Social Icons

Pages

Saturday, December 10, 2011

SAH !!! AZIZ BASI AKAN LETAK JAWATAN DI UIA !!!


Profesor Dr Abdul Aziz Bari @ Basi telah menghantar surat peletakan jawatan sebagai pensyarah Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) dan sehingga kini belum mendapat jawapan hitam putih daripada universiti itu.MStar melaporkan,peguam Aziz,Dr Dzulkarnain Lukman mengesahkan Abdul Aziz telah menghantar surat peletakan jawatan kepada universiti tersebut baru-baru ini.Dzulkarnain berkata,Abdul Aziz ada menyuarakan rasa kecewa terhadap konflik yang menimpanya kerana tidak diselesaikan sehingga hari ini.

“Tiada hitam putih dikeluarkan…hanya kelabu,” katanya berseloroh.

Portal itu turut melaporkan respon Aziz berkenaan peletakan jawatan itu.

“Apa yang boleh saya katakan,saya masih lagi bersama UIAM. Namun tiada sebarang maklum balas diterima daripada universiti mengenai status saya lagi,” katanya ketika dihubungi mStar Online,hari ini

Menurut beliau,UIAM juga tidak memberi respon terhadap jawapannya kepada surat tunjuk sebab yang diserahkan kepada pihak universiti pada 24 Oktober lalu.

“Sudah sebulan lebih saya tunggu reaksi mereka.Sehingga hari ini tiada jawapan diberikan,” katanya lagi.

Aziz menegaskan tindakan meninggalkan universiti itu tidak akan memberi apa-apa kesan kepada dirinya.

“Jika tidak bekerja di sini, saya ada kerja lain. Jadi saya tiada masalah sekiranya meninggalkan UIAM,” katanya.

LEPAS INI NAK JADI AHLI POLITIK KAN ???

TEMPAT DAH DI SEDIA KAN UNTUK AZIZ BASI !!!

KITA TUNGGU !!!

AZIZ BASI DAH ADA NAMA DALAM PRU 13 !!!

3 comments:

Bingai @ Bangang said...

DAP sekarang sedang mencari calun-calun Melayu. Tak berminat ke? Ada peluang untuk jadi PM wooo...hehehe

Korang rasa LGE cakap betul atau menipu lagi?

Anonymous said...

SEBENARNYA PERLETAKAN JAWATAN BELIAU ADALAH SESUATU YANG SANGAT DIALU-ALUKAN OLEH BANGSA....SESUNGGUHNYA BANGSA MELAYU TIDAK MEMERLUKAN SEORANG CENDEKIAWAN SEUMPANYA YANG TIDAK LANGSUNG BERPERANAN UNTUK MENGANGKAT MARTABAT ANAK BANGSA ,MALAHAN SELAGI LAMA BELIAU TERUS BERADA DALAM UIA MAKA SEMAKIN BANYAK NURANI ANAK BANGSA AKAN ROSAK.KEPADA BELIAU CARI LAH PLATFORM LAIN UNTUK BERPOLITIK USAH GUNAKAN TITLE PROFESOR YANG MULIA ITU UNTUK MERAIH POPULARITI DAN LABA POLITIK SEMPIT DAN MEROSAKKAN.

Anonymous said...

biasala tue... x sokong umno, kena maki hamunla... marila beramai-ramai memberi sokong yang tidak berbelah bahagi kepada Haji Najib.... kah kah kah...

 
 
Blogger Templates