Social Icons

Pages

Saturday, March 31, 2012

SAH !!! ANWAR IBRAHIM PENGECUT !!! ADAKAH INI PEMIMPIN YANG ANDA KATA JUJUR ???



terbukti dah Anwar Ibrahim pengecut,kenapa tak nak jelaskan sekarang.dah nampak dah nak kaut undi.nak tau apa anwar ibrahim kata ??? anwar ibrahim kata nak memilih untuk mendiamkan diri bersabit apa jua dakwaan yang disifatkannya sebagai fitnah sehinggalah Pakatan Haram menang pada Pilihan Raya Umum akan datang.fitnah ??? itu fitnah ker ??? dah jelas perbuatan anda di bogelkan oleh Nalla itu pun kata fitnah ???

" Hasrat saya untuk perjelaskan kepada rakyat apa yang saya lakukan sebaik Pakatan Rakyat menang Pilihan Raya Umum Ke-13,"katanya.

petang semalam,anwar berucap di Pejabat PKR Dewan Undangan Negeri Paloh,di Bandar Chiku.Nallakaruppan sebelum ini mengatakan Anwar Ibrahim biseksual.Malah Nalla baru-baru ini mendakwa Anwar mempunyai hubungan sulit dengan isteri kepada Timbalan Presiden PKR,Azmin Ali.

"Ya.Anwar ada hubungan sulit dengan Shamsidar," katanya pada sidang media 28 Mac lalu.

Ketua Umum PKR itu baru-baru ini memfailkan saman RM100 juta terhadap Nalla yang merupakan bekas rakan karibnya dan Utusan Malaysia yang menyiarkan dakwaan itu.
Saman berkenaan difailkan di kaunter pendaftaran Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur Isnin lalu.

KITA LIHAT APA KATA PEMIMPIN UMNO !!!

Pemimpin Umno menyifatkan kenya­taan Ketua Pembangkang,Anwar Ibrahim bahawa Pakatan Rakyat (PR) akan menyebelahi golongan berpendapatan rendah hanya retorik, populis dan terdesak untuk meraih simpati menjelang Pilihan Raya Umum 13 (PRU13) akan datang.Ketua Penerangan Umno, Datuk Ahmad Maslan berkata, kenyataan tersebut tidak benar kerana selama ini Barisan Nasional (BN) telah lama berjuang membantu rakyat.Menurutnya,usaha membasmi kemiskinan di negara ini dilakukan melalui pelbagai bantuan untuk membantu rakyat melibatkan pelbagai kementerian dan agensi kerajaan.

“Usaha tersebut bermula 1970 lagi melalui Dasar Ekonomi Baru (DEB) yang membasmi kemiskinan dan menyusun semula rak yat. Kini usaha kerajaan diteruskan dengan melaksanakan pelbagai transformasi oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak,” katanya.Menurutnya,Anwar hanya bercakap,sedangkan kerajaan terlebih dahulu merancang dan membantu rakyat.

“Kerajaan merancang dengan teliti dan melaksanakan pelbagai transformasi, antaranya tujuh Bidang Keberhasilan Utama Negara (NKRA) iaitu pendidikan, membasmi rasuah, pengangkutan awam, jenayah dan dua program untuk meningkatkan golongan berpendapatan rendah meningkatkan taraf hidup mereka.Anwar hanya retorik untuk populis walaupun sebenarnya bertentangan dengan apa diucapkan,” katanya.

Beliau berharap,rakyat tidak menerima segala tuduhan dilemparkan pembangkang tanpa berfikir panjang.Sementara itu, Ahli Majlis Tertinggi Umno, Datuk Idris Harun berkata, Anwar menjadikan dirinya seperti pejuang yang cuba membela golongan berpendapatan rendah.

“Beliau hanya retorik meraih sokongan menjelang PRU13. Tindakan itu sebagai strategi pembangkang yang meletakkan emosi dengan bermain fakta dan angka.Saya yakin rakyat tidak akan terpedaya kerana mereka berpengetahuan dan mempunyai jati diri. Mereka tidak tunduk kepada janji manis pembangkang” katanya.

Idris berkata,rakyat bijak menilai kredibiliti pembangkang setelah melihat sendiri negeri ditadbir kerajaan pembangkang.Sebelum ini, Anwar dalam satu ceramahnya yang dipetik melalui satu portal berita memberitahu,PR akan menyebelahi kumpulan masyarakat kelas bawahan untuk PRU13 akan datang.Menurutnya,perjuangan pada pilihan raya nanti adalah antara golongan berpendapatan rendah dan golongan kaya, iaitu kroni kerajaan.

ADAKAH INI YANG ANDA KATA PEMIMPIN YANG SERING MELAUNGKAN KEADILAN ???

ADAKAH INI YANG ANDA KATA PEMIMPIN YANG JUJUR ???

ADAKAH INI YANG AKAN MENJADI PERDANA MENTERI MALAYSIA AKAN DATANG ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates