Social Icons

Pages

Saturday, June 30, 2012

HOT NEWS !!! BANNER PESTA MAKAN BABI BERSAMA ANWAR IBRAHIM DAN KETUA PEMUDA PAS JOHOR TERSEBAR !!!


Mengikut carian di laman web didapati barisan kepimpinan tinggi AMK Negeri Johor dikuasai oleh orang-orang melayu yang beragama islam.Diketuai oleh Mohd Nazri Ismail.Sumber rujukan di sini.Begitu juga dengan individu yang mengelola majlis seperti banner diatas (pertanyaan/hubungi) yang didapati 3 orang daripada mereka adalah melayu.Sebagai seorang islam tanpa ada perasaan bersalah atau segan silu mereka menganjurkan majlis makan malam membabitkan makanan yang tidak halal.Apabila disebut makanan yang tidak halal di restoran cina sudah tentulah ianya melibatkan babi,katak atau ular.

Awal tahun ini rakyat Johor dikejutkan dengan tindakan seorang pemimpin Pas Mersing yang melawat pasar babi dan mengagih-agihkan limau kepada peniaga daging babi.Kini AMK Johor pula menganjur dan menjual meja makan malam juga melibatkan babi.Hasil jualan sudah tentu digunakan untuk aktiviti AMK Johor.Maka bergeraklah AMK Johor dengan wang jualan babi.Inilah hasil kebebasan dan kesamarataan yang diajar oleh Anwar.

ANDA NAK LIHAT SENARAI PENUH MAKANAN YANG DI SEDIAKAN ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Anonymous said...

Bukannya susah nak ajar Cina Malaysia..... UMNO bersatu dengan PAS dan dengan kerusi Parlimen melebihi 2/3 pinda perlembagaan yang hanya melayakkan bumiputera sahaja mengundi.
Cina hanya mempunyai kerakyatan tanpa kuasa mengundi. Kan selesai masaalah. Mereka nak meminda perlembagaan dan menidakkan HAK orang melayu dan agama Islam sebagai agama rasmi Malaysia, kenapa kita tidak boleh menidakkan hak mengundi mereka????? Gabungan PAS dan UMNO akan melebihi 2/3 kerusi parlimen, kita tunjukkan pula hak kita pada mereka, tak suka boleh balik China

 
 
Blogger Templates