Social Icons

Pages

Monday, March 19, 2012

HOT NEWS AND VIDEO !!! SAH !!! ANWAR IBRAHIM BISEKSUAL !!!


dari dulu lagi saya dah sebut dalam artikel saya,yang anwar ibrahim ada masalah dengan perangai.maksudnya lelaki dia sebat,perempuan pun dia sebat.saya dah banyak keluarkan artikel sekali dengan video.namun,ada juga yang komen ini salah UMNO.apa kena mengena dengan UMNO ni ??? itu perangai Anwar Ibrahim.tu diaaa..macam ni ker nak jadi Perdana Menteri Malaysia ??? nak jahanamkan negara,janji macam-macam.logik ker minyak seliter rm0.90 Sen ??? saya rasa untung tau kita kat malaysia ni.tak macam negara lain,kelaparan dan macam-macam lagi.anda nak ker hidup anda macam tu ??? kadang-kadang kesian juga saya lihat di negara lain.kalau ada jer yang minta bantuan saya hulurkan bantuan tu contoh nya ke luar negara,saya ada juga pergi,melihat nasib rakyat di luar negara.anda pergi lah negara lain kalau ada minyak yang murah.saya nak lihat anda boleh hidup atau tidak.saya bukan nak perlekehkan negara lain,tapi anda lihat sendiri nasib yang terjadi di negara lain.perang,susah dapat makanan.kira anda beruntung tinggal kat malaysia ni.susah sikit jer dapat bantuan macam BR1M dan macam-macam lagi.kalau Anwar Ibrahim dan pemimpin Pakatan Haran betul-betul nak mentadbir negara,kenapa janji 2008 belum di tunai kan ??? apa dah jadi dengan negeri yang di tadbir ??? sikit-sikit ada masalah.apa ni ??? sampah banyak,air kotor,bla bla.saya nak ulas nanti panjang berjela.sikit-sikit nak menuju Putrajaya.dulu kata kerajaan lelong Putrajaya,bla bla bla..apa makna Bisekesual.tentu pembaca Badut Rakyat ada yang tak tahu.makna Biseksual ada lah,lelaki pun dia sebat perempuan pun dia sebat.kesian Kak Wan.kali ini kenapa saya kata sah,Anwar Ibrahim Biseksual ??? anda nak tahu ???

LIHAT KENYATAAN DI BAWAH

Senator Datuk KS Nallakaruppan muncul semula hari ini dan mendakwa Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah seorang biseksual dan beliau pernah melihat Anwar 'beraksi' dalam satu sidang media di pejabat Perkasa, Kuala Lumpur.Presiden Parti Bersatu India Malaysia (MUIP) itu turut mencabar Anwar untuk mengambil tindakan undang-undang terhadapnya jika dakwaan itu tidak benar.Nallakarupan yang berulang kali menyatakan beliau kawan Anwar selama 30 tahun mahu Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat mengeluarkan fatwa membenarkan seorang biseksual menjadi ketua pembangkang.

Beliau sebelum itu menyatakan hairan mengapa Pakatan Rakyat melantik Anwar, seorang biseksual menurut beliau, untuk menjadi ketua pembangkang.

"Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah seorang biseksual. Dia tidak berhenti walaupun selepas dia keluar dari penjara. Saya meninggalkan dia kerana dia masih meneruskan aktiviti itu, "kata Nalla.Orang ramai menganggap beliau adalah seorang Muslim yang baik, tetapi ia tidak. Saya mencabar beliau, jika dia anak jantan, bawa saya ke mahkamah," tambah beliau.

"Dia boleh menipu orang ramai, tetapi hakikatnya ialah beliau mahu merosakkan negara. Jika dia berani,panggil saya keluar (ke mahkamah) .Saya boleh mendedahkan di mahkamah siapa budak yang dia telah liwat.Saya cabar Anwar on this matter, bisexual.” katanya lagi.

Menurut beliau,jika Anwar menghadapkannya ke mahkamah, beliau akan mendedahkan lebih banyak perkara mengenai Ahli Parlimen Permatang Pauh itu kerana setakat ini pendedahan yang telah beliau buat hanya 30 peratus sahaja.


NALLA,KENAPA KAU BOCORKAN RAHSIA AKU ??? MATI AKU DEYYY !!!

"Nik Aziz juga harus mengeluarkan fatwa untuk membenarkan biseksual menjadi ketua pembangkang. Mengapa mereka (Pakatan Rakyat) tidak mengambil tindakan ke atas beliau? Mereka mesti mengambil tindakan terhadap perilakunya. Terdapat begitu ramai pemimpin pembangkang, mengapa meletakkan lelaki biseksual (untuk menjadi ketua pembangkang)? " Tanya Nalla.Dengan ini saya katakan yang Anwar seorang biseksual dan saya cabar Anwar saman saya di atas kenyataan ini.Anwar doesn’t want to face the truth,dia bukan anak jantan.Dia (Anwar) tidak ada prinsip.Beliau mahu menjadi Perdana Menteri, itu sahaja.Beliau akan merosakkan apa-apa untuk menjadi Perdana Menteri, "katanya.

Beliau juga memberitahu telah mengatakan pertemuan dengan pemimpin utama PAS untuk mendedahkan siapakah Anwar.

"Saya bersedia jumpa Nik Aziz untuk tujuan yang sama," katanya.

Ditanya apakah sebabnya beliau 'muncul' semula menyerang Anwar, kata Nallakarupan, beliau terpaksa,kerana Anwar 'pusing' Malaysia untuk membohongi rakyat Malaysia.

"Sebagai orang yang kenal Anwar, saya perlu mengatakan kepada rakyat bahawa Anwar adalah manusia lidah bercabang, seorang biseksual," katanya.

Sumber AgendaDaily

LIHAT VIDEO DI BAWAH







APA MACAM ANWAR IBRAHIM ???

ADAKAH ANDA ANAK JANTAN ???

KALAU ANDA ANAK JANTAN SAHUT CABARAN NALLAKARUPPAN !!!


TUNGGU....

RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

Anonymous said...

artikel BR Terbaik..hentam kaw2 Pakatan Haram jadah tu bro.sama lah si Al-Juburi tu..biar rakyat tahu perangai dia.aku nak tgk dia berani atau tidak terima cabaran Nalla tu.. kah kah kah...

Anonymous said...

emmm....mesti "mereka" dari pihak satu lg bahawa nalla telah di rasuah oleh BN....ini adalah fitnah......alasan basi yang akandi dengar......

Anonymous said...

itu confirm anon 10:37.gle ker apa? dah 30 tahun sahabat baik,luar dalam nalla kenal tu? bak kata bro BR,sikit-sikit UMNO.kepala but.. lah.anwar ibrahim main china doll salah UMNO? Bro BR Bila nak keluar versi terbaru ni.biar rakyat lihat kebenaran.

Anonymous said...

pada aku si nuar ni gila atau kata-kata lain tak siuman. dari dulu lagi dah sewel tapi pandai kelentong. ramai jadi mangsa berok ni

Anonymous said...

kamu sokonglah anwar!.. silap2 esok lusa hantar askar/polis p israel protek negara israel yang anwar iktiraf tu... bunuh budak kecil ..tembak je orang tua ,perempuan ..
lg 1,silap2 azan pun di haramkan d malaysia...

 
 
Blogger Templates