Social Icons

Pages

Wednesday, July 18, 2012

HOT NEWS !!! KANTOI !!! PENYELEWENGAN DAN SALAH LAKU FAEKAH DI BONGKAR !!!


satu lagi cerita berkenaan Faekah terbongkar.apa cerita ni ??? apa yang Faekah buat ??? semalam,rakan blogger Sel13 mendedahkan Faekah menerima elaun-elaun lain selain daripada jawatannya yang hakiki.dibawah saya lampirkan sekali dengan dokumen.siap ada elaun.bukan ker Faekah hanya setiusaha politik ???

“Seseorang setiusaha politik adalah penjawat awam atau kakitangan kerajaan yang berstatus kontrak.Tidak kira samada kontrak atau pun tetap seseorang kakitangan kerajaan perlu patuh kepada dan mengikuti peraturan-peraturan yang telah ditetapkan.Seseorang kakitangan kerajaan tidak dibenarkan bekerja di dua tempat.Tidak boleh menerima gaji atau elaun tetap bulanan dari pihak lain.Jika mereka dilantik menduduki mana-mana ahli lembaga pengarah ianya tidak menjadi masalah kerana jawatan tersebut tidak memberikan elaun tetap bulanan. Sepertimana jawatan Faekah di UNISEL sebagai ahli lembaga pengarah,ianya tidak menjadi masalah atau melanggar peraturan sebagai kakitangan awam.Namun sungguh mengejutkan apabila Faekah telah dilantik sebagai Penyelia Jabatan Khidmat Sokongan Menteri Besar dengan dibayar elaun tetap sebanyak RM 5000 sebulan yang dinamakan Imbuhan Elaun Tanggungjawab yang dibayar oleh Perbadanan Menteri Besar (MBI)" itu yang diberitahu oleh Sel13

Menurutnya,jika dicampur kesemua elaun-elauan yang diperolehi Faekah,ianya mencecah ribuan ringgit sebulan,sedangkan beliau tidak ada kawasan yang perlu dijaga dan hanya perlu setia kepada Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sahaja.

LIHAT DOKUMEN DI BAWAH



ANDA NAK LAGI ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

KERANA PERBUATAN FAEKAH !!!

ORANG LAIN JADI MANGSA !!!

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates