Social Icons

Pages

Thursday, February 23, 2012

YUSERI YUSSOF !!! JANGAN JADI PENCACAI !!!


saya lihat blogger yuseriyussoff @ Double Y dah lain macam sampai menghentam Papagomo.apa masalah anda ??? ada ker Papagomo maki anda dalam blog ??? apa masalah anda sebenarnya ni ??? semalam double YY menyerang Papa Gomo.itu pun mengenai isu Datuk Sahol.saya pun ada keluarkan artikel tu.kalau di lihat dengan jelas,PapaGomo hanya buat post pasal Datuk Sahol ni selepas laman web pro Pakatan Haram iaitu Meloyakini bangkitkannya dulu.secara jelas dalam post beliau mahukan penjelasan dan siasatan penuh.itu jer.kenapa nak keruhkan keadaan ???

KLIK DI SINI

yang saya pelik,kenapa blogger terutama Double Y dan seangkatan dengan beliau hanya menyerang blogger PapaGomo seorang dengan bermacam-macam tuduhan sehingga menyentuh hal peribadi ???

KLIK DI SINI

Blogger Double Y secara jelas kata blogger PapaGomo macam-macam dalam post beliau (siap kata benda yang takde kaitan dengan isu Dato Sahol) dan ayat yang saya tak boleh terima apabila blogger Double Y kata "kini blogger pujaan sesetengah pemimpin UMNO yang hidupnya disara sebuah agensi Kerajaan". saya nak tanya anda,siapa yang banyak bantu anda masa anda mula-mula jadi blogger kalau bukan PapaGomo ??? anda dah lupa ker Double Y ??? Macam mana anda "ada duit" untuk jadi blogger sepenuh masa sekarang ni kalau bukan "disara" sedangkan dulu anda susah selepas berhenti kerja ??? anda ingat tak semua tu Double Y ???

Tak salah kalau para blogger tak setuju antara satu sama lain dalam perjuangan tapi jangan sampai menyerang hal peribadi blogger seangkatan dengan kita hanya ingin tunjuk kononnya kita la POLONG TAK BERTUAN.Anda kena ingat jangan di sebabkan kita ni blogger yang tak sependapat dengan orang lain sesukahati kita nak hentam blogger lain seperti PapaGomo

tak perlu la tulis yang Double Y OK dengan PapaGomo dalam setiap post tu.kalau begini cara blogger Double Y "membalas" jasa baik blogger PapaGomo.Kalau betul tak setuju dengan apa yang blogger PapaGomo tulis,saya rasa anda boleh menghubungi PapaGomo,jumpa PapaGomo dan sebagainya.Takkan bila susah baru jumpa rakan seangkatan tetapi bila dah senang terus lupa rakan seangkatan.Jangan mudah jadi KACANG LUPAKAN KULIT.

DOUBLE Y,JANGAN SAMPAI BLOGGER LAIN MEMBENCI ANDA !!!

INGAT PESANAN SAYA !!!

ANDA DI PERHATIKAN !!!

WALAUPUN SAYA BERSAMA PAPAGOMO SAYA TAK DI SURUH UNTUK MENGHENTAM BLOGGER LAIN DAN SAYA PUN TAK PERNAH DI AJAR MACAM TU !!!

SAYA SEBENARNYA TAK SUKA HENTAM BLOGGER !!!

CUMA SAYA LIHAT POSTING ANDA TU MELAMPAU !!!

CUBA BLOGGER LAIN HENTAM ANDA !!!

APA PERASAAN ANDA ???

SAYA BUKAN NAK KERUH KAN KEADAAN !!!

SAYA TEGUR ANDA IKHLAS !!!

TERPULANG PADA ANDA SAMA ADA ANDA TERIMA ATAU TIDAK !!!

DALAM HIDUP JANGAN TUNJUK KITA HEBAT DAN HENTAM BLOGGER LAIN KALAU TAK SEPENDAPAT DAN SEBAGAINYA !!!

APA PUN KITA SAMA TUJUAN !!!

MEMBUKA PENIPUAN PAKATAN HARAM !!!

MEMBUKA KEBENARAN !!!

KALAU ADA MASALAH JUMPA DAN BINCANG MASALAH TU BAIK-BAIK !!!

LIHAT KEMBALI BANNER BLOG ANDA DOUBLE Y !!!

INGAT BALIK PERKATAAN YANG ANDA TULIS TU !!!

RESPECT FOR SELF !!!

RESPECT FOR OTHERS !!!

RESPONSIBILTY FOR ALL YOUR ACTIONS !!!

CUBA ANDA UBAH PERKATAAN ITU DALAM BAHASA MELAYU !!!

APA MAKSUD NYA !!!

HMMM...

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Unknown said...

Muafakat lebih baik dari berpecah...

NURUL IZZAH: BILA I TAKDA MODAL, I SUKA BUAT FITNAH!! Baca di sini!!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

"Ketua Unit Pendakwaan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Datuk Abdul Razak Musa pula berkata mahkamah sepatutnya mengenakan hukuman setimpal ke atas kedua-dua tertuduh memandangkan kes yang dihadapi mereka melibatkan kepentingan awam." Kes MP Sabak Bernam http://www.malaysiakini.com/news/190744

 
 
Blogger Templates