Social Icons

Pages

Tuesday, March 20, 2012

HOT NEWS !!! MASALAH SAMPAH DI SELANGOR TIDAK SELESAI KALI INI MASALAH AIR PULA TIMBUL !!!


Kerajaan pimpinan Khalid gagap kononnya bersungguh-sungguh hendak mengambil balik pengurusan air Selangor dari Syabas.Pelbagai cara dan kaedah yang telah dicubanya sebelum ini semuanya menemui kegagalan.kononnya nak tunjuk hebat,2 dalam 1.air dan sampah...

apa kata selesai kan masalah sampah tu dulu ??? kenapa sampai sekarang masalah sampah tak selesai lagi ??? cuba cerita sikit.sampai kontraktor sampah ada yang bermasalah dan ada juga terlibat dalam skandal rasuah.sebelum ini saya dah keluarkan artikel tu.

yang Terbaru Khalid gagap menghadiri Forum Air Sedunia kali keenam di Perancis beberapa hari yang lalu,yang best nya Khalid Gagap boleh pula mengambil kesempatan memburuk-buruk tentang pengswastaan air di Malaysia dihadapan peserta-peserta forum dari seluruh dunia.sepatutnya bangga lah sikit dengan negara sendiri.ini tidak,fitnah,fitnah dan fitnah.opsss lupa pulak,itu memang kerja Pakatan Haram.Inilah perangai manusia yang meletakkan kepentingan politik lebih atas dari kepentingan negara.Sanggup memburuk-buruk negara sendiri di depan orang dari seluruh dunia.

anda mengaku ker ini Menteri Besar Negeri anda wahai pembaca Badut Rakyat sekalian ??? adakah ini tanggungjawab Khalid Gagap nak burukkan negara sendiri ??? minta maaf ulang balik perkataan..tengah marah.patutnya promote negara sendiri ini fitnah negara sendiri.Selepas menghadiri forum di Perancis,Khalid Gagap ke London.apa dia buat kat sana,macam biasa lah,Khalid Gagap mengadakan pertemuan dengan beberapa pihak untuk memburuk-buruk negara sendiri.melalui laporan dari Meloyakini,Khalid Gagap mengumumkan bahawa kerajaan pimpinannya kononnya membawa peguam dari London bagi mencari jalan agar kerajaan negeri dapat mengambil balik konsesi air dari Syabas.


saya nak tanya kepada Khalid Gagap,kalau ada sesiapa yang baca artikel saya Tengah Malam Buta ni,tolong beritahu Khalid Gagap sekali,dan saya pun nak tanya juga ni pembaca dari Pakatan.sekiranya kerajaan Selangor mengambil alih pengurusan air dari Syabas ,mampukah mereka menguruskannya ??? anda lihat sendiri apa yang ada di bawah pentadbiran PKR ??? dalam masa 4 Tahun apa yang mereka buat untuk anda ???

Kerajaan negeri telah membuat keputusan menamatkan khidmat Alam Flora untuk urusan pengutipan sampah di Selangor dan mereka kononnya nak lakukan sendiri,sampai hari ini apakah kesannya ??? cuba beritahu saya.masalah sampah pun tak selesai nak ambil pengurusan air ???

Sampah yang tidak diangkut berminggu-minggu dan seribu satu masalah lain lagi.Walaupun telah beberapa bulan berlalu,sampai ke hari ini pun masalah sampah belum lagi selesai.Manakala kerajaan negeri pula baru nak beli lori sampah 50 biji.Sedangkan sewaktu sampah diuruskan oleh Alam Flora tidak ada masalah sampah yang menghantui rakyat Selangor kerana semuanya berjalan lancar.Semua perkara mereka hendak lakukan sendiri ,tetapi mereka tidak sedar yang mereka tidak mampu lakukannya.

Alasan mereka cukup mudah,nak jimatkan kos,cerita sebenar,mereka nak beri projek kepada kroni-kroni mereka.itu jer cerita yang paling mudah.kalau betul-betul semua tu nak sangat lakukan sendiri apa kata settle kan sampah dulu.dah busuk seluruh selangor tu.boleh x khalid gagap ??? Cukup lah dengan masalah sampah.Janganlah pula Khalid Gagap ni nak haru birukan rakyat Selangor dengan masalah air pula.semua projek nak buat sendiri,akhirnya satu benda pun tak menjadi !!!

EKSKLUSIF !!!

NANTIKAN SATU ARTIKEL KHAS UNTUK ANDA !!!

JAM 10 PAGI SAYA AKAN BERITAHU ANDA !!!

NAK TAHU ???

TUNGGU...

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates