Social Icons

Pages

Friday, April 13, 2012

HOT VIDEO AND NEWS !!! ISU PTPTN !!! PUAK PAKATAN HARAM DI MALUKAN OLEH @RAZALIIBRAHIM !!!



Penjelasan yang jelas oleh Dato Razali Haji Ibrahim.Memang apa yang beliau kata itu benar,bila kerajaan nak bagi bantuan kerajaan akan terus bagi,bila tak mampu kerajaan kata tak mampu..

Sebab hakikat sebenarnya jika ditanya,semua rakyat nak segalanya percuma dalam hidup.Pakatan Haram mudah berjanji kerana dalam ceramah mereka sering menggunakan kata 'kalau saya','kalau pakatan rakyat','kalau kami'.Kepada Rakyat Malaysia !!! AWAS !!! berhati-hatilah dengan perangkap 'kalau' atau 'jika' oleh Pakatan Haram.



Itulah cara Pakatan Haram memancing undi ketika hampir pilihanraya.Cuba anda renung kembali apa yang Anwar Ibrahim pernah kata kepada penduduk kampung buah Pala dalam video di bawah.Betul tak apa yang Dato Razali Ibrahim katakan ??? Mana dia janji 2 minggu itu ???



RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Anonymous said...

kenyataan yg mendatar dan biasa shj..tak nmenarik langsung,hanya puashati dgn apa yg ada,tidak menjadi lebih kreatif hanya pendokong angenda lalu tiada usaha penambahbaikan kebajikan pada rakyat.Maknanya nilai kemajuan kerajaan sekarang hanya di takuk yg lama,malah merudum kalau di nilai semasa sekarang, dan hanya fikirkan di paras yg selesa di pehak pimpinan shj..

 
 
Blogger Templates