Social Icons

Pages

Sunday, November 25, 2012

HOT NEWS !!! RAHSIA SEBENAR KENAPA NURUL IZZAH BANGKITKAN JAWAPAN KEBEBASAN BERAGAMA TERBONGKAR !!!


Rupanya Anwar Ibrahim,anak dan keluarga sedia mengorbankan akidah umat Islam demi politik.Surat di bawah akan menerangkan dan menjelaskan segalanya.surat ini dikeluarkan di Sabah pada tahun 2008.Masyarakat Islam sepatutnya risau untuk bangkit menyuarakan sokongan terbuka pada pemimpin Islam di Sabah.sebab itu Nurul Izzah Keluarkan kenyataan kebebasan beragama pada 3 November yang lepas.

LIHAT GAMBAR DI BAWAH



SEBARKAN !!!

RENUNG-RENUNGKAN

11 comments:

Pemikir said...

Hehehe tidak mengejutkan...

Unknown said...

kepada puak PR !!! apa kata anda ??? tolong jawab !!!

Anonymous said...

Jawap, jawap. Jangan nak jadi mangkok je.

Anonymous said...

bersekongkolan melayu pkr dan pas menggalak pemurtadan....!!!

semata-mata nakkan undi kristian!!!

Anonymous said...

x nak jawab ke puak pakatan haram jadah ni?? penakut ker?

Unknown said...

Mampos la diorg nk jawab

Anonymous said...

Cuba tengok ni.
PAS for all (
http://4.bp.blogspot.com/-BjwFOGOQhxg/T07lTO5fvQI/AAAAAAAA3tE/fUeTSnY1EJs/s1600/pas%252Butk%252Bsemua.jpg )

Cuba compare dgn lambang kat penjuru atas surat tu. Dulu kutuk JATI tiru simbol 'setan'. Tp depa pun 2x5 juga. (confirm depa kata 'kebetulan'). Tp utk orang lain takde 'kebetulan', confirm bersalah. Bengong.

Anonymous said...

Hidup Anwar, Hidup Anwar, Hidup Anwar... (dlm neraka)

Anonymous said...

Kepada semua masyarakat Malaysia yang bijaksana, sekiranya surat tersebut adalah kenyataan yang benar-benar di keluarkan oleh Presiden Persatuan Gereja-Gereja Sabah maka ada beberapa perkara yang perlu diambil perhatian secara rasional.

Pertama, pastikan dulu kesahihan surat tersebut. Kedua, biasanya di negara ini setiap pemimpin agama ( kecuali Pas) apatah lagi yang berjawatan Presiden TIDAK akan MEMPOLITIKKAN agama apatah lagi mengeluarkan kenyataan rasmi menyokong mana-mana parti politik baik secara sulit/rahsia (kecuali Pas). Ketiga, jika ini benar-benar berlaku orang yang membuat kenyataan tersebut samada telah menyalahgunakan kedudukannya dengan mengambil kesempatan membuat kenyataan peribadi atau seseorang seperti Dr.Jeffrey Kitingan sengaja cuba membabitkan institusi keagamaan ke kancah politik. Ke-empat setiap surat rasmi yang mewakili Persatuan atau Gabungan hendaklah satu copy diedarkan kepada setiap persatuan yang di wakili.Dalam surat ini kita tak lihat cc atau sk ke persatuan-persatuan yang diwakili. Kelima, bagi pihak-pihak yang suka melaga-laga serta memperlekehkan agama lain perlu insaf dan mengambil ikhtibar untuk mengelakkan timbulnya satu lagi parti politik ala Pas. Sekiranya benar kenyataan tersebut dibuat mewakili semua persatuan gereja-gereja Sabah, namun kenyataannya BN menang majoriti di Sabah selama ini!?. Sekiranya kenyataan tersebut dibuat kerana inginkan fahaman liberal (dsai) dan inginkan kebebasan untuk mengamalkan agama, bukankah ianya sudahpun termaktub di dalam perlembagaan?? atau apakah perlu pihak kerajaan yang memerintah sekarang memperbetulkan sebarang kelemahan dan kesilapan (jika ada) seperti yang dituntut oleh rakyat bumiputera (PGGS) Sabah. Fikirlah secara positif serta rasional demi rakyat Malaysia keseluruhannya.

Anonymous said...

Cuba semak dlm searai ahli UMNO. D Sabah hampir 400ribu ahli UMNO beragama Kristian, soalannya setelah 10 tahun brapa ramaikah anak2 UMNO berjaya dimurtadkan. Nak tengok jwpan kita tu bodoh ke jahil

Anonymous said...

Perkataan 'bodoh dan jahil' hanya di pakai oleh segilintir orang yang berfikiran sempit. Soal nak masuk UMNO kah atau mana-mana parti politik itu adalah pilihan sendiri. Salah pilih ke atau sebaliknya itu juga adalah pilihan sendiri. Soal murtad adalah soal agama dan itu juga adalah pilihan sendiri. Tak perlu nak kaitkan agama dan politik cukuplah Pas yang bercelaru. Kalau ada yang murtad jangan salahkan politik tapi tanyalah pada pemimpin-pemimpin agamanya yang leka dan lemah menjalankan tanggungjawab tapi menuding jari kepada pihak lain jika ada yang murtad.

 
 
Blogger Templates