Social Icons

Pages

Sunday, March 10, 2013

HOT NEWS !!! LATHEEFA KOYAK MEROYAN DAN PERLEKEH POLIS !!! APA CERITA NI ???


Dikala pasukan keselamatan kita berjuang mempertahankan kedaulatan negara di Lahad Datu,seorang lagi pemimpin PKR dalam timeline twitter beliau memperlekehken kredibilit polis dengan malebelkan pasukan keselamatan negara itu sebagai 'alat kepada UMNO',hanya semata mata tindakan polis memanggil Tian Chua untuk disiasat dan juga wartawan yang menulis kenyataan beliau itu.Ini lah sikap pemimpin Pakatan yang tak sudah-sudah memperlekehkan polis,walaupun lebih dari 6 nyawa anggota polis melayang,mulut si penghasut terus berbunyi seperti tak boleh ditahan tahan lagi. 


Entah mana sensitiviti yang ada pada pemimpin Pakatan ini.Ini lah pemimpin yang sama berperang mulut dengan seorang cikgu sukan yang sedang mengajar kanak-kanak dikawasan sebuah padang bermain 'football'.Kita tak mahu hipokrit-hipokrit seperti ini menjadi pemimpin negara ini,sedangkan kita tahu ada perkara2 yang bertentangan dengan 'ketelusan' yang mereka laungkan.Bagi yang rajin mengikuti perkembangan pentadbiran di negeri-negeri bawah kuasa Pakatan tentu tahu barisan-barisan yang ada dalam kepimpinan seperti cakap tak serupa bikin.Belum pun pegang pentadbiran negara,anggota keselamatan diperlekehkan.kalau dah pegang,tak mustahil anggota keselamatan akan lebih teruk diperlakukan.

RENUNG-RENUNGKAN

14 comments:

Anonymous said...

kenapa dengan si koya ni??? ingatlah balasan ALLAH itu benar. InsyaALLAH suatu hari nanti ALLAH akan membalas kata2 dan perbuatan kau... kalau dah tak suka tinggal di MALAYSIA sila nyah dari sini yea..

Anonymous said...

Dah gila apa andartu Liwat Nuar ni..main ikut sedap cakap aje..

Bodoh PKR, mari pukul dia..report la dgn samseng..polis untuk Umno shj..

Ini Tipah terKoyak yg cakap bukan Rakyat Malaysia..Bodo murid2 PKR dan cikgu Nuar

Anonymous said...

kepada semua ahli ahli politik .... tak salah memperjuangkan ideologi parti.... tapi kalau ideologi yang diperjuangkan itu tidak selari dengan kehendak agama, apatah lagi jika terang terang bertentangan dengan agama ..... tinggalkan parti itu .... join parti yang memang telah terbukti telah memertabatkan agama.
-atas pagar-

Anonymous said...

Memang dasar manusia betina bangsat, babi hina yang tak reti bersyukur, tak reti berterima kasih. Mereka berkhidmat berkorban jiwa raga, tinggal anak-isteri, ko hina sedap-sedap je. Ko dah hidup aman bebas kat bumi Malaysia ni pun kira alhamdulillah. Kalau rasa tak bebas kat sini, ko baliklah kat negeri ko kat mana-mana. Nampak muka macam jual nasik kandaq ja......

Anonymous said...

Macam mana nak memimpin negara kalau semua anggota keselamatan dituduh jadi alat umno, sapa yang akan jaga keamanan negara kalau ANWAR jdi PM? pekakas dapur ke?

Anonymous said...

Awat la mangkuk si lawyer ni? Orang dah buat laporan pasal Tian Chua sampai 200 lebih laporan. Jadi polis buatlah kerja menyiasat... so simple la... kalau mangkuk tu mangkuk juga.

Anonymous said...

lawyer but stupid...loya buruk yg mmg buruk!

Anonymous said...

latheefah KOYAK, nanti kalau kau kena rogol, cabul, rompak ke, jangan cari POLIS, cari Aljuburi, Kit Sial,N.ajis, Kapal Sing...kah..kah..kah..

Anonymous said...

Masih orang2 yang sama membuat kacau mengucarkacirkan sentiment orang ramai.
Kalau tiada tindakan mereka2 akan berleluasa sepanjang zaman.
She think she is that smart on every issues. Ada aje yang tak kena.
Get them off the road once and for all.
Ini termasuk mereka yang sewaktu dengannya.
Kalaulah ada ISA lagi....

Anonymous said...

Dia berkerja matlamatnya $$$$ aja..mana ada free ..sebab tu x lkawin , .penjenayah kini berani sebab backup dari puak meka ini..TBH terjun meka bela kaw kaw , polis dan seagama noway....hati yahudi..pantat bancin , busuk, allah akan laknat manusia mcm ini aminnnnnnnn

Ajika said...

" Tanya sama anwar ; apa sebab goyang ;
Nanti jawab anwar ; Latifah koya bangang.

You ulang i saman.

Ajika said...

Minta di siasat sijil 2 LK, setahu saya di beli sijil peguam di bangalor tamil nadu. Jadi kami minta pihak berkusa siasat pekara ini, ramai peguam di malaysia memiliki sijil peguam kopi o, yang boleh beli di kaki lima di tamil nadu. Fikir-fikirkan lah.

Anonymous said...

BODO PUNYA KOYA..MU NI KOYA..MUKA BANGLA !!!

Anonymous said...

Peguam xde JOB,nak cari makan kena jumpa toke nuar,dapat juga bayaran bulanan upah menyalak

 
 
Blogger Templates