Social Icons

Pages

Thursday, February 23, 2012

BLOGGER PAKATAN HARAM NAK KENCING RAKYAT LAGI NAK TUNJUK KONONNYA ADA KAPAL ISRAEL DI MALAYSIA ???


Ini kisah seorang blogger pakatan Haram yang benak.Dulu mak dah pesan jangan makan kepala ikan dan kepala sotong,nanti benak.Tapi dia tak dengar kata mak.Sekarang dah terima balasan. Kebenakan dan kebodohannya dipaparkan ke seluruh dunia.

JOM LIHAT KENYATAAN DI BAWAH


Tulisan dari blogger erapasca.com

Hari ni dengan bangganya aku nak tunjuk salah satu SAILING CLEARENCE atau nama lainnya 'SURAT BERANAK' untuk salah satu KARGO DARI ISRAEL ke MALAYSIA yang dibawa oleh ZIM ATLANTIC pada 16 Feb 2012 yang lalu...

Apa yang dia katakan diatas itu salah.Yang sebenarnya dia perlu kata begini,

Hari ni dengan bangganya aku nak tunjuk salah satu KEBODOHAN aku atau nama lainnya KEBEBALAN aku untuk salah satu POSTING aku berkenaan kapal ZIM ATLANTIC pada 20 Feb 2012 yang lalu...

Benda yang dibawah inilah yang dikatakan oleh blogger benak PKR surat beranak kargo.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEirjgdviT-V0GpKYMX5Rff34-OrEMrNQmetTULGe1cVKvHbwgF8T65ErnMIoWaa7oLyDhufOyKlndDPfVVlRnKKX_Q0TmI_Ibe8Ps40bDc6hkN2x8sgLUdu9tUNb0TbOCMZ8mJ2HGDTRPA/s640/Sailing+Clearence.jpg

Kah....kah....kah....

Malang sungguh nasib blogger-blogger pencacai-pencacai PKR,tiap-tiap hari mereka kantoi dalam usaha untuk mempertahankan Anwar Ibrahim yang hendak melindungi negara Israel.Orang yang benar dia akan bercakap benar sepanjang masa.Orang yang bohong cakap mereka tidak pernah tetap. Sana dia cakap lain, sini dia cakap lain. Satu hari dia tak ingat apa yang dia bohong kerana terlalu banyak sangat pembohongan yang dilakukannya.Begitu jugalah dengan blogger-blogger pembangkang dalam isu kapal Israel di Port Klang. Blogger A kata lain, blogger B kata lain,blogger C kata lain,blogger minuman kanak-kanak (milo suam) pula kata lain.Sebab itu saya kata orang yang berbohong cerita mereka tak akan sama dan tak konsisten.

Bercakap berdegar-degar dengan penuh bangganya kononnya dialah hebat kerana dapat membongkar kisah kapal Israel masuk ke Malaysia. Padahal dialah yang paling tidak cerdik. Sampaikan antara pelepasan belayar (sailing clearance) dengan surat beranak (birth certificate) pun dah tak kenal.Dah terang-terang di bahagian atas dokumen berkenaan tertulis SAILING CLEARANCE boleh lagi dia nak kelentong itu dokumen kargo dari Israel masuk ke Malaysia.

Mereka cuba nak berbohong dengan menunjukkan dokumen yang tidak berkenaan kononnya Malaysia mengimport barang dari Israel.Mereka ingat semua rakyat Malaysia bodoh seperti orang-orang PKR yang menjulang peliwat sebagai pemimpin.Mereka ingat apa sahaja dokumen yang mereka keluarkan orang akan percaya bulat-bulat tanpa usul periksaUntuk pengetahuan anda semua, kargo tidak ada surat beranak. Dokumen untuk kargo dipanggil bill of lading, seperti gambar dibawah ini atau banyak lagi ada di sini.


Apa yang ditunjukkan oleh blogger benak PKR dalam gambar diatas adalah pelepasan belayar. Ianya tidak ada kena mengena dengan kargo.Jika mereka benar-benar ada bukti kapal berkenaan membawa masuk kargo dari Israel ke Malaysia sila tunjukkan bill of lading kargo berkenaan.Bukannya tunjuk surat pelepasan belayar.

Soal kapal berkenaan berlepas dari Israel menuju ke Port Klang ada di sini


Apa-apa pun ini satu percubaan yang baik bagi blogger-blogger pembangkang dalam usaha untuk menipu, tetapi ianya masih dikategori sebagai gagal. Semalam dah kantoi pasal negara kapal. Mereka kata kapal Israel, akhirnya dapat dibuktikan itu kapal Liberia. Hari ini pula kantoi pasal 'surat beranak' kargo.Esok nak kantoi apa pula ?

Semoga anda berusaha lebih gigih selepas ini dan tiada kantoi-kantoi lagi. Kepada blogger era pasca pula saya cadangkan agar kamu masuk tuisyen bahasa inggeris kerana anda terlalu lemah bahasa berkenaan sampaikan sailing clearance dan birth certificate pun anda tak tahu apa maksudnya. Jangan buat malu dengan budak darjah dua. Kalau boleh tolong hentikan amalan memakan kepala ikan dan kepala sotong kerana ianya boleh membuatkan anda lebih benak. Banyakkan makan kismis tok guru.

Sumber RBF

ANDA NAK LIHAT LAGI BUKTI PENIPUAN PAKATAN HARAM TENTANG KAPAL ISRAEL MASUK MALAYSIA ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

1 comment:

Johan said...

Terima kasih atas info itu. Sekurang-kurangnya saya belajar serba sedikit dari blog ini. Saya tidak pernah melihat Sailing Clearance, bill of lading dan bermacam-macam istilah lagi. Kebodohan Milo Suam atau puak-puak pembangkang ini samalah dengan bangang dan bodohnya dengan isu Lynas. Mereka tidak mahu menerima ilmu, mereka bebal dan taksub itu sahaja. Mereka sanggup bergelumang dengan najis pakatan. Mereka menjadi pak turut dan pak angguk.

 
 
Blogger Templates