Social Icons

Pages

Saturday, August 11, 2012

#JANJIDICAPATI !!! BUKTI PAKATAN HARAM SELANGOR ZALIM TERSEBAR !!! WAJIB BACA !!!


apa cerita ni ??? satu demi satu dah terbongkar.sebelum ini cerita berkenaan pelajar UNISEL.kali ini cerita pasal pekerja pulak dah terbongkar.adakah ini menteri besar anda wahai rakyat selangor sekalian ??? Sedih saya lihat pekerja-pekerja Unisel dibawah JNSB ni.sejak Julai 2011,kesemua mereka tidak dibayar gaji seperti yang dijanjikan oleh pihak Unisel mahupun kerajaan negeri.Malah,elaun serta bayaran kerja lebih masa juga tidak dibayar sehingga kini hingga menyebabkan kesemua pekerja terbabit mengalami kesusahan.Macamana mereka nak meraikan Aidilfitri ni ??? Langsung takde hati perut la kerajaan Khalid Gagap kat Selangor ni.Bila hal Rafizi bukan main laju lagi Khalid nak sponsor Rafizi Lembu tu untuk kes dia yang dah memang terang-terang salah dan melanggar undang-undang.Kan ke baik kalau duit itu diguna untuk selesaikan masalah pekerja-pekerja ini ??? Dimana Keadilan dan Kebajikan korang wahai PKR ??? Mana ??? Korang menzalimi rakyat negeri Selangor yang berkerja dengan korang ni.

KUALA SELANGOR 10 Ogos - Kira-kira 80 orang kakitangan UNISEL hari ini berhimpun secara aman bagi mendesak pengurusan Universiti Selangor (UNISEL) membayar gaji mereka.Wakil daripada pihak Jana Niaga Sdn Bhd (JNSB) yang menguruskan kira-kira 200 kontraktor itu menjelaskan kepada pemberita mereka tidak mendapat bayaran dari UNISEL sejak 17 bulan lepas sehingga menyebabkan hutang tertunggak sebanyak RM15 juta termasuk kos pengurusan asrama.Selain itu rata-rata daripada kakitangan UNISEL yang berhimpun pada jam 2.45 petang itu dilihat begitu hampa dengan sikap pengurusan UNISEL dan kerajaan negeri yang seolah-olah bersikap 'lepas tangan'.Kebanyakan daripada mereka bekerja sebagai pekerja bawahan dengan pendapatan kira-kira RM500 - RM600 sebulan dan tidak menerimanya sejak Julai dan Ogos 2012.

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

LIHAT VIDEO DI BAWAH



NAK LAGI ???



APA KATA ANDA PEMBACA DARI SELANGOR ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

Kerajaan selangor bukan x nak bayar gaji,tapi exco agama nak bagi latihan Berpuasa sepanjang tahun!

Betul x?05 orgalviPisaukarat misti setuju,kalau perkara x elok,memang dah Faham pun perangai pisau kurattttt

Anonymous said...

Ini lagi satu cerita Pak Pandir moden....

Kerja dgn org lain, mintak gaji dgn org lain....!

Kuah kuaah kuaaah!!!

Anonymous said...

Bab2 syarikat macam Jana Niaga, aku dah masak sgt dahhh...!

Tanggungjawab keatas pekerja, bukan pd Unisel! Tapi pd Jana Niaga!

Soal Unisel tak bayaq pd Jana Niaga, bukan alasan utk tak bayaq gaji pekerja!

NAK BERNIAGA, KENA ADA DUIT...! Ikut cara cina berniaga! Main con tak bayaq satu tahun pun...gaji pekerja tetap depa bayaq!!!

BUBARKAN SYARIKAT TEMPURUNG CAMNI...!!!

Anonymous said...

Staff Unisel suma dpt gaji & bonus!

Bila masa pendemo2 ni jadi kakitangan Unisel...???

Kerja dgn org lain, mintak gaji dgn org lain!

Akai boh dlm jamban!!!

 
 
Blogger Templates