Social Icons

Pages

Friday, December 16, 2011

APA MAKSUD ANWAR IBRAHIM KATA SANGGUP BERJUANG DARI PENJARA ??? TOLONG JAWAB ANWAR IBRAHIM !!!

Apa maksud apabila Anwar Ibrahim kata beliau sanggup berjuang dari penjara selepas hakim Mohamad Zabidin Mohd Diah menetapkan 9 Januari untuk membuat keputusan bersalah atau tidak ???

“Ia tidak berbeza,di penjara ataupun di luar,saya akan berjuang untuk keadilan”, katanya kepada pemberita di kompleks mahkamah Jalan Duta,Kuala Lumpur di akhir sesi penggulungan kes peringkat pembelaan,semalam

FMT melaporkan Anwar ditanya pemberita tentang kemungkinan dipenjara kali kedua, ahli politik berusia 64 tahun menjawab : “Saya telah melalui itu,ia tidak terlalu sukar.”

Katanya lagi,“Ia bukan persoalan saya sukarela untuk pergi ke penjara.Atas sebab apa ??? Hanya kerana saya mengambil keputusan untuk tidak menyertai Umno atau menyertai Umno semula ??? Kerana saya mengambil keputusan untuk melawan mereka di atas dasar-dasar perkauman mereka yang zalim ???

Anwar berkata, beliau menjangkakan Pilihan Raya Umum ke-13 akan diumumkan selepas kesnya diputuskan oleh hakim Mahkamah Tinggi,9 Januari ini.

“Ketua Pembela Karpal Singh berkata di dalam perbicaraan jenayah biasa, tiga minggu adalah masa yang munasabah. Tetapi dalam kes ini, di mana kita mempunyai beribu-ribu muka surat keterangan, ia memerlukan sedikit masa yang lebih lama. Saya ingin tahu mengapa kita perlu bergegas.Saya jangka selepas keputusan itu, akan datang pilihan raya umum ” katanya.

SIKIT-SIKIT UMNO !!!

KES ANDA DAN SAIFUL TIADA KENA MENGENA DENGAN UMNO LAH !!!

PEGUAM ANDA PUN DAH AKUI ANWAR BELASAH SAIFUL !!!

MAKSUD ANWAR TU NAK MASUK LAGI PENJARA !!!

TAK SABAR-SABAR ANWAR NAK MASUK TU KOT !!!

ANWAR IBRAHIM TOLONG JAWAB SOALAN SAYA !!!

APA MAKSUD ANDA SEBENAR NYA ???

No comments:

 
 
Blogger Templates