Social Icons

Pages

Thursday, March 22, 2012

HOT NEWS !!! ADIK NEELOFA BUAT HAL ???


Sekali sekala jadi pengutus berita baik ni, ada jugak faedahnya. Nak pulak kalau ianya bagi berkongsi kegembiraan dengan orang lain.Antara lain, berita ini juga merupakan kebanggaan buat kita yang duduk di Malaysia ni. Bukan selalu ada pelajar yang dapat 11A.Tapi, tak heran la kalau pelajar tu juga merupakan adik kepada Pengacara sampingan Nona yang tengah 'Hot' sekarang ni.Siapa lagi kalau bukan Neelofa tu. Dia pun dulu merupakan pelajar pintar dan dapat keputusan cemerlang dalam pelajaran.Cuma sedikit kesal bila cara dia berpakaian tu kurang menunjukkan dia cerdik. Orang cerdik mesti tau yang mana baik dan yang mana buruk.

Apa - apa pun, tahniah diucapakan kepada adik Si Neelofa ni. Semoga dia terus cemerlang dimasa akan datang baik didunia mahu pun diakhirat kelak. Besar nanti, jangan jadi Penipu macam Si Ketua Penipu tu ye...

Keputusan SPM 2011 turut dirasai oleh keluarga artis yang tengah meningkat naik, Neelofa kerana adik beliau Mohd Aqief mendapat keputusan yang cemerlang dengan mengondol 11 As.ZoOM "Tabik Spring" dengan keluarga Neelofa kerana sering kali menjadi salah seorang pelajar yang cemerlang dalam pendidikan.Semoga Adik Mohd Aqief teruskan usaha menjadi seorang yang cemerlang dalam mengejar cita-cita anda.

Dan dibawah adalah Tweet daripada Neelofa yang kini berada diperantauan (Paris) -Semut Hitam

TAHNIAH KEPADA MOHD AQIEF !!! SEMOGA ANDA MENJADI INSAN YANG BERGUNA UNTUK MASA AKAN DATANG !!!

SEKIRANYA SAYA MEMBUAT POSTING TEPAT JAM 12 TENGAH MALAM !!!

APA KOMEN ANDA ???

SILA BERI KOMEN !!!

SAYA NAK TAHU SAMA ADA ANDA SUKA ATAU TIDAK !!!

TERIMA KASIH !!!

No comments:

 
 
Blogger Templates