Social Icons

Pages

Thursday, January 12, 2012

HOT NEWS !!! AZMIN ALI MENGKRITIK TUN MAHATHIR DAN SEBUT "KEPALA OTAK KAU" ???


Tindakan Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR),Azmin Ali menghina bekas Perdana Menteri,Tun Dr. Mahathir Mohamad dengan ungkapan 'kepala otak kau' dalam ceramahnya disifatkan sebagai tindakan kurang ajar.

Ahli Parlimen Sri Gading,Datuk Mohamad Aziz berkata, sikap itu bertentangan dengan adab dan budaya Melayu yang sentiasa menghormati orang yang lebih tua lebih-lebih lagi kepada seorang negarawan.

"Apa jasa Azmin kepada negara sehingga berani menghina Tun (Mahathir) sedangkan dia belum sampai sepenggal jadi wakil rakyat.Jangan disebabkan politik bodoh pembangkang segala jasa baik Tun Mahathir mahu dilupakan. Harus diingat seluruh dunia Arab masih mengagumi beliau sehingga sekarang.Azmin perlu segera memohon maaf kepada Tun Mahathir atas ucapan kurang ajar tersebut," katanya kepada Utusan Malaysia.

Ungkapan biadap itu dilontarkan Azmin ketika berucap pada Himpunan Rakyat Menuntut Keadilan di tapak Ekspo Seberang Jaya,Pulau Pinang malam kelmarin.Ia sebagai respons kepada kenyataan bekas Perdana Menteri itu berhubung keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur membebaskan Ketua Pembangkang,Anwar Ibrahim daripada tuduhan meliwat.

Naib Ketua Pemuda UMNO,Datuk Razali Ibrahim pula berkata,tindakan Azmin itu membuktikan bahawa beliau tidak mempunyai kredibiliti menjadi seorang pemimpin.

"Apa yang diucapkan oleh beliau menggambarkan seorang yang cetek ilmu.Saya nak tanya Azmin apa jasanya kepada negara ??? Tidak ada.Beliau sendiri tidak diterima sebagai seorang pemimpin dalam pakatan pembangkang,jadi tidak layak berkata demikian kepada individu yang telah banyak berjasa dan menyumbang kepada pembangunan negara," jelasnya.

LIHAT VIDEO DI BAWAH SEMUA BUKTI AZMIN ALI KONONNYA NAK JADI HERO







BILA MASA TUN MAHATHIR BUAT FITNAH ???

SIAPA YANG JAGA ANDA MASA KECIK DULU AZMIN ALI ???

APA BUKTI ANDA AZMIN ALI ???

CAKAP BOLEH LAH !!!

SAMAN LAH TUN MAHATHIR KALAU ANDA ADA BUKTI !!!

KALAU ANWAR IBRAHIM TIDAK ADA DI SISI AZMIN ALI !!!

APA AKAN JADI PADA AZMIN AGAK NYA YER ???

RENUNG-RENUNGKAN

10 comments:

Anonymous said...

Tuan Blog....
Azmin ni sebenornya tak layak langsung jadi pemimpin. Perangai dia lebih teruk daripada bangsat.Mulut dia sama le cibai macam adik dia si Gay tua tak laku tu Azwan.
Bukan kurang ajar lagi dah tahap baidap mcm haram jadah. Kalau saya dapat jumpa dia kasut saya akan naik kat mulut cibai dia tu....tunggu le...

man on da streeet said...

Saya cabar beliau supaya saman mahkamah terhadap adik beliau sendiri , Umi hafilda baru hero, tak gitu! Sebelum menegakkan benang basah , cuba perbetulkan kenyataaan pedas dan "substantiated tohmahan "daripada adik beliau sendiri! Cuba lah assmin , jangan duk kutuk orang lain pabila punggung di rumah sendiri pun berlumuran taik najis cirit birit yang berbau busuk seantero Malaysia! Nak sedapkan kes lagi cubalah kaitkan adik beradik anda sapetri di "quotekan" olih Umi Hafilda! Subpoenakan lah mereka untuk kes saman terhadap Umi, lagi best kan. Baru lah tengok fireworks , baru hero. Bak kata omputih, welfare begins at home, tetapi pepatah melayu pulak berkata, kebenaran bermula daripada di dalam rumah tangga sendiri. Ada berani kah wei?

Anonymous said...

Anon 8:51

Habis ko tu wali ker? baik sgt ke ko?

habis tu mulut umi hafilda anak dara tua tu molek ker? mulut betina ni lbh busuk dr bau longkang...

pada aku...hina mahathir bukn main lg umno mengamuk gila babi...tapi Soi Lek hina hudud dan Islam umno tak berketik pun....mulia sangat ker mahathir tu? ucapan azmin tu kira ok la tuh!! bayangkan org tua macam mahathir kena lutu macam tu, dilontar dgn kata2 kesat...hina nya org tua tuh!

Unknown said...

ANDA NAK TAHU DARI MANA AZMIN BELAJAR BAHASA "KEPALA OTAK KO" ??? LIHAT VIDEO DI BAWAH

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_MbSvcaLDcc

Anonymous said...

Anon 9:37 PM ...

Bersengketa boleh, bertelagah boleh, tak suka tak apa tapi hormatlah sikit orang2 tua. Perkataan dan ayat2 yang keluar dari mulut tu biarlah berlapik sikit.

Apa rasa kalau orang kata "kepala hotak mak bapak kau lah" ...

Kita bukan bangsa yang biadab tapi jangan dicabar lebih2 sangat.

CheWal said...

Anon 9.37,

Pas hina dan mempermainkan hukum hudud, apasal kau tak marah?

Pas mempergunakan agama is.am demi kuasa politik, kenapa kau tak marah?

Pas menolak kebenaran demi politik, kenapa kau tak marah?

Kalau kau tak boleh berfikir, kau pun sama macam azmin.

Nam Ron said...

Kahkahkah!...artikel yang paling hot dan yang ditunggu2.....
Kalau gua jadi Azmin, ni gua cakap, siap bukak zip seluar tunjuk kat Mahadir "Kepala Butuh Kau..Mahadir"..kahkahkah!

Nam Ron said...

Eh!...hang Kasut pun ada! (Anon 8:51)...kahkahkah..gua ingat Umno cuma ada Hang Ludah!.... inilah mental pencacai Umno dah masuk tahap kronik!..dah terlalu penat pikul tong taik Umno hidung pun naik sumbat!...kahkahkah!

AKU MELAYU ISLAM said...

Kalau iye pon bercakap tu sopan lah sikit...
Sebagai org berjawatan,dikenali ramai cakap depan public pulak tu xkan bahasa macam tu skali?
Macam tu ke nak jadi pemimpin?
Bercakap terlalu emosional sampai xboleh bersopan..apa yg terlintas d kepala trus je keluar kt mulut...

Andai kata seorang alim ulama yg disegani berucap tiba2 keluar ayat "BAPAK SETAN SEKOR TU" @ "MAMPUS LAH CEPAT sipolan TU"
Elok ke bahasa macam tu rasa2 anda?

Bercakap bukan guna hati,tp guna la akal,fikir dulu sbl bercakap...

Percakapan dan budi bahasa kita lah yg pertama akan dinilai sesiapa saja dlm hidup nie...

Orang Melayu sepatutnya penuh budi bahasa...

Khairul Akmal Bin Khamis said...

NI LAH YANG DOK RISAU.. ZAMAN MELAYU YANG DIPERJUANGKAN PAHLAWAN² MELAYU DAHULU KALA SEMAKIN LAMA SEMAKIN HILANG DAN MENJADI SEMAKIN SIA².. NAMPAK NYE SALAH PEPATAH HANG TUAH YANG MENYEBUT. "TAK MELAYU HILANG DIDUNIA".. SEBAB MELAYU NGAN MELAYU SATU BULU, SATU AGAMA, BERGADUH..TIKAM SESAME MEREKA.. KAUM YANG BUKAN MELAYU IBARAT DUDUK DEPAN TV LEKA TONTON PERANG MELAYU DENGAN MELAYU SAMBIL GELAK KETAWE.. DAN AKU SEBAGAI ORANG MELAYU... TAK TERPERANJAT JIKA MELAYU MENJADI RAKYAT MINORITI, YANG TAK ADA HAK UNTUK BERSUARA SEDANGKAN MELAYU ITU TINGGAL DI TANAH MELAYU ITU SENDIRI.. KALAU KITA ORG MELAYU KATA KAT ORG CINA "BERAK TAK BASUH", CINA KATA KAT ANAK² MEREKA "JANGAN MALAS MACAM ORANG MELAYU".. KADANG² AKU SENDIRI MALU NAK MENGAKU AKU NI ORANG MELAYU.. MEMANG BETUL YAHUDI ADALAH KAUM PALING JAHAT DI DUNIA.. TAPI ADE PERKARA YANG ALLAH S.W.T SENDIRI SURUH KITA TIRU MACAM ORANG YAHUDI.. PERTAME ; ORANG YAHUDI AKAN BERSIAP2 KELENGKAPAN, HARTA KEKAYAAN, UNTUK MENGHADAP TUHAN MEREKA APABILA MEREKA MATI.. DAN KITA SEBAGAI ORANG MELAYU, BERAGAMA ISLAM PULAK TU, AMAL IBADAH YANG MENJADI BEKALAN SEBAGAI PERSIAPAN KITA MENEMUI ALLAH S.W.T.
KEDUA ; ORANG² YAHUDI WALAU SATU DINAR SEKALIPUN HARTA MEREKA PEROLEHI, AKAN DIKONGSI DENGAN SERIBU ORANG AGAR KAUM MEREKA TIDAK KETINGGALAN DEK MASA DAN SENTIASA MAJU KE HADAPAN.. MACAM TU JUGAK KITA ORANG MELAYU, BERPECAH BELAH, KATA ORANG TU JAHAT..KATA ORANG NIE JAHAT, KAUM LAIN TEPUK TANGAN DAN TUNGGU MASA KEJATUHAN ORANG MELAYU SAJE..SO, LOGIK KALAU KITA TENGOK KAUM LAIN BOLEH DIKATA KEBANYAKAN DARIPADA MEREKA ADE RUMAH YANG BESAR DAN SELESA UNTUK BERI PERLINDUNGAN KEPADA ANAK BINI MEREKA DARI PANAS TERIK DAN HUJAN, SEDANGKAN MELAYU KITA TERUS BERATAP ZINK YANG TAKDE SILING RUMAH,BOCOR PULAK TU.. KAUM LAIN ADE KERETA² MEWAH YANG MEGAH DAN BERLAGAK KAT ORANG MELAYU JALAN KAT HIGHWAY, BAGI SIGNAL HIGHBEAM TANDA SURUH BERI LALUAN.. SEDANGKAN ORG MELAYU HANYA NAIK KERETA TAHUN 1987-2000 DENGAN MUKE MARAH SAMBIL MAKI KATA ORANG TU BELAGAK, TEPAKSELAH KETEPI BAGI LALUAN.. SEMENTARA KAUM INDIA DAN CINA JADI LAWYER DAN DOKTOR, KITA ORANG MELAYU JADI GANGSTER, MELAYU KITA PERAGUT, ROMPAK, PECAH RUMAH, DADAH.. PENDEK KATA YANG BURUK SEMUA KERJA MELAYU.. MALU NK MENGAKU DIRI MELAYU.. SEMUA NI SEBAB APE? SALAH SAPE? BILE FIKIR BALIK SATU HARI NANTI MELAYU JATUH... MERUPAKAN HARI YANG AMAT MENYERAMKAN..

SALAM,
PENCINTA BANGSA MELAYU

 
 
Blogger Templates