Social Icons

Pages

Saturday, June 30, 2012

HOT VIDEO !!! MAT SABU KATA KERAJAAN MENGAJAR RAKYAT JADI #BODOH ???



LIHAT VIDEO DI ATAS

LIHAT LAKONAN TERBARU MAT SABU !!!

KALAU BETUL SEMUA ITU BERLAKU !!!

TUNJUK LAH BUKTI !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

6 comments:

Anonymous said...

kenapa mat sabu gelar Anwar Al Juburi.. ? kenapa karpal singh suruh anwar bertaubat.?. kenapa kenapa Allah tak realisasikan perancangan 16 september 2008..? kenapa berpuluh2 ahli2 parlimen BN tak lompat ke PR.?. tiba2 ramai pula ahli PR yang lompat keluar... semua ini kerja BN.. BN yang bagi duit suruh mat sabu gelar Anwar Al Juburi.. BN yang bayar pada Karpal suruh anwar bertaubat.. semua salah BN... BN juga yang upah orang2 PKR suruh Faekah letak jawatan..BN yang upah normah jumpa mat sabu kat hotel perdana... BN yang sogok bini orang supaya jumpa badrul amin tengah malam kat hotel.. .. BN yang upah dia orang maki hamun , mengumpat orang lain.. BN yang suruh hj Hadi kafirkan UMNO.. BN yang uoah PAS supaya SYAHID kan si mati di memali.. BN yang suruh puak2 PAS songlap duit tabung memali.. BN yang upah orang PAS supaya songlap duit KOHILAL.... BN memang buruk tak guna.. boleh jalan… yang baik ialah semua pemimpin dan ahli PR..... kenapalah Allah asyik bagi BN menang.. kali ni Allah kena bagi PR menang kerana PR adalah pakatan yang mulia lagi terpuji di sisi Allah... Hanya Allah yang berkuasa menentukan siapa yang layak Jadi pemerintah.. kuasa kita hanya pada kertas undi.. Allah boleh terbalikkan penglihatan kita pada kertas undi.. kita yakin kita undi A tetapi sebenarnya yang kita pangkah adalah B… ALLAH MAHA BERKUASA…

Anonymous said...

Rakyat tak bodoh...yang bodohnya Pemimpin PAS yang kini menjilat jubur Al Juburi.
Mat Sabu jilat pantat Norma...he he he

Anonymous said...

puak pas/dap/pkr adalah manusia dilaknat. akau nak tengok mereka terus dengan kehinaan.

QalamQabut said...

Aku setuju dengan kata2 Mat Sabu bahawa Kerajaan mengajar rakyat jadi bodoh. Tapi bukan semua. Hanya yang terpilih saja. Contohnya Mat Sabu sendiri. Oleh itu bersyukur dan berbanggalah wahai Mat Sabu kerana anda antara yang cemerlang diantara yang terpilih itu. Jangan lupa berterima kasih kepada Kerajaan BN.
Tahniah dari aku.

alongg said...

hmmm sedih.. sedih...

Anonymous said...

apa yang telah dia sendiri buat salah semua orang diamkan.. kang bangang tu.. i. khalwat bebas sebab silap teknikal.. ii. gelar anwar aljuburi skang kawan rapat kang bangang tu.. iii. sokong secara terang terangan komunis.. kan tolol tu.. iv. suara dalam telefon bulu kemaluan norma ada kat mulut dia.. tak nak komen.. kan bengong tu.. banyak lagi la.. yang tompang gelak bodoh bongong bangang tolol tak tau la nak kata apa lagi..

 
 
Blogger Templates