ss

ss

Pray For MH370

Pray For MH370

Monday, April 23, 2012

HOT VIDEO !!! GAPS BELASAH ANWAR IBRAHIM DAN TERBUKTI ANWAR IBRAHIM BISEKSUAL ??? WAJIB LIHAT !!!


dah ramai pemimpin yang keluar dari PKR mengatakan Anwar Ibrahim ini kes dua alam,anda tahukan apa itu dua alam ??? itu pun rakyat malaysia tak percaya lagi.apa yang Anwar Ibrahim letak kat kepala otak orang malaysia ni sampai rakyat malaysia ni tak percaya kat dia ??? dah terang-terang-terang semua ini berlaku depan mata,itu pun tak percaya.yang terbaru Anwar Ibrahim nak saman Datuk Nalla,tapi tak tau lah nak saman atau tidak,takut jadi macam zaman2 kegemilangan Anwar ni.salah sikit,saman.salah sikit,saman tapi akhirnya tak jadi.nampak sangat penakut nya tu.jom kita lihat apa pula kata Hamidzun Khairuddin, Presiden GAPS.beliau kata Biseksual tak layak jadi ketua pembangkang.



RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...