Social Icons

Pages

Saturday, February 18, 2012

HOT NEWS !!! HEROIN FILEM TEMPATAN KONGSI VIDEO LUCAH ???


Blog hiburan terkenal,Rotikaya.com,menimbulkan keresahan golongan artis wanita tempatan apabila mendakwa memiliki beberapa keping gambar bogel salah seorang dari mereka yang dikirimkan oleh peminat menerusi emel kepada pemilik blog tersebut.Menurut Rotikaya.com, gambar-gambar pegun itu dirakamkan dari sebuah rakaman video yang mempunyai unsur kelucahan melampau.

Bagaimanapun,peminat yang mengirim emel panas tersebut tidak menyertakan video tersebut untuk tatapan pemilik blog itu.

“Bersempena dengan Hari Kekasih semalam,kami menerima e-mail yang mengandungi beberapa keping gambar pegun dari sebuah video berunsur lucah.Namun,si pengirim tidak pula menyertakan video sebenar untuk keseronokan kami.Dan,sumber memberitahu yang video lucah ini sedang tersebar dengan meluas,” kata Rotikaya.com.

Menurut penulis laman blog yang telah melihat gambar-gambar itu, ia memaparkan seorang artis wanita yang ‘beraksi menggoda tanpa walau seurat benang membaluti tubuh beliau’.Artis itu juga dikatakan pernah membintangi sebuah filem pada tahun 2011 dan memegang watak utama di dalam filem yang tidak dinyatakan tajuknya itu, namun dibayangkan bahawa ia kurang mendapat sambutan ramai.

Sumber blog itu juga memberitahu bahawa heroin filem itu pada asalnya merakamkan video peribadi itu khas untuk teman lelakinya dan kini mereka sudah berpisah tanpa sebarang hubungan.Malangnya,video tersebut telah ‘bocor’ dan jatuh ke tangan pihak lain yang kemudiannya disebar secara meluas di khalayak umum.

Kengganan Rotikaya.com untuk mendedahkan nama artis wanita itu sangat dihormati ekoran ia mampu menjejaskan maruahnya.Bagimanapun, ia juga dijangka mampu menimbulkan kerisauan yang amat sangat di kalangan aktres tempatan sekiranya ‘rahsia peribadi’ mereka itu terbongkar.

ITU PART 1 !!!

ANDA NAK TAHU SIAPA ???

AKHIRNYA TERBONGKAR JUGA SIAPA ARTIS ITU ???

LIHAT DI BAWAH


SAYA PETIK SEKALI LAGI DI ROTIKAYA.COM

http://cdn1.rotikaya.com/wp-content/uploads/2012/02/kepala3.jpg

Kalau sekali sebut,pasti’nya nama Melia Aimelia tidak tersimpan dalam memori indah anda semua,tetapi jika kami sebut judul filem lakonan beliau.Aha!

Semalam kami ada dedahkan satu gossip yang mengatakan kami ada terima beberapa screenshot dari sebuah video separa lucah yang di’dakwa di’lakonkan oleh Melia Aimelia sendiri.

Lewat hari ini, kami berjaya terima video penuh berdurasi hampir 30 saat itu yang memaparkan aksi solo individu yang di’dakwa Melia Aimelia — heroin filem Karipap Karipap Cinta. Hmm.

http://cdn1.rotikaya.com/wp-content/uploads/2012/02/melia-aimelia-lookalike.jpg

Tidak akan kami siarkan video penuh individu tersebut tetapi di’bawah kami sertakan dua screenshot ‘manja’ dari video tersebut sebagai perbandingan buat Melia Aimelia yang di’dakwa terlibat secara langsung.

Anda nilaikan sendiri jika benar individu dalam screenshot di’atas adalah Melia Aimelia atau hanya sekadar pelanduk dua serupa yang sememangnya sering terjadi kepada selebriti Malaysia.

http://cdn1.rotikaya.com/wp-content/uploads/2012/02/melia-aimelia-lookalike-2.jpg

Namun, jika benar video ini memang hasil lakonan Melia Aimelia, ada individu yang perlu menjawab soalan bertubi tubi dari media dan juga para peminat.

ADAKAH BENAR MELIA AIMELIA ATAU SEBALIKNYA ???

KLIK DI SINI

DAN

KLIK DI SINI

UNTUK MENDAPATKAN JAWAPAN !!!

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

nak renung-renung apa..samanya dosa je...dia yang berlakon porn (for herself & boyfriend)..orang yang menyebarkn aib (keseluruh umat internet) ...dan aku yang membaca..sama je dosanya..jgn perasan bagos...

Anonymous said...

TAK NAMPAKLAH...CINCIN YG SAMA DI PAKAI.......................

Anonymous said...

Biarlah melia tu berlakun lucah, sedap dia dapat duit pun dapat. Pelakun dan actress sampah mcm melia ni bukan ada harga diri. Pelacur kat bukit bintang ada maruah, tak tunjuk masa jual barang dlm youtube atau kamera punsbb pelacur masih ada rasa malu. Melia ni dah mcm binatang, jgn dok heran lah.

 
 
Blogger Templates