Social Icons

Pages

Saturday, March 16, 2013

BREAKING NEWS !!! KANTOI !!! VIDEO DAN GAMBAR AKSI LUCAH ANWAR IBRAHIM BERSAMA GAY TERSEBAR !!!


adakah ini pemimpin anda wahai puak PEMBANGKANG ??? adakah ini yang anda kata layak menjadi PM ??? sila lihat gambar di atas !!! adakah ini muka anwar ibrahim atau tidak ??? kantoi sudah !!! muahahaha..dengan rakyat anda boleh tipu wahai anwar ibrahim.kepada pembaca Badut Rakyat cuba teliti betul-betul yerrr !!!





ANDA NAK LAGI ???


UNTUK SELANJUNTYA 

SAYA NAK BERI SATU CONTOH VIDEO HITAM PUTIH !!!


   

NAMPAK TAK MUKA ???

GAMBAR DI ATAS LEBIH JELAS MUKA ANWAR IBRAHIM KAN ???


RENUNG-RENUNGKAN

17 comments:

Anonymous said...

puak ameno yg bangangg mcm badut rakyat je yg pcya..ameno bodo dulu kini dan selama2nya bodo piang... blog bodo utk lembu2 ameno yg bodo.

Anonymous said...

Hoi bodohnya pencacai p gay r ni. Jawab la bodo tu idol ko ke si penjubur laknat. Buta mata hati. Mampus la kau dengan si juburi sama bangang.

Anonymous said...

Dah nampak dengan jelas tapi tetap menafikan..kalau taksub pun, biar ada batas, ini ke bakal PM kita..?

Anonymous said...

aku nak nyanyi leh?

aku sudah tidak percaya padamu lagi
lebih baik engkau segera angkat kaki
aku benci! benci! pada dirimu
aku bosan! bosan! pada dirimu
aku sudah tidak percaya padamu lagi..

dulu kau bilang masih setia (tak ngidam jantan gay)
ternyata kau khianati dia (si jijah kawanku)
dulu kau bilang masih setia (tak main china doll)
ternyata kau khianati dia (si jijah kawan ku)
kau berdusta pada kawan ku (kesian jijah ooooo)
membuat aku jadi maluuuuuuu (ada ko sbg pemimpin)
kau berdusta pada kawanku (pada semua penyokong yang tonggok percaya padamu)
membuat aku jadi malu (pada dunia tau kami nak pilih gay sbg PM Msia)

aku sudah tidak percaya padamu lagi
lebih baik engkau angkat kaki
aku benci! benci! pada dirimu
aku bosan! bosan! pada dirimu
aku sudah tidak percaya padamu lagi

Tun Maharajalela said...

sheeda dangdut tuh keh keh keh

Anonymous said...

PELIWAT DAN PENZINA BAKAL PM NEGARA ISLAM MALAYSIA.
HA HA HEBAT TU NEGARA ISLAM.....JADI NEGARA KARAM NANTI.
LEPAS TENGOK VIDEO NANTI HARDY AWENG, TAK SURE....KAYU KE BESI, BESI KE KAYU...EH BUKAN KACA..MANA BOLIH PERCAYA.
KITA TENGOK, KITA FIKIR, GUNA OTAK ANUGERAH ALLAH...BARU TAHU.

Anonymous said...

Anwar I tau u dulu sekolah mckk kan sekolah tu sekolah lekaki......I pun pernah juga......sekolah lelaki asrama...tapi I dh berhenti semua ni.....

Anonymous said...

Nasib baik vokalis peterpan airel tak masuk pkr.....klu dia masuk pkr mesti dorang cakap video sexnya dgn luna maya tu kospirasi umno heheheh

Anonymous said...

Aku dh agak dh...mmg akn kuar jgk..pk pk lah wahai pcacai PAS...dh nasib engkau la nuar..kali ini mmg kau akn hancurrr...

Anonymous said...

Ko tu yg bangang xdapat terima kbenaran...mungkin hati ko dah hitam dah tertutup menerima kbenaran. Akhir zaman pemimpin yg buruk akhlak dijulang!

Anonymous said...

Hahaha... dkat2 PRU bru nk kuar vdeo camni... Mcm bodoh je klu prcaya... klu anwar nk buat bnda2 mcm ni dlm pnjara dlu dia da buat... tp xde pn dgr... macai... macai... tlglah ikut landasan yg dgariskn dalam Islam... Rkaman vdeo xblh djdkan bukti.. tmbahan dzaman bijak IT ni... Haha

Anonymous said...

tanya pada mat sabu siapa peliwat terbilang
tentu jawab mat sabu nwar dalam syarahan
tanya pada karpal siapa moralnya hilang
tentu jawab karpal nwar dalam parlimen

tanya pada azizah siapa anugerah tuhan
tentu jawab azizah nwarlah sayang
tanya pada bad rule siapa imam mehdi pilihan
tentu jawab ustaz nwar dalam ingatan

tanya pada abim siapa hebatnya orang
tentu jawab abim nwarlah pilihan
azizah bini nwar turut dijulang
anugerah khadijah isteri nabi diberi sandang

tanya pada saiful siapa liwatnya seorang
tentu sumpah saiful nwarlah jantan
tanya pada eskay siapa pelanggan jalang
tentu sumpah eskay nwarlah jantan

tanya pada khalifah lim siapa pm pakatan
tentu jawab khalifah lim nwar ditatang
tanya pada haji adi siapa pm pakatan
tentu jawab haji adi nwar perjanjian

tanya pada nik aziz siapakah ahli surga tersayang
tentu jawab nik aziz nwar dalam ilham
orang umno kena jilat kaki inilah orang
memang sangat hebat ini binatang

Anonymous said...

AMBIL MUDAH SAJALAH, SI BETINA DLM VIDEO DULU APA DIA CAKAP? KONEK SAPER PAKU DIA? DIA YG TAHU, BUKAN AKU, BUKAN COURT, BUKAN KITA ORG...TAPI BETINA DLM VIDEO TU. SURUH BETINA TU BISIK DITELINGA BINI DIA. KES LAHADDATU 3 MINGGU NK AMBIL ACTION, YANG INI PULAK BERAPA LAMA?

ISAYMAN

Anonymous said...

Taksub tak bertempat...sampai dah mcm ni pun nak bela lagi....bangangnya pro gay ni...

Anonymous said...

Ni basa jenis usus berkarat dah ni, telan je apa yang busuk asalkan nuar kote bengkok. Kalu tak clear pun tapi nampak macan serupa masih nak nafi lagi. Ni jenis bukan tengok dengan mata tapi dengan *#&/%!

Anonymous said...

Dulu pun ada keluar video, tp kantoi bukan Anwar Ibrahim..
Sekarang ni kuar lg video lain dekat nk PRU...mmm napak sgt fitnah..zaman sekarang bukan setakat muka anwar jer boleh buat, muka alien pun boleh buat lagi real laa.
Pikir sikit, jgn cepat percaya...
semua ni POYO jer..

Anonymous said...

Sape yg ckp dulu bkn Anwar..Anwar sendiri yg ckp..dan korg percaya habis..Kan pihak polis dan antar Video china doll tu kpd pakar di US dan Korea..mrk dah sahkan 99.9% video itu asli dan org dlm pic tu Anwar...jd ape kes...cumanya pihak polis xboleh nak mendakwa sb kes suka sama suka..lain lah klu amoi tu kata dia kena rogol..baru lah boleh dijadikan kes mahkamah...bukk lah hati korg yg dh berkarat tu jgn ingat org lain memfitnah..konon berdosa..sila pk kan jgk dosa mentokong peliwat utk diangkat sbg pemimpin...cukup2 lah ti tipu oleh Anwar...aku tau perangai Anwar ni sejak di MCKK lagi..aku ni satu batch dgn dia kt sana...ape lah nak jd dgn korg ni...mengucap byk2 ..istigfar..lihat semua kebenaran..

 
 
Blogger Templates