Social Icons

Pages

Wednesday, November 16, 2011

VIDEO SEKS ANWAR IBRAHIM !!! ANWAR IBRAHIM AKAN DI DAKWA ???


Anwar Ibrahim menjangkakan beliau bakal didakwa di mahkamah berkenaan dengan isu skandal video seks bersama dengan pelacur.

“Saya juga tidak akan terkejut jika mereka tampil dengan pertuduhan baru,”katanya seperti dilaporkan Meloyakini Semalam.

Berbeza dengan kes liwat II,yang dari awal lagi Ketua Umum PKR itu mendakwa dirinya tidak bersalah,kejadian liwat itu tidak berlaku dan desak siasatan digugurkan, namun dalam kes video seks, Anwar tidak bertindak begitu, malah beliau tidak berani meramalkan beliau akan menangs di mahkamah jika kes terbaru itu dibicarakan.

Katanya,bukan soal boleh menang atau tidak,tetapi satu usaha untuk memastikan beliau berada dalam ‘kesibukan’ dan tidak dapat menumpukan kepada politik.

“Bebas atau tidak,mereka akan terus siasat saya,hanya untuk pastikan saya sentiasa sibuk”, katanya.

JAWAPAN STANDARD ANWAR IBRAHIM UNTUK LEPASKAN DIRI !!!

PADA JAM 10 NANTI SAYA AKAN BONGKAR SESUATU UNTUK ANDA !!!

ISU PANAS DAN TERHANGAT YANG DI KATA KAN OLEH RAKYAT MALAYSIA !!!

MACAM BIASA FITNAH DARI PAKATAN HARAM !!!

SAYA AKAN PATAH KAN !!!

TUNGGU !!!

No comments:

 
 
Blogger Templates