Social Icons

Pages

Monday, January 09, 2012

@SAIFULBUKHARI ADA SESUATU UNTUK ANDA !!! GOOD BYE BADUT RAKYAT !!! BLOG INI DI TUTUP !!!


GOOD BYE BADUT RAKYAT !!!

APA KATA !!!

KITA LIHAT VIDEO DI BAWAH



Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,
Seperti semua sedia maklum,keputusan pada hari ini tidak memihak pada saya.Namun,saya redha dan menghormati keputusan ini.Saya menerimanya dengan hati yang tenang.

Walaubagaimanapun,aduan saya sebagaimana laporan polis yang dibuat pada 28hb Jun 2008 mempuyai Hak untuk di adili hingga ke peringkat Mahkamah atasan.Oleh itu,Saya dan keluarga berharap agar pihak pendakwaraya dapat memfailkan dan membawa kes ini ke Mahkamah Rayuan.

Sebagai hamba Allah,saya percaya bahawa setiap yang berlaku itu pasti ada hikmahnya. Perancangan Allah pastinya jauh lebih hebat dari manusia.Iman dan keyakinan saya pada Allah tetap teguh.Allah Maha Mengetahui lagi Maha Bijaksana.

Akhir kalam,saya ingin mengucapkan ribuan penghargaan kepada semua pihak, yang saya ketahui atau yang tidak saya ketahui yang menyokong dan mendoakan saya selama ini.

Saya akan terus tenang,doa,istiqamah dan sabar.Tidak sesekali saya akan mengalah.

Jika tidak dunia,di Masyar PASTI.

"Cukuplah bagiku Allah (yang menolong dan memeliharaku),
tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia; kepadaNya aku berserah diri,
dan Dia lah yang mempunyai Arasy yang besar." (At-Taubah 9:129)

Kepada Allah saya berserah.

Illahi Antal Maksudi Wa Ridhoka Mathlubi

- SAIFUL BUKHARI AZLAN


ANDA SUDAH LIHAT VIDEO DI ATAS !!!

ADA KAH ANWAR IBRAHIM LAYAK JADI PM KALAU BERKATA DEMIKIAN ???



UNTUK JAWAPAN SAMA ADA BADUT RAKYAT AKAN DI TUTUP ATAU TIDAK !!!

JAWAPAN NYA !!!

SAYA TIDAK AKAN TUTUP BADUT RAKYAT !!!

TERIMA KASIH KEPADA RAKAN SEPERJUANGAN DI TWITTER DAN FB !!!

DAN YANG MEMBERI JAWAPAN DI BADUTRAKYAT@GMAIL.COM !!!

SAYA AKAN TERUSKAN PERJUANGAN !!!

SAYA AKAN TERUS MEMBONGKAR SEMUA PEMBOHONGAN PAKATAN HARAM !!!

RENUNG-RENUNGKAN

18 comments:

Celapak Mantah said...

STEADY!!!!!!ITU MACAM LAH..ITS GOOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDD..........

Anonymous said...

Steady...teruskan...

Lawan tetap lawan!

Anonymous said...

BANTAI TETAP BANTAI BROOO!...YEHAAAAAAA

Unknown said...

LAWAN JER BRO...

Anonymous said...

SETUJU.

Anonymous said...

bro.. Lawan tetap lawan. Tuhan uji tengok sama ada perjuangan kita ikhlas ke tak...jangan putus asa..ada hikmah disebalik apa yg berlaku...jangan gusar, ramai lagi anak melayu yg masih tegar berjuang kat luar tu...

Unknown said...

LAWAN TETAP LAWAN !!! Alamak sama pulak..ppttuuiihhh itu Al-Juburi punya taq...saya punya Taq Hancurkan semua pembohongan Pakatan Haram !!! Hancur Hancur !!! Pakatan Haram !!!

tobeng said...

Bagus bro.Ingat perjuangan kita belum selesai.Bukan kerana umno,bukan kerana sesiapa,tapi kerana Allah!

Perjuangan baru bermula.PRU13 pun dah dekat.Kita kuburkan kaum munafikun penyembah parti bersama idola2(sembahan) mereka!

Jangan kecewa dgn keputusan hari ini.Ini adalah 'fake victory' untuk mereka.Ingat perancangan Allah sedang berjalan untuk memenangkan yg hak.

Anonymous said...

Cuba amati bayangan kepala dan rambut Anwar di atas dan bandingkan dengan video China Doll. Seiras tak?

Anonymous said...

sama lah..hehehe....

Anonymous said...

KALAU SUKA SAMA SUKA, MEMANGLAH LIWAT BERLAKU. AKU BENCI KEDUA2 MEREKA.

TAPI KAN...SORANG DAH BERTAUBAT. DAH PEGI HAJI PUN..MALAH BERUSAHA HENDAK MENUNJUKKAN SIAPA GERANGAN PASANGAN DIA..LAGIPUN DIA BUKANNYA BERCITA2 NAK JADI PM...TAKKAN NAK BENCI DIA LAGI?

YANG SORANG TU..DAHLAH TAK NAK MENGAKU..SAMPEL DNA TAK NAK BAGI..ENTAH DAH TAUBAT KE BELUM..NAFSU BESAR NAK JADI PM..YANG MAMAT TU MEMANG PATUT DIBENCI. TAK LAYAK DOWH JADI PEMIMPIN KAMI!

SO, JANGAN JADI MUNAFIQ LAH WAHAI PENCACAI PEMBANGKANG!

anakbangsa said...

buat makcik sakit jantung je.steady... teruskan perjuangan hingga ke titisan darah terakhir.

Azlan Strider said...

ceh..ko buat suspen jer..igtkan betul2 nak tutup blog..sib baik aku tak remove dr bloglist aku..hahaha..continue jer dengan perjuangan ko..tentangan tetap akan ade..tapi perjuangan tetap diteruskan..hehe :)

Regards,
-Strider-

Anonymous said...

Tutup je lah bloh ko badut...aku kira dah banyak kali dah ko buat suprise nak tutup macam papa gomo gak..tapi tak tutup2 jugak...

tutup je lah..blog hampeh!!!

kes liwat pun dah game over dan kantoi dah!! tutup jer lah..hampeh!

Unknown said...

Kes liwat takkan tutup.tunggu minggu depan ok

Unknown said...

Wow,berapa kali saya buat surprise ni.baru hari ni kan.takper,semangat saya dah pulih.saya akan hancurkan pembohongan niat pakatan haram ok.muahahahaha.pandai nya anak buah T.F nak lunturkan semangat saya yek.anda tak tahu T.F sapa diam-diam ye

Ratu Naga said...

Buat apa nak tutup sedangkan petualang ni hidup lagi???? Bongkar jangan x bongkar...kasi jangan x kasi...pejuangan kena telus...so selagi kita hidup...kita kena menjaga agama dan negara kita dari petualang kaki liwat ni....

Lawan tetap lawan !!!!

Anonymous said...

....mari kita sokong yg suka kena liwat.....

 
 
Blogger Templates