Social Icons

Pages

Monday, November 28, 2011

BONGKAR !!! BUKTI PKR AKAN REBAH !!! KONGRES TIDAK BERSATU HATI ???


Tidak mencapai matlamat dan tidak bersatu hati ??? kenapa yer ??? mari kita lihat !!!


View Belakang : kerusi di belakang tidak penuh !!! kenapa tidak hadir ??? kata 20 ribu perwakilan ??? yang hadir baru 2000 lebih !!!

Macam Biasa Azmin mengatakan bahawa PKR masih diterima rakyat,tetapi sambutan yang dikatakan mengalakkan hanya kerusi-kerusi yang kosong,apa dah jadi PKR ??? kata masih di terima Rakyat ??? mana 200 ribu perwakilan dari seluruh malaysia tu ???


View Hadapan : Wakil dari Seluruh Malaysia termasuk sabah dan sarawak,tetapi masih kelihatan lompong-lompong,utk siapa itu ???

Apabila meneliti Kongres ini,dilihat pemimpin PKR hanya bercakap kosong dan berbaur fitnah kepada Barisan Nasional.Tidak nampak langsung kemajuan yang ingin dicapai buat masa ini dan tambah lagi dengan Pilihan raya Umum ke 13 yang hampir menjelma.patutnya nak naikkan imej parti dan gerakkan semua perwakilan agar berjaya pada masa akan datang..


Di tambah pula dengan Omong-omong kosong Anwar Ibrahim yang banyak memfitnah transfomasi negara untuk ke arah negara maju sehingga ke magrib.Pengisian yang berterabur hanya untuk menutup keaibannya sendiri tanpa memberikan satu inspirasi yang bertenaga kepada kerusi-kerusi yang mendengar kongres ini.


Bukti Saifuddin Nasution berkecil hati dengan ahli PKR yang tidak hadir . Sumber: Networks

Sumber Gambar dari HM

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

Mana ada orang duduk jarak jarak ada kosong di tengah kalau bukan ada arahan supaya nak mengelakan malu.

PKR ibarat supermaket suram di tepi jalan yang malap menunggu untuk bungkus. Supermarket tu pula tak jauh dari Hypermarket BN yang ceria.

Siapa nak pergi. Pilihan tak banyak, barang stok lama dan expired tapi mahal.

Kalau pergi supermarket Pkr macam dah majlis kematian jer.

Jahanam la kamu PKR. Akan menjadi sebaris saja ayat dalam sejarah Malaysia.

Anonymous said...

ishh.ishh korang ni x nampak ker tu ramai perwakilan tu..leh 2000 perwakilan tu..perwakilan Hantu..tu la yg jd pengundi hantu tu..agak nya sbb xde pemilihan rmai ler x dtg..masing2 dlm pkr ni kn gila kuasa jer..hampeh!!habuk pn tarak..

 
 
Blogger Templates