYA SAMA DGN LIWAT I DULU, DI MANA PENGADU JUMPA MAHATHIR DULU LPS TU BUAT REPORT..

4. APA BEZA SEPOL DGN MANGSA LAIN YG PERNAH DIROGOL, DILIWAT, TAK DE PULAK MRK NI JUMPA PM KE, BINI PM KE, AGONG KER, KETUA POLIS KER, KETUA PEGAWAI POLIS KER, EZAM MAT NOR KER, MUMTAZ JAAFAR KER, S/U SULIT PM KER...APA2 JER LA!


5. KENAPA PD AWAL NAJIB NAFI JMPA SEPOL, TP BILA DAH TERDEDAH GAMBAR BARI NAJIB NGAKU...NAJIB PUN BERBOHONG! KATA SEPOL MOHON BIASISWA, PD HAL SEPOL SUDAH BERHENTI BELAJAR....TDK KAH INI MENMBULKAN 1001 PERSOALAN?

Anonymous said...

Tanya anwar macam mana air mani dia ada dalam dubur saiful..

Apa pulak nak kaitkan najib.
'Anwar sondol belakang' patut bertaubat bukannya menuduh orang lain.

Megat Alam Gempita said...

Kalau YAB PM dan isteri pergi mahkamah...lagi ko kena teruk Nuar. CCTV kat rumah PM dan Pejabat PM tu dah rakam gerak-geri pertemuan dan percakapan Saiful.

Ko jgn lebih-lebih Nuar, sat lagi video hang main kat Siam dan HONG-KONG tu tersebar seluruh dunia...kot pengsan hang nanti!!!!

Anonymous said...

anu-war kaki balun bontot raja porno konspirasi tahap keling paria, banyak gak paria2 pengikutnya yeah !!!

Anonymous said...

anon October 4, 2011 8:48 AM yg bodoh nah satu lagi soalan simple utk kau tambah jadi 1002 soalan, kenapa anu-war kaki bontot dulu kata tak kenal sepol yeah? BODOH lah kau ni, mak bapak kau BODOH gak yeah !!! sian....

Anonymous said...

to anon 7:41

Mungkin bontot lu dah pernah rasa batang Nuar !! sebab tu lu dah buta

Gua cadangkan cerilah batang yang lebih muda, baru boleh stim ...

Orang ketagih batang ni sama dengan orang ketagih candu ....

babi punya anon : 7:41

Anonymous said...

Anonymous October 4, 2011 7:41 AM said...

YG MENJADI KEMUSYKILAN ADALAH :

Jwpan..1..apa lah nya bangang mamat sekoq nie...dia nya suka lah nak jumpa sape dulu...9macam kes rogol bukan semua pengadu terus kebalai..balik rumah dulu jumpa mak bapak dia ???

jwpn 2 ...tau tak pe..entah2 sengaja dialakukan utk membabit2kan orang2 tersebut dalam kes nie..siapa punya idea mau tanya dulu bro jangan serkap semacam je..

jwpn 3...brbalik ke jwpn ke 2 gua..copycat..agenda siapa.

jwpn 4..SAIPUL TU CARI SUAKA POLITIK..macam bang nuar kamu yang lari ke kedutaan Turki dulu kononnya minta perlindungan dari ancaman...kalau tak terjadi lak cam rahimi yang dipaksa dan dikurung kat hotel brok...

Banyak soalan tapi berbelit dan merpu..hampeh macam Pas Pis Pus..g baik pekena Takebeer..!!!!dok one corner tangkap lentok dengan lagu2...muahhaha

Anonymous said...

anon 8:48am

lu gay ke?

lu nak kebenaran ke nak tegakkan batang bengkok?

Kenapa lu tak pertikai nuar tak nak panggil ezam yang terang terang jumpa sepol? Sepol dah bagitau mahkamah pun dia ngadu kat ezam ...

lu cakap je la lu suka blow job, lu cakap la lu stim batang !!!

babi punya anon .....

whiteorange said...

anon 7:41 dan anon 8:48 adalah GAY yang sama

cara hendak mengenal jantan syok jantan ..........

JENIS PERTAMA: biasanya jambu dan lembut , bisasanya mereka ini adalah MANGSA(ni jenis suka tadah)

JENIS KEDUA : gagah dan gemar meraba bontot dan batang , hiii , geli geleman ,ini adalah spesis PEMANGSA ( ni jenis suka sondol)

Anonymous said...

NAK PANGGIL EZAM?

EZAM DAH TAK LAKU BRO!

KOTAK DIA PUN TAK RETI NAK JAGA!!!

HE..HE..HE..HE..

 
 
Blogger Templates