Social Icons

Pages

Wednesday, March 28, 2012

EKSKLUSIF AND HOT VIDEO !!! KISAH SEBENAR KEJADIAN STADIUM HULU SELANGOR TERSEBAR !!!



kronologi tempat kejadian...

Pakatan Haram Jadah ni memang menggunakan method SAMSENG dalam menguruskan konflik politik mereka !!! Pada hari Ahad yang lepas,puak-puak Pakatan Haram ni menganjurkan Karnival Terima Kasih Rakyat dan pada malam hari nya berlangsung Rapat Rakyat.Antara yang hadir dan memberikan ceramah adalah Khalid,Hadi, Kit Siang,Wan Azizah dan Anwar.Seperti biasa,intipati ceramah bukanlah untuk rakyat tetapi lebih kepada ceramah politik dan berunsur fitnah.

Dari maklumat yang Rakan Blogger Info4TheTruth peniaga yang berniaga di Karnival tersebut menggunakan sistem kupon.Bila laris jualan,maka banyak la kupon.Ada seorang peniaga bazar di karnivalmemberitahu bahawa dia tidak dapat menukarkan kupon berkenaan.Aik ??? peniaga tapak bazar pun korang nak tipu.Tak cukup ke korang menipu rakyat selama ni. Tamak tul la korang ni.Perkara agak panas berlaku bila Lim Kit Siang (Ikon 13 May) mula berucap.Maklumlah,ucapan dari manusia jahanam yang anti kepada Islam dan Melayu ni membuatkan anak muda dari Kuala Selangor berang dan menyatakan protes !!!!



Hampir 30 orang anak muda dari Kuala Selangor yang berada di luar pagar menyatakan protes dengan menjerit bersama kain rentang dan manila kad.Oleh kerana Program Rapat Rakyat berkenaan bukan lah bertujuan untuk rakyat tetapi sebenarnya hanyalah untuk penyokong Pakatan Haram Jadah,Agen Yahudi,Zionis dan Komunis.Maka,suara rakyat tidak diendahkan.

Hak kebabasan bersuara rakyat dari Belia Wawasan ini dinafikan.Anak-anak muda Belia Wawasan ini dibaling botol,batu dan objek lain.

SILA LIHAT VIDEO DI BAWAH



Apabila pelbagai objek dibaling dari dalam stadium kearah mereka yang berada diluar pagar Stadium,beberapa anak muda ini lari kerana bimbangkan keselamatan mereka apabila yang mengetuai mereka dikenali sebagai Amirul,menyuruh sahabat belianya untuk berundur kerana melihat ketidakwarasan puak-puak Pakatan Haram ini.Mereka meninggalkan tempat berkenaan berperingkat.Tetapi Amirul tidak meninggalkan tempat berkenaan walaupun telah ditolak pergi oleh seorang sahabatnya dari puak-puak hilang akal berkenaan.Anak muda berani dan bertanggungjawab terhadap sahabat yang lain ini telah dibelasah dari luar kawasan Stadium dan diheret masuk hingga kedalam Stadium.Dia dibelasah teruk oleh puak-puak pakatan haram jadah ini yang seolahnya seperti mabuk todi.

Tunggu video seterusnya...

sekiranya video seterusnya siap,anda akan tahu kebenarannya.rakan blogger akan upload video demi kebenaran.beliau ada di tempat kejadian.puak pakatan haram dah swing.lihat video di bawah.sekarang siapa yang baling batu ???

NAK TAHU APA PUAK PAKATAN HARAM KATA ???

Tindakan ganas dan cuba menimbulkan kekecohan ketika sambutan Karnival “Terima Kasih Rakyat” semalam didakwa didalangi Umno-BN.

Bertempat di Stadium Kuala Selangor,kekecohon tersebut tercetus apabila kumpulan terbabit secara tiba-tiba membuat bising dan membaling batu ke arah para hadirin sambil membawa sepanduk yang tertulis ‘Anwar Yahudi’ dan ‘Anwar sokong Israel’ ketika ucapan Ketua Parlimen DAP, Lim Kit Siang.



Jadi,rakyat perlu memikirkan sebaik-baiknya,budaya samseng yang dibawa oleh puak-puak pakatan haram jadah ini !!!

INIKAH MASA DEPAN ANAK BANGSA (TAK KIRA LAH BANGSA APA PUN) YANG KITA MAHUKAN ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates