Social Icons

Pages

Thursday, February 23, 2012

EKSKLUSIF !!! KHAS UNTUK PEMBACA BADUT RAKYAT !!! APAKAH SEBENARNYA PERJUANGAN PAKATAN HARAM BILA MEMERINTAH NANTI ???



Pentanda dan pendedahan untuk kebaikan kaum Melayu dan Islam di Malaysia.

Allah s.w.t. masih cinta kepada umat Islam di Malaysia supaya sedar apa akan terjadi pada masa hadapan .

Jangan sibuk merebut kesenangan (keselesaan) hidup dalam politik.Agama memperjuangkan nilai persatuan umat atas agama tauhid.Jihad untuk menegakkan institusi agama Islam.Iaitu Islam,Bangsa dan Raja.Para sahabat meninggalkan kampung dan harta untuk memperjuangkan nilai agama.Mengapa kita disibukkan dengan tuduhan rasuah,kroni, kezaliman, kebebasan dan lain (Isu fana atau sementara).Tuduhan tersebut boleh dikenakan kepada sesiapapun sebarang individu atau parti.

Lihat apakah perjuangan nilai dalam parti DAP !!!

1) Perdana Menteri Malaysia hendaklah beragama Kristian menjelang 2021.

2) Negara Malaysia menjadi negara REPUBLIK seperti Singapura.

3) Institusi Raja Melayu perlu di lenyapkan

4) Azan dan bacaan al-Quran mengguna pembesar suara di hentikan

5) Dasar Ekonomi Baru dihentikan seperti di Pulau Pinang sekarang

6) Parti politik yang memperjuangkan agama tidak dibenarkan.(DAP bukan parti memperjuangkan agama Kristian!)

7) Bishop Kristian akan dinaikkan tarafnya ke taraf menteri.

Hampir semua perjuangan mereka tersebut di atas adalah bertentangan dengan perlembagaan Persekutuaan Malaysia dan sosial kontrak yang di buat antara bangsa Melayu,Cina dan India semasa membuat perlembagaan.Iaitu semua bangsa perlu menghormati institusi di RajaIslam sebagai agama Persekutuan dan Dasar Ekonomi Baru menaikkan taraf status ekonomi kaum Melayu.

Atas dasar kerajaan memberi peluang untuk perniagaan dibuka secara bebas bagi semua bangsa. Peluang telah dibuka dan semua bangsa khasnya bangsa Cina telah menjadi sangat maju di negeri ini. Negara telah mencapai kemajuan yang sangat cemerlang.Kapal Singh dan rakannya dalam parti DAP telah pun berkata : ‘Atas mayat saya negara Islam tidak akan wujud di Malaysia.’

Masalah ‘negara Islam’ yang didondangkan oleh PAS seketika waktu perlu dibincangkan ditempat yang lain.

Lihat pula perjuangan PKR !!!

Mereka memperjuangkan nilai berikut :

1) Agama Pluralisme dan hak asasi Manusia.Semuanya berdasarkan atas kesamarataan iaitu equality dalam agama dan seks.

2) Mereka menganjurkan kesamarataan seks. Bermakna peranan lelaki dan perempuan sama. Wanita sebagai ibu dalam keluarga AKAN menjadi idea lapuk.

3) Mereka telah menyokong Datuk Ambiga memperjuangkan (NILAI) ‘seksualiti merdeka (SEKS BEBAS) baru-baru ini untuk merayakan hari Merdeka TAHUN 2011! Perkara ini mengembirakan Mr. Gore bekas Naib President Amerika dan SOROS pemodal dajjal antarabangsa.

4) Mereka memperjuankan samarata dalam agama. Tidak ada perbezaan daripada sudut taraf keistemewaan dalam perlembagaan antara agama Islam dan Kristian atau agama Buddha. Tuntutan ini mengembirakan DAP

5) Yang mengembirakan negara Israel pula adalah penasihat parti PKR telah membuat kenyataan di London pada awal bulan Februari 2012 supaya hak asasi negara Israel dilindungi.

PERSOALAN BESAR MENGAPA PARTI PAS MASIH MENGGUNA NAMA ISLAM APABILA MEREKA BERGABUNG DENGAN PARTI DAP DAN PKR ???

Renungkan Firman Allahs.w.t.

{لَا تَجِدُ قَوْمًا يُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ يُوَادُّونَ مَنْ حَادَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَوْ كَانُوا آبَاءَهُمْ أَوْ أَبْنَاءَهُمْ أَوْ إِخْوَانَهُمْ أَوْ عَشِيرَتَهُمْ} [المجادلة: 2
Engkau tidak akan dapati sesuatu kaum Yang beriman kepada Allah dan hari akhirat,tergamak berkasih-mesra Dengan orang-orang Yang menentang (perintah) Allah dan RasulNya,sekalipun orang-orang Yang menentang itu ialah bapa-bapa mereka, atau anak-anak mereka, atau saudara-saudara mereka, ataupun keluarga mereka.’ ( al-Mujadilah:22)

{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا عَدُوِّي وَعَدُوَّكُمْ أَوْلِيَاءَ} [الممتحنة: 1]
‘ Wahai orang-orang Yang beriman! janganlah kamu mengambil musuhKu dan musuh kamu menjadi teman rapat.’ ( al-Muntahanah:1)

{وَمَنْ يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ } [المائدة: 56]
Dan sesiapa Yang menjadikan Allah dan RasulNya serta orang-orang Yang beriman itu penolongnya (maka berjayalah dia), kerana Sesungguhnya golongan (yang berpegang kepada ugama) Allah, itulah Yang tetap menang. ( al-Maidah:56)

Ayat-ayat tersebut menjadi dalil untuk berpegang tegoh kepada konsep ‘al-Wala’ wal Bara’ dalam ilmu tawhid.Bererti orang yang beriman mengasihi dan taat kepada orang yang beriman dan TIDAK bersekongkol dengan orang tidak beriman (atau musuh Allah) dalam perjuangan mereka.

Kedudukan ‘al-Wala’ wal Bara’ sangat tinggi dalam Islam kerana ia adalah tali iman yang yang kuat. Menurut sabda Nabi s.a.w:

’ Tali iman yang paling kuat adalah cinta kerana Allah dan benci kerana Allah’ (HR: Ibnu Jarir)

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates