Social Icons

Pages

Tuesday, July 03, 2012

HOT NEWS !!! PAS DAH JUAL ARTIS WANITA ??? WAJIB BACA !!!


PAS seronok sungguh apabila ada artis-artis wanita yang suatu ketika dahulu cukup terkenal dengan keseksian,skandal getik dan menjijikkan selain dengan masalah yang serba memalukan,menyertai parti itu dalam usaha mereka untuk MENGHAPUSKAN DOSA dan KEMBALI KE JALAN YANG BENAR.Sudah tentu sebahagian daripada kita mengingati skandal Abby Abadi yang pernah dipertikaikan DARAnya ketika berkahwin dengan bekas suaminya,Norman Hakim.Malah cerita tentang skandalnya yang kemudian ditutup dengan penangkapan khalwat bekas suaminya dengan seorang artis wanita baru,juga tidak kurang hebatnya.Dan bermula dari situ,bidang kerjayanya selaku pelakon,mulai suram,sama suram seperti kerjaya nyanyiannya.

Namun,dewasa ini artis-artis yang kian tidak mendapat tempat dan tawaran berlakon atau nyanyian yang sudah tiada,mempunyai ruang serta peluang yang sangat besar dalam perkara membabitkan mencari nafkah pencarian.PAS membuka ruang yang sungguh besar untuk artis-artis kelabu asap seperti ini dengan menyediakan ruang pekerjaan selaku PENCERAMAH BEBAS yang dibayar mengikut job,sepertimana yang diakui oleh seorang lagi pelakon tak laku,Hairie Othman dan Bob Lokman yang kini menjadikan pentas ceramah sebagai medan lakonan mereka yang baru.Semenjak berkawan dengan DAP dan PKR,PAS mempunyai cara baru untuk melacurkan ahli-ahli mereka terutama sekali ahli-ahli baru.

Kemasukan artis-artis yang sudah gerhana ke dalam parti itu,telah dipergunakan dengan sepenuh dan sebaik-baiknya oleh pucuk pimpinan parti bagi menarik lebih banyak dana dan lebih perhatian.Dek kerana itulah,PAS begitu bangga dengan kemasukan artis-artis ke dalam parti berkenaan sungguhpun suatu ketika dahulu, golongan artis telah diisbatkan sebagai golongan neraka oleh pucuk pimpinan PAS. Suatu masa dahulu, golongan artis dikatakan sebagai golongan pembawa bala bencana daripada Allah Taala ke Malaysia. Malah dikatakan juga, artis adalah pencetus kepada budaya hedonisme yang akan menjerumuskan Malaysia setaraf dengan Soddom, Gomorrah dan Pompeii.

Tetapi kini tanggapan tersebut sudah hilang sama sekali. Sebaliknya artis-artis yang masuk PAS dianggap sebagai mualaf yang sudah menerima hidayah dan inayah. Cerita-cerita tentang artis-artis berkenaan yang suatu ketika dahulu,mampu meremangkan bulu tengkuk,kini digantikan dengan cerita bagaimana bersyukurnya mereka kerana dapat mengenali Islam apabila bergelar AHLI PAS.


Itu yang berlaku kepada Abby Abadi. Biarpun sehingga kini,dia tidak mengaku secara rasmi yang dia adalah ahli dan penyokong PAS,namun kelibatnya yang seringkali mengambil tempat dan pentas PAS,sudah terlalu acap.Terbaru,apabila dia terlibat dalam pengumpulan dana pilihanraya PAS menerusi penjualan gambar-gambar pemimpin PAS dalam satu program bidaan.Menariknya,program yang berlangsung di Pasir Puteh,Kelantan itu membabitkan ADUN Selinsing yang pernah menggemparkan negara dengan tragedi ditangkap khalwat atau sesudah zina dengan isteri orang yang merupakan seorang guru di dalam keretapi oleh suami wanita itu sendiri.Tambah menarik lagi ialah apabila Abby Abadi dalam satu kenyataan ‘selorohnya’ baru-baru ini menyatakan,dia mencari suami dari kalangan ahli dan pemimpin PAS bagi memudahkan dia mempelajari Islam.Justeru gandingan kedua-dua orang ini,yang selama ini dicemari dengan pelbagai skandal dan cerita-cerita negatif, amat menarik perhatian.

Skandal dan cerita-cerita kotor itulah yang digunakan oleh PAS untuk menarik lebih ramai yang datang ke Pasir Puteh dan ke program lelongan gambar-gambar pemimpin PAS bagi mendapatkan dana pilihanraya.Tentunya ramai orang PAS yang sanggup mengeluarkan duit untuk membeli gambar-gambar ‘tok-tok guru’ mereka semata-mata untuk melihat Abby Abadi dan Saiful Selinsing.Agak sayang,kerana China Doll dalam video seks terkenal itu berhubungan dengan Anwar Ibrahim.Kalaulah Anwar Ibrahim masih berada dalam UMNO,pastinya China Doll itu pun sekarang ini merupakan ahli dan penyokong PAS yang akan digunakan untuk menjual gambar-gambar pemimpin PAS bagi mendapatkan dana pilihanraya! - SEL13.COM

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

Nama baru Pas ialah PAS (PARTI ARTIS MALAYSIA) kuaah kuahh kuaahh !!

harizghazi said...

" Kenapa ramai artis-artis secondhand dan expired join PAS a.k.a Parti Artis Secondhand. "

Begini tamsilanya:-

Mereka ini (artis2 expired yg join PAH) adalah seumpama satu orang yang sangat kotor, busuk, jijik, sangat hina keadaannya dalam bilik yang gelap...

Bila lampu dibuka(bila dapat hidayat)maka terlihat-lah segala kekotoran, kejijikan, kehinaan dan terciumlah bau busuk yang selama ini ada pada diri mereka yang tidak ternampak sebab berada didalam bilik yang gelap..

Bila melihat keadaan yang begitu teruk pada diri mereka, mereka sangat-sangat sedih dan marah, tetapi tidak tahu sapa yang patut dipersalahkan, sapa yang punya angkara yang menyebabkan keadaan ini terjadi pada diri mereka. Sedang mereka tertanya- tanya datanglah ulamak-ulamak, ustaz-ustaz PAH yang dibelakang mereka iblis dan syaitan meracuni pemikiran mereka dengan berkata " Kerajaan UMNO, pemimpin UMNO lah yang punya angkara yang menyebabkan kamu begitu kotor dan hina ".

Dan bangkitlah mereka macam bob lokman dengan amarah menentang kerajaan UMNO yang mereka salahkan punca selama ini mereka hidup dalam kehidupan yang penuh maksiat...

Sebenarnya mereka patut salahkan diri mereka sendiri yang telah membuat pilihan untuk tidak mahu mentaati titah-perintah Allah..

Ramai orang islam boleh taat Allah walaupun hidup di negara orang bukan islam seperti di america? Kenapa nak salahkan kerajaan dan pemimpin UMNO atas dosa dan maksiat yang telah kamu lakukan? Ada pemimpin UMNO halang kamu daripada solat? Ada pemimpin UMNO suruh kamu buat maksiat.

Berwaspadalah dengan iblis yang mengunakan orang agama bagi menipu org islam yg inginkan agama.. Ulamak jemaah tabalik lebih halus dan mulus tipu dayanya..

Cakap agama tinggi2 tapi tally dengan qoran dan hadis dan amalan sama dengan apa yg dicakap,sama dengan apa yg nabi saw buat,Allah suka...
Yg tak betul ustaz hari ini ialah bercakap agama bukan main tinggi melanggit,tapi sayang nya tak tally dengan qoran/hadis tak sama dengan apa yg nabi saw buat...ini yg tak betul,ini namanya tak faham agama,klentong...
Allah suruh kita berusaha untuk dapat cinta DIA,ulamak PAS suruh kita berusaha untuk dapatkan kuasa,negara islam. Allah suruh kita berusaha untuk dapat Allah jadi kekasih,ulamak jemaah tabligh suruh kita berusaha untuk jadi baik dan betulkan org islam dengan cara jumpa org islam dan ajak org islam mengislah diri dengan keluar 3hari,40hari,4bulan yg mana nabi saw tak buat..
Kan tak tally qoran/hadis..kan tak betul..

Apa yg betul,yang tally qoran/hadis,yang nabi saw buat?

Formula-nya senang dan mudah untuk diamal walaupun miskin papa kedana...

KITA TAAT PERINTAH ALLAH,CARA NABI SAW,BERMULA DENGAN PERINTAH YANG PERTAMA,RUKUN ISLAM YG PERTAMA.." KERANA PERINTAH ALLAH DAN (niat) HANYA UNTUK SUKAKAN ALLAH,SEHINGGA ALLAH SUKA "
dengan yakin bila Allah suka,kita dapat segalanya:- iman,amal soleh,kebatilan Allah hancurkan,hidayah tersebar, agama Allah hidupkan,perangai buruk Allah hilangkan, Allah beri akhlak nabi saw,Allah beri ilmu,syorga, bahagia dan sebagainya....
-mthago.com

 
 
Blogger Templates