Social Icons

Pages

Friday, January 20, 2012

HOT NEWS !!! PENYOKONG ANWAR IBRAHIM PERGI MAHKAMAH 901 KERANA WANG ???


saya dapat satu e-mail dan gambar.dari e-mail itu juga mengatakan " SMS dari rafizi beb.Dia bagi rm200 seorang time demo 901.Itu pasal ramai yang datang.Datang sebab duit.Bukan pasal perjuangan.Bukan pasal keikhlasan.Tapi pasal duit. Ahli2 pkr seme boleh dibeli guna wang.Depa memang hampeh !!!! Depa memang jahat !!!!"

ADAKAH RAFIZI BERBUAT DEMIKIAN ???

LIHAT GAMBAR DI BAWAH


KALAU BENAR INI BERLAKU MAKNA NYA PERJUANGAN PKR HANYA PADA DUIT BUKAN PERJUANGAN YANG SELALU DI WAR-WAR KAN OLEH ANWAR IBRAHIM !!!

RENUNG-RENUNGKAN

10 comments:

gombakharapan said...

Salam Tuan , harap dapat tuan link kan blog sy ke blog hebat tuan , blog tuan tlh sy link kan ke blog saya http://gombakharapan.blogspot.com

Unknown said...

link anda telah di pautkan gombakharapan terima kasih...

Anonymous said...

betul tu aku dapak gak sms tapi tak mau pegi pasai tak caya daaaa kat pkr ...

Anonymous said...

Kes liwat Peguam Negara buat rayuan pulak hanya mengikut telunjuk sepol...

Tapi kes Altantuya Peguam Negara tdk buat rayuan pulak, pada hal bapak Altantuya pun pohon peguam negara buat rayuan...Razak Bginda bebas, kes disenyapkan...

Inilah keadilan UMNO...menyalahgunakan kuasa!!

Wan Shahz said...

hahahhaa... kalo semua jenis demo pkai duit tipu la broo... PKR bkn ade byk duit mcm UMNO... Aiseyyh..
Takat text sms anonymous cmtu aku pon ley hantar...

NOT A SOLID PROOF my dear fren.

Anonymous said...

kalau salah guna kuasa dah lama Anwar tu kena baling dalam kandang besi bro! jgn harap nak lepas. ape salahnya dia nak buat rayuan...dia mmg boleh buat rayuan pe

Anonymous said...

setakat guna nama rafizi lepas tu tulis mcm tu, guna nombor tah hape2..tak cukop kuat nk tuduh PKR main duit beb..kalau hal ni, aku kurang setuju pendapat PKR main duit

Azrai Aziz said...

tak pelik..pkr banyak dapat dana daripada pertubuhan yahudi amerika..

Anonymous said...

Wahai setan2 PKR, bab bagi duit utk demo 901 ni benar. Anjing2 dan babi2 anwar jgn pura2 tak tau. Di Jempol, mula janji nak bagi RM 200 lepas tu 801 turun plak RM 150, alasan ramai sgt nak pegi. Woi anjing2 dan babi2 anwar, aku ada dlam PKR Negeri Sembilan, sekarang pun aku masih dlm PKR, Jempol aku yg urus utk 901 hari tu.Aku hasut peserta minta jugak RM 200 spt janji. Kau anjing dan babi tak sedar,dalam organisasi kau peringkat tinggi pun meluat dgn ANWAR anak Beranak.

Anonymous said...

but it still a proof
better than nothing
unless u got the proof to prove it wrong...XD

 
 
Blogger Templates