Social Icons

Pages

Saturday, March 08, 2014

KURANG AJAR !!! #YUNOSDAUD DAN PENCACAI #PEMBANGKANG NAK SANGAT PESAWAT #MH370 TERHEMPAS ???



kurang ajar !!! puak pembangkang ni kenapa ??? ini bukan cerita politik laahh.ini cerita benar.kenapa bodoh sangat sangat yunos daud ni ??? patut berdoa,bukan kutuk !!! apa kena mengena dengan KERAJAAN ??? malas nak komen panjang-panjang.Ayuh kita berdoa agar semuanya selamat.Amin..


UNTUK PROFILE BELIAU !!!

ANDA NAK LAGI ???




SILA SEBAR GAMBAR DI ATAS DAN BERITAHU RAKYAT !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN 

12 comments:

Anonymous said...

Mentaliti standard macai. Moga Allah balas kebiadapan yunos daud dgn setimpal.

Anonymous said...

Semoga Allah memberi petunjuk kepada si younus ni. ini tidak kena mengena dengan kerajaan zalim. Dia patut bersyukur kerana kerajaan zalim ni dia dapat hidup dengan selesa.

Anonymous said...

masalahnya cuba kalau keluarga dia yang terlibat!!! camno perasaan dia?bodoh tak berakal makhluk tuhan yang sorang ni...

Anonymous said...

budak unos to bodo ..... emo lebih ....emo tahap bangkai....penncacai emo ego bodoh...tak berpijak dibumi yang nyata...tolong hebag kan budak unos tu asal mana tau mak bapak mungkin sokong species siti kassim ....???

Anonymous said...

yunus daud
alang kah baik suatu hari nanti pesawat yg engkau naik tu terhempas,dan semuanya selamat tapi kau putus kaki dan putus tangan...amiiin
ALLAH HU AKBAR

KAU LAH MANUSIA SIAL

Anonymous said...

Hasil didikan iblis n.ajis & ularmak2 hamPAS.

Anonymous said...

ni fb dia, pi melawat dia kt fb dia https://www.facebook.com/yunos.daud?fref=ts

Anonymous said...

Asal puak puak ni apa hang nak tahu? dia di ajar dan ditazkirah yang selagi pemimpin PR tidak memegan teraju negara selagi itulah di katakan kerajaan yang ada ini zalim, dalam apa apa musibah yang melanda dan menimpa semuanya di katakan berpunca dari kerajaan yang zalim. Yang tak zalimnya tadah tin milo dengan beg plastik rok rat. buat fitnah, lakukan propaganda dan bersepakat dengan syaitan itu dikira halal dan tak zalim. pergi mampus Pakatan bahang rambang. basa jenis bodooo derooooo.

Anonymous said...

Inilah hasil didikan PR yg diresapi virus jubuqtaik..mana ada otak utk berfikir! LAHANAT KAU YUNUS DAUD! CELAKA LA HIDUP KO!

Unknown said...

Terlalu obses dgn poltik kotor nuar ni smpai kuasa tuhan seolah2 mlik kerajaan

Anonymous said...

Yunos Daud dah tunjukan sifat kebabian nya, ini lah standard kepala otak pengikut tegar spesis menatang ni, semoga dia akan terima nikmat balasan allah.

Anonymous said...

Cuba tgk ape yg die like dlm fb.. F*ck me tonight.. Diary of a call girl.. Penyokong n pemimpin pujaan otak same

 
 
Blogger Templates