Social Icons

Pages

Thursday, December 08, 2011

SAH !!! PAKATAN HARAM KANTOI !!! SYELLA KAMARUDDIN KAHWIN DENGAN ORANG LAIN !!! BUKAN DENGAN MUSA HASSAN !!!


Memang sah bahawa suami Syella Kamaruddin yang berkahwin awal bulan November yang lalu bukanlah Tan Sri Musa Hassan seperti yang digossipkan.

Hangat kisah Tan Sri Musa Hassan kahwin dengan Syella Kamaruddin diperkatakan di media internet Termasuk di Blog Pakatan Haram kononnya nak ramai yang masuk menjenguk blog Pakatan Haram Ini.Ramai juga Rakyat malaysia tertipu dan ada juga yang beranggapan bahawa bekas ketua polis negara itu melangsungkan perkahwinan dengan artis Syella Kamaruddin.

Timbul andaian bahawa wajah suami syella dalam gambar kahwinnya itu adalah gambar Tan Sri Musa Hassan. Memang misteri betul suami Syella ni sampaikan pelbagai teka-teki dibuat untuk kenal pasti identiti sebenar suaminya.


Menurut daripada komen salah seorang pembaca yang diterima di laman melvister.com, lelaki dalam gambar perkahwinan syella itu bukanlah Tan Sri Musa Hassan. Menurut kad undangan kahwin yang diterima,nama sebenar suami syella adalah Dato Mohd Redzuan Mohd Yusof.
Seorang forumer dari forum unggul Cari telah meng’scan’ kad jemputan majlis perkahwinan Syella Kamaruddin dan suaminya Dato Mohd Redzuan Md Yusof. Dengan adanya bukti ini, mengesahkan lagi bahawa lelaki yang dimaksudkan menjadi suami Syella bukan bekas Ketua Polis Negara,Tan Sri Musa Hassan.

2 comments:

Malaysia said...

salam ziarah..mohon link: www.malaysiaaktif.my

Anonymous said...

Bwerrkhh.... suami macam bapak. Duit punya pasal dan puki baru punya pasal.Bila si tua keladi tak sedar diri bertemu dgn si muda malas nak cari sendiri.

 
 
Blogger Templates