Social Icons

Pages

Friday, January 13, 2012

UMNO MAMPUS ??? AIMAN ATHIRAH MENGAMUK KAT FACEBOOK !!! MUSLIMAH NAK DI ROGOL OLEH POLIS ???


Marah nampak ??? blogger kerajaan tak cakap apa pun pasal anda.yang kami sebut pasal word Anda UMNO Mampus !!! ada ker kami cakap Pakatan Mampus selama ini ??? tak ada kan ??? yang nak marah-marah kenapa ??? bila pulak kami fitanh wanita PAS.video tu dah tanjuk segala nya.nak tanya balik,Wanita boleh tak salam dengan lelaki bukan muhrim ??? video kat bawah saya akan beritahu anda di mana bukti itu.apa pun kita baca pengakuan Aiman Nathirah ni !!!

Sekadar Perkongsian.

Ada sahabat yang prihatin bertanya kenapa saya memilih untuk menggunakan ungkapan “Mampus UMNO” pada Hari 901? Beliau juga berkata…teruk juga Muslimat PAS cuba difitnah oleh Blogger-Blogger UMNO…..

Ini jawapan spontan saya….

Inilah sunnatuLlah perjuangan...Allah ingatkan kita dalam al Quran..apakah kamu fikir kamu akan dibiarkan mengatakan kami telah beriman sebelum kamu diuji?.....setiap yang berlaku apatah lagi yang diledakkan oleh musuh-musuh kena disiasat...dan fahamkan.....InsyaAllah kami ni dah lama dalam perjuangan...

901 bukan himpunan yang pertama buat kami...cuma musuh nak jadikan isu dengan...adanya wanita (bukan pas yg bersorak)...wording ana "Mampus UMNO" dan adanya wanita yg pi salam Polis…..

Saya katakan…diik, ini realiti mad'u kita....kita memimpin rakyat...bukan memimpin para alim ulama....

Wording “Mampus UMNO” tu expresi spontan...daripada para jiwa yangg sudah lazim dizalimi Regim UMNO BN.... Peliknya…. bila kita guna perkataan Mampus UMNO ramai yang marah dan pertahankan atas uslub dakwah katanya....

Saya tak nafikan…saya antara yang komited memperingati Muslimat dengan Surah An Nahl : 125 dalam keadaan situasi dakwah yang biasa.

Pada hari itu, suasana dakwahnya berbeza. Di keliling saya adalah Wanita-Wanita Pemberani…yang biasa “bertempur” dengan Kedzaliman Regim.

Ekpresi kebencian rakyat. Benarkah kita semua kisah pada nasib rakyat yang telah didzalimi? Ekspresi saya yang juga biasa menjadi mangsa kedzaliman Regim di sebalik tirai besi lokap…..

Nasib kami yang menjadi habuan dan makanan Regim? Yang komen dan marah barangkali bukan yang didzalimi, melalui pengalaman sepertimana kami. Kami menjiwai keperitahan di bawah Regim kerana kami yang dipukul, yang diterajang, yang dimandikan dengan air berkimia, yang dikepung dengan gas-gas pemedih mata berulang kali, yang dikurung berjam-jam dalam lori polis dengan niat jahat, dijerkah, ditakut-takutkan untuk dirogol ketika berada di dalam lokap 3 hari 2 malam dan lelaki-lelaki bertubuh sasa dan bermuka bengis mendatangi pintu-pintu lokap kami....ada siapa tahu...ada siapa ambik tahu...ada siapa kisah....

Nah...sampaikan semua ini kepada para pejuang di sana...kepada adikku para Muslimat....kepada adikku para Pemuda….yang tidak mengenali kekanda-kekanda mereka sendiri dalam perjuangan…sehingga barangkali fitnah dan umpan musuh mudah melekat….atau apa sahaja….mereka tetap adik-adik kami dalam perjuangan…sekalipun mereka memilih tidak bertanya tetapi terus mengikut rentak yang direbanakan musuh…

Ekpresi kami yang dibiarkan kelaparan... ekpresi kami yang pernah dibiarkan hypo dalam tahanan sehingga tidak upaya bangun melangkah sehinggalah dua tiga orang sahabat datang melawat membawa air manis dan bertenaga…...

Ekpresi kami yang dibiarkan tidur di atas simen yang sejuknya mencengkam ke tulang hitam....

Ekpresi kami yang ada ketikanya dibiarkan tidur di atas lantai simen...berbumbungkan langit dan berselimutkan embun dingin pagi...

Semua ini bukan cerita buku atau ceritera penglipurlara....tetapi kisah benar kami....

Nah...Regim UMNO yang membibitkan rasa benci dan marah kami....Regim Dzalim ini…tiada ungkapan yg benar-benar ana mahu laungkan melainkan “Mampus UMNO” pada ketika itu. UMNO – Pertubuhan Regim. Saya langsung tidak tujukan pada orang atau individu UMNO. Tapi Pertubuhan Dzalim itu….

Nah….sekadar ekpresi dari jiwa-jiwa kami yang masih sedang diadili dengan tuduhan dan saksi fitnah.

Kalau itu salah….dan menyebabkan ada yang terguris dan simpati kepada UMNO….maka apa lagi yang mampu saya kata…Cukuplah Allah dan Sahabat-Sahabat Perjuanganku yang mukhlis dalam ukhuwwah ini….


Tentu mereka mengerti….. MAAF JUA.

AIMAN ATHIRAH AL JUNDI

12 Januari 2012

Sumber FB Aiman Nathirah

Apa yang dapat kita tengok kenyataan muslimah ini tak ubah persis mak lampir PKR si Zuraida yang perasan,perasaan ada orang nak rogol dia tidak lama dulu.agak agakla kan.cuba tengok balik gambar di atas !!! erkk ???

BETUL KER POLIS GERTAK NAK ROGOL NI ???

DARI DULU SAMPAI PERHIMPUNA BERSIH 2.0 POLIS DAH BERITAHU JANGAN PERGI ATAU BUAT PERHIMPUNAN HARAM SIAPA SURUH PERGI ???

NAK TANYA BALIK POLIS BAWAH UMNO KER ???

BUKAN KER POLIS BAWAH KDN ???

KALAU PAKATAN HARAM MENANG NANTI MAKNANYA POLIS BAWAH PAKATAN HARAM LAH YEK ???

MACAM TU ???

KALAU ANDA KENA ROMPAK NAK LAPOR KAT SIAPA ???

SIKIT-SIKIT NAK SALAH KAN POLIS !!!

POLIS HANYA LAKSANAKAN TUGAS !!!

LIHAT KEMBALI VIDEO DI BAWAH



ANDA LIHAT MINIT KE 2 !!!

BOLEH KER WANITA BUKAN MUHRIM SALAM LELAKI BUKAN MUHRIM ???

SAJA NAK TANYA

LIHAT PULA VIDEO DI BAWAH



RENUNG-RENUNGKAN

12 comments:

Anonymous said...

Kau berjuang untuk ape.....tak cukup makan ke?Sembahyang serta amal ibadat diganggu ke?Awak di masuk lokap kerana dok tunjuk perasaan ganggu gugat ketenteraman awam.Ape nak himpun-himpun.Kalau nak ceramah nak hentam kerajaan, buat la dgn elok.Jangan dok terpekik terlolong dan ganggu gugat ketenteraman awam menyebabkan orang nak bergerak pun tak selesa.Peniaga semua terganggu.Bila dibuat perhimpunan secara liar akan ganggu kemudahan awam.K...Kau tengok di Timur Tengah ape jadi....hancur semua negara Islam.Barat akan gembira Islam berpecah belah.Macam kau la....dok terjerit2 macam monyet dijalanan.Bodoh punya budak.Nak tegur kerajaan buat saja memorendum....serah kpada PM.Nak merintah.....buat la masa PRU....jngan undi BN/UMNO.Kita demokrasikan.Dok melolong dijalan itu bukan cara nya.Kau ada wakil di Parlimenkan...suruh dia cakap ape yg kau mahu.Ini dak macam berok terkinja2 dijalanraya dan lepas tu kata orang mampus la...hi...budak pu** busuk punya.Hem.....malu la wahai orang Islam.wasalam.

Anonymous said...

macam SIAL beruk2 PAS ni..'MAMPUS LA PAS'

CT K said...

Ini reaksi spontan aku pulak,
Mampus lah kau Aiman Athirah. Betina Sundal
Betina jalang
Kencing tak basuh

Anonymous said...

Muka macam Pantat.
ustaz Azhar Idrus yang kata.

meUher said...

Dah buat salah, tak ikut undang2, nak suruh polis simpah air madu, sumbat dlm Volvo, lockup beralaskan permaidani????? PORRRRAH! Bodoh punya statement!

Anonymous said...

Ish3, woi pompuan kau ingat perogol xdak taste ke?

pukimaq said...

La ha. Muka macam tu pun nak rogol? Aku ni pemilih orangnya. Aku suka rogol jantan cun-melecun je.

Anonymous said...

Ini lah contoh jiwa yang tidak ikhlas dan manusia yang jiwanya dikuasai oleh IBLIS. Mungkin dia ni IBLIS yang bertopengkan manusia yang berusaha menyesatkan umat islam. Bak kata Ustad Azhar "Wanita bertudung tak semestinya baik" dan inilah contoh nyata. Semoga kita dijauhi oleh jenis betina yang sebegini.

Anonymous said...

Padan muka la kat diorg ni yg kene tido kat semen,kene siram air kimia,kene bom asap..dll..da korang yg bodo sgt..p demo bkpe?dok uma diam2,x la kene mcm y dsbtkan kt ats...bodo nak mampus...elok beno le lau diorg kene hukum cmtu...elok2 aman,jd huru hara..da tu nk slhkan kerajaan,polis...ap punye pompuan da..

Anonymous said...

Kalaulah wanita ini mengatakan "perasaan spontan" dibenarkan untuk diungkapkan secara kasar dan tidak bermoral sebegini (alasannya sebab dah terlalu lama dipendam), makanya saya terfikir berapa banyak "perasaan spontan" yang kita mungkin dah luahkan terhadap
- guru2/pensyarah yg bagi kerja berlebihan tanpa rehat
- anak2 kita yang berulang kali menyakiti hati kita (tanpa sedar, mungkin)

ahh, malas nak komen.

Kalau itulah perkataan dari hati beliau secara spontan waktu itu, itu tidak lain menggambarkan hati beliau hanya dipenuhi dengan "kebencian terhadap UMNO", dan hati beliau penuh dengan kata2 "mampus"..

Tutur kata melambangkan kesabaran dan akhlak. Saya bersyukur ibu tidak pernah melontarkan kata-kata spontan sebegini walaupun saya sangat2 nakal. Kalaulah perkataan sebegini dibenarkan, saya tak dapat bayangkan kucar-kacirnya kehidupan

- belum berpolitik, masih mencari ketelusan -

Anonymous said...

Haa ini pulak perasaan spontan aku..

PAS MAMPUS! PAS HAMPAS! PAS MAMPUS!
PAS MAMPUS! PAS HAMPAS! PAS MAMPUS!
PAS MAMPUS! PAS HAMPAS! PAS MAMPUS!
PAS MAMPUS! PAS HAMPAS! PAS MAMPUS!
PAS MAMPUS! PAS HAMPAS! PAS MAMPUS!
PAS MAMPUS! PAS HAMPAS! PAS MAMPUS!
PAS MAMPUS! PAS HAMPAS! PAS MAMPUS!
x 13 juta

MAMPUSS PASshit!

Anonymous said...

Bangkai babi tak akan dapat ditutup dengan jubah labuh kamu tu wahai pelacur agama- Aiman Athirah!

 
 
Blogger Templates