Social Icons

Pages

Sunday, April 15, 2012

TAHNIAH KEPADA PAKATAN RAKYAT SELANGOR !!! 100% KEJAYAAN DI SHAH ALAM AMAT MEMBANGGAKAN !!!


Shah Alam - Penduduk sekitar patut berterima kasih kepada Pakatan Rakyat diatas perubahan besar yang telah dilakukan semenjak 2008 sehingga ke hari ini.

Hari ini rakyat menikmati keselesaan hidup yang begitu ketara dibawah pentadbiran Pakatan Rakyat,kawasan persekitaran yang begitu bersih,jalan yang begitu sempurna,longkang yang begitu bagus,memang benar kerajaan Selangor telus mulus menangani setiap isu sehingga tiada satu pun longkang tidak tersumbat dengan sampah melainkan tersumbat kesemuanya,begitu juga dengan jalan yang menjadi impian masyarakat Shah Alam agar tiada lagi kerusakan berlaku setelah dibawah pentadbiran Pakatan Rakyat melainkan lubang-lubang terus bertambah. Taniah !!!!!

Apapun kecermelangan Selangor dibawah Pakatan Rakyat patut dihargai dengan KPI (Indeks Petunjuk Prestasi) pada PRU 13 nanti supaya tiada penyesalan dikemudian hari.

Terima kasih Ahli Parlimen Shah Alam,Khalid Samad,ADUN Batu Tiga,Rodziah Ismail,ADUN Kota Anggerik,Yakob Sapari yang begitu prihatin diatas segala permasalahan rakyat sehingga nyamok tak sempat bertelur dan menetas dalam longkang akibat teramatlah bersih.Tak salah jika rakyat Shah Alam menambah KPI pada PRU 13 nanti sebagai penghargaan rakyat pada pemimpin yang telus,efisien dan bertanggungjawab dalam menjalankan urus tadbir cemeRlang,gemilang dan temberang dulu kini dan selamanya.

Ini bukti bergambar kebertanggungjawaban Pakatan Rakyat dan jangan pula ada mana-mana pemimpin UMNO/BN dengki,kerana apa yang dipamirkan ini tidak ada semasa UMNO/BN terajui Selangor.Kesemuanya ini adalah dalam kawasan Parlimen Shah Alam (P108) yang diterajui oleh Khalid Samad,Marilah kita sama-sama memberi sekalung taniah padanya juga kepada dua ADUN iatu Rodziah Ismail ADUN Batu Tiga dan Yakob Sapari ,,, Kota Anggerik…

Taniah taniah taniah taniah…

Takziah takziah takziah pada PRU 13 nanti,,,,ha ha ha ..







Sumber Shah Alam Kini.com

WOW CANTIKNYA SHAH ALAM YER ???

DULU TAK PERNAH PUN SAYA NAMPAK MACAM NI KAT SHAH ALAM ???

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Unknown said...

Tahniah!!

JOM BUAT PERHIMPUNAN BESAR-BESARAN DEPAN RUMAH AMBIGA!!! Baca di sini.

http://apakecoh2.blogspot.com/

 
 
Blogger Templates