Social Icons

Pages

Sunday, January 08, 2012

GEMPAR !!! PENGAWAL KESELAMATAN ANWAR IBRAHIM NAK KENA BUNUH ??? #JUSTICE4SAIFUL !!!


pengawal keselamatan Anwar Ibrahim,Fayyad telah 'diserang' dan 'disuntik' dengan sejenis racun.Sebentar tadi heboh beberapa totok Pakatan Haram mengatakan Fayyad tidak sedarkan diri dan jantungnya berhenti berdenyut.

Maklumat yang saya terima mengatakan bahawa Fayyad sudah sedar,serta mampu bercakap melihat dari gambar di atas juga kelihatan mata Fayyad terbuka.gambar ini juga saya ambil dari e-mail Rakan Blogger Malay Delima.

Anehnya di sini beberapa kekeliruan serta kebodohan Pakatan Haram jelas ketara.Pada awalnya mereka mengatakan Fayyad cuba dibunuh di mana penyerangnya telah menyuntik mangsa dengan sejenis racun :



Namun tidak berapa lama selepas itu,twitter Keadilan memperbetulkan kembali laporan dengan mengatakan Fayyad tertusuk jarum ketika berceramah.

Tapi drama ini tidak berhenti di situ sekejap tadi ianya dibetulkan semula di mana mereka mengatakan Fayyad ditusuk ketika bersalam.


ADA KAH INI DRAMA ATAU KEJADIAN SEBENAR ??? APA KATA KITA LIHAT VIDEO DI BAWAH


RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

Anonymous said...

Aku adalah org anwar ketika dulu.ini mmg tektik anwar kalau dia terdesak.ingat lagi kes liwat azizan.dulu isteri dia kena langgar? Ini semua kerja anwar ibrahim.walaupun azizan ada bini,dia terpaksa jd korban anwar ibrahim utk penyedap

zul said...

Sama la kita.. Aku pun bekas aktivis reformasi 98 yang slalu kena pijak dgn FRU dulu. Dah tau dah style anwar ni... Kalau lepas ni PWTC kena bom pun tak pelik, sebab dah pernah rancang pun kan, tinggal cari siapa sanggup nak execute je.

Anonymous said...

Dulu kena suntik HIV. Sihat je hari ni..

Dulu kena suntik lak dgn ARSENIK. Sihat je hari ni..

Yang ni kena suntik racun lak. Tak caya tgk esok mamat tu ada kat parking mahkamah.

Rakyat dah tak percaya la..

Boring tau tak?

azmidaman said...

Sotahu den la..kalau orang nak sorang dio akan sorang sasaran utamo..apo kojadah poei sorang bodyguard,pombancuh air dan sobagai eh..ini tak do kojo lain la ni..kojo nak membangangkan rakyat..tak pun provokasi untuk perhimpunan esok..kasi hangat sikit..

Anonymous said...

tgu la 2 3 hari lg tau la siapa yg cucuk sebelum ni aku fikir anuar sja yang pandai cicuk rupa2 nya orng lain pun pandai jga kah kah kah

 
 
Blogger Templates