Social Icons

Pages

Thursday, December 08, 2011

PAKATAN HARAM KANTOI LAGI !!! KD TUNKU ABDUL RAHMAN DAN TUN ABDUL RAZAK TAK BOLEH SELAM YER ???


Jika dahulu pakatan Pakatan Haram selalu mengatakan kapal selam negara tak boleh menyelam,sekarang terbukti mereka memang pakatan pembohong yang paling tak sononoh mereka pembohongan demi menguatkan sokongan rakyat kepada partinya.Ini jelas membuktikan ahli pakatan Pakatan Haram dibohongi hidup-hidup oleh pemimpin pembohong mereka yang diketuai oleh Anwar ketua penipu Malaysia.

Yang di-Pertuan Agong,Tuanku Mizan Zainal Abidin berpuas hati dengan prestasi dan keupayaan angkatan kapal selam Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) mengendalikan KD Tunku Abdul Rahman, kata Panglima TLDM, Tan Sri Abdul Aziz Jaafar semalam.Seri Paduka yang menaiki KD Tunku Abdul Rahman semasa kapal itu menyelam pada kedalaman maksimum operasi di Laut China Selatan memuji keupayaan kapal selam berkenaan untuk berada pada tahap kesiagaan yang tinggi.

"Dengan penyelaman yang disertai oleh Tuanku,ini jelas menyangkal tohmahan dan juga kenyataan negatif yang menyatakan kapal selam negara tidak boleh belayar dan tidak boleh menyelam.Dalam konteks kapal selam ini, sekali lagi saya mengatakan bahawa kedua-dua kapal selam milik negara iaitu KD Tunku Abdul Rahman dan KD Tun Abdul Razak adalah dalam keadaan yang baik dan beroperasi pada tahap optimum," katanya selepas keberangkatan balik Seri Paduka Baginda di sini.


Kesian dengan krew-krew kapal selam KD Tun Razak yang difitnah,sedangkan mereka terpaksa berada di dalam laut berbulan-bulan serta meninggalkan keluarga tersayang.Inilah cermin sebenar puak-puak Pakatan Haram.Buat fitnah nombor satu.Bila orang hendak tunjukkan bukti, mereka melarikan diri !!! Sayang sekali kita tidak dapat mendengar Tony Pua dan YB Nurul Izzah berkata di hadapan krew kapal selam berkenaan, "bolehkah kapal ini menyelam ???"

Dalam sidang media pukul 3.00 petang semalam Menteri Pertahanan,DS Dr Ahmad Zahid Haimidi menyatakan akan membawa Ketua Menteri Pulau Pinang,Lim Guan Eng menaiki kapal selam KD Tun Razak,Jumaat ini bagi membuktikan dakwaan Pakatan Haram yang kapal selam negara tidak boleh menyelam adalah fitnah dan tidak benar.

LEPAS INI PAKATAN HARAM NAK TIPU APA PULAK !!!

SUDAH-SUDAHLAH !!!

KALAU NAK RAIH UNDI PUN JANGAN NAK MEMBOHONG !!!

KESIAN RAKYAT MALAYSIA DI KENCING OLEH PUAK PAKATAN HARAM INI !!!

1 comment:

Anonymous said...

Apa kata kita pakat ramai2 ikat sekor2 pakatan haram ni kat kipas kapal selam tu dan bawak menyelam. Tengok apa reaksi dia org...

 
 
Blogger Templates