Social Icons

Pages

Thursday, December 01, 2011

HOT NEWS !!! JOHAN RAJA LAWAK MENJAWAB TOMAHAN YANG DI BERI OLEH OGY !!!


Sebelum ini Ogy telah mendakwa dirinya telah diaibkan oleh Johan di hadapan penonton termasuk tetamu VVIP, TPM, dengan jenaka tidak relevan sepanjang majlis FFM24 berlangsung. Menyifatkan isu ini sebagai sesuatu yang tidak boleh dipandang remeh,kata Ogy, dia nekad untuk mengambil tindakan undang-undang ke atas Johan.Johan enggan memberi penjelasan lanjut mengenai 'ketelanjurannya' itu kerana enggan memanaskan lagi keadaan.

"Buat masa ini,saya belum menerima apa-apa surat saman.Saya tidak mahu komen lebih-lebih mengenai perkara ini.Jika saya ada apa-apa program melibatkan media,baru saya bersedia untuk memberikan kenyataan kerana saya mahu adil pada semua teman media.Saya tidak mahu ulang benda sama banyak kali. Biar kita duduk pada suatu tempat yang sama, tanyalah apa pun,saya bersedia untuk menjawab,".kata Johan Untuk Menjawab isu ini.

5 comments:

Anonymous said...

...lawak cara & Gaya Ogy ( Maaf la ) Sudah tidak relevan untuk zaman ini...

Kering. Kontang. Tidak bermaya. Menyeksakan.

Gaya Ogy Sudah lapuk di telah zaman. Hanya segelintir @ sekelumit yang masih hidup dizaman "Azura". Yang sebenarnya Azura telah lama tidak lagi relevan dgn cara penerimaan sebagai idola zaman ini.

Begitu juga dengan Aljubs, yang tiada relevan, menyusahkan Rakyat, menjual bangsa, Membusukan negara di Indonesia, penuh adengan lakonan penipuan, manusia berbulu musang yang bergelumang dengan scandal luar tabiee Dan busuk!

ARK2

adf55650 said...

Mengapa Ogy nak terase sangat? Dia tak ingat ingat ke perbuatan dia sendiri semasa menjadi juri tetap AF? Komen2nya yang cilok sana sini lansong sikit pun tak releven keatas artis2 AF masa tu? Sekarang rasekanlah sendiri!

Anonymous said...

sudah terkena pd batang hidung sendiri,mulalah nk saman menyaman..dunia artis..dulu zaman Ogy mengkritik/mengacara program,selamber badak jew duk kritik/kutuk org..xsedar..

Anonymous said...

Kalau nak diingat sebagai artis, inilah dunia artis. Jangan pula si Ogy nak buat wayang pulak. NaK TUNJUK KAN DIri sebagai ahli ibadah tapi gedik diatas pentas tanpa memikirkan sensitifiti keagamaam• Masya Allah•

Anonymous said...

x yah saman menyaman, cuba contohi kes Pak Nil ngn Zizan, dulu Zizan pernah buat lawak psl nama allahyarham ayah Pak Nil, tapi Zizan cepat2 memohon maaf kat Pak Nil.. so x yah wat kecoh2

 
 
Blogger Templates