Social Icons

Pages

Monday, February 20, 2012

HOT NEWS !!! BUKTI PUAK PAKATAN HARAM TERDESAK !!! MENYEBARKAN DAKYAH POLITIK KETIKA SOLAT JUMAAT !!!


nampaknya puak pakatan haram dah terdesak untuk meraih undi untuk PRU13.apa yang anda saksikan ini adalah flyers yang di sebarkan dan di agihkan kepada orang ramai di Masjid Saidina Abu Bakar As Siddiq,Bangsar.ini adalah kawasan Nurul Izzah.puak-puak ini akan sebarkan sebelum dan selepas solat jumaat.selalu nya anda akan dapat flyers unsur keagamaan ataupun ceramah agama di sekitar kawasan berkenaan.pernah tak anda nampak flyers BN dan UMNO kat masjid ??? nampaknya strategi pakatan ni macam dah terdesak pulak sampai masjid pun kena.dah lah menyebarkan dakyah yang tak betul.

kenapa saya kata tak betul ??? ambil contoh buku jingga.nak bagi macam-macam,tapi janji yang lama dah tunaikan ker ??? 1.4 Juta kat selangor tu yang tak dapat air percuma tu apa cerita ??? macam mana pulak janji kononnya nak kekalkan kebersihan di selangor ??? dengan banyak sampah ??? bagaimana pula dengan air di kelantan ??? kalau benda ni pun tak settle macam mana Pakatan nak perintah malaysia.itu baru sikit.belum lagi isu besar seperti pasir dan sebagainya.kononnya tubuh badan siatan,bila dah siasat akhirnya separuh jalan.lihat lagi 4 gambar bukti flyers di agihkan kepada orang ramai.minta maaf kerana kabur.kalau anda tak percaya juga,terpulang pada anda tapi tak lama lagi anda akan dapat flyer serupa macam di bawah





KEPADA PAKATAN ADAKAH ANDA TUNAIKAN JANJI ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

atas pagar said...

bukan ke isu-isu itu semua tanggungjawab kerajaan pusat? bukan bawah kerajaan negeri pun kan?

Unknown said...

Nampak sangat terdesak sampai kesucian masjid dicemari dengan fitnah!!

NURUL IZZAH: ANAK PENASIHAT EKONOMI YANG GAGAL SUBJEK MATEMATIK!! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

.Gory. said...

Mereka janjikan minyak murah. Takut nanti dah jadi government, kata tak boleh kurangkang sebab kerajaan lepas punya pasal. So, sengsara la kita dah undi mereka.

 
 
Blogger Templates