Social Icons

Pages

Monday, August 06, 2012

HOT NEWS !!! MP PKR KUALA LANGAT LIDAH NYA TERBELIT-BELIT NAK BAGI JAWAPAN KEPADA RAKYAT MALAYSIA ???


Setelah lebih seminggu,akhirnya Ahli Parlimen Kuala Langat yang mulai berasa bahang CELAKA HARAMJADAH dan DAHSYAT! DAHSYAT! yang seringkali diungkapkan kepada Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor,akhirnya terpaksa membuka mulut ekoran bahang kelakuan hodohnya mulai diperkatakan orang ramai.Dengan ancaman akan mengambil tindakan undang-undang terhadap blog serta portal yang telah menyiarkan kemelut rumahtangganya, Abdullah Sani cuba memutarbelitkan fakta dengan harapan dia akan kelihatan seperti seorang yang suci, bersih serta kudus.Lebih penting,Abdullah Sani cuba memperlihatkan yang dia adalah seorang mangsa fitnah manakala isterinya yang dihalau dari rumah kerana Abdullah Sani telah menggantikan Halimah Saat dengan Faizah Ariffin, sebagai wanita yang tidak bermaruah dan tidak mengenang budi.

Halimah Saat hanyalah seorang surirumah sepenuh masa.Tidak mempunyai sebarang kepentingan atau peranan dalam politik,bahkan mungkin dia sendiri tidak berminat dengan politik pun! Justeru apabila Abdullah Sani cuba menggambarkan yang dia adalah anak yang baik,yang mana pilihan utama adalah ibunya berbanding isterinya tetapi pada masa yang sama langsung tidak menyebut tentang isteri barunya yang dikahwini di Songkhla yang menjadi faktor kepada penghalauan isteri tuanya,Abdullah Sani bolehlah disifatkan sebagai seorang munafiq.Abdullah Sani menyatakan yang dia kononnya telah menyediakan sebuah rumah di Desa Pandan untuk Halimah. Kononnya kalau dia seorang yang kejam, mengapa dia sediakan sebuah rumah. Namun perkara yang paling menarik untuk direnung, kalau benar, dia tidak kejam, mengapa rumah di Banting tidak diserahkan kepada Halimah dan dia serta isteri mudanya yang merupakan Ketua Wanita PKR Hulu Selangor tidak tinggal di rumah di Desa Pandan berkenaan?

Bukankah itu yang sepatutnya dilakukan? Mengapa pula isteri tuanya yang tidak bekerja dan bergantung hidup dengannya selama 27 tahun yang diperintahkan berpindah? Kata Abdullah Sani dia menyediakan RM2000 sebulan sebagai sara hidup isteri tuanya. Tetapi persoalan yang timbul mengapa Halimah Saat memerlukan Abdullah Sani untuk mengambilnya di Klang Sentral pada hari kejadian? Alasan telah menyediakan segala-gala untuk belas isteri sudah terlalu acap diberikan oleh lelaki yang beristeri baru dan bertindak zalim terhadap wanita yang telah hidup bertahun-tahun dengan mereka Dan yang menariknya, Abdullah Sani langsung tidak membalas atau bercerita tentang Faizah Ariffin. Apakah dia mahu menidakkan kegatalan dia dan Faizah telah menganiayai Halimah Saat? Mudah benar Abdullah Sani menyalahkan pihak lain walaupun hakikatnya terang-terangan dalam hal ini dia yang bersalah kerana tidak sahaja mengabaikan isteri tuanya tetapi juga bertindak kejam.

Anda percaya jawapan seorang ahli politik berbanding isterinya yang tidak terlibat langsung dalam politik apabila memberitahu yang dia tidak membuang pakaian isteri tuanya itu walhal cerita isteri tuanya adalah sebaliknya? Jahat sangat Ahli Parlimen PKR ini yang kejahatannya turut diturunkan kepada anak-anaknya! - Selangor Daily

CUBA ANDA LIHAT REPOT POLIS DI ATAS !!!

ANDA PERCAYA KER BELIAU TAK MEMBUANG PAKAIAN ISTERI BELIAU ???

BUKAN SAYA NAK TUDUH !!!

BUKTI DAH ADA !!!

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates