Social Icons

Pages

Friday, January 11, 2013

HOT VIDEO !!! UCAPAN MENGHASUT HISHAMUDIN RAIS UNTUK MENJATUHKAN KERAJAAN TERSEBAR !!!


ANDA LIHAT SENDIRI UCAPAN HISHAMUDIN RAIS !!!

UCAPAN BELIAU YANG MENGHASUT SUPAYA MENJATUHKAN KERAJAAN !!!

MALAS NAK KOMEN PANJANG-PANJANG !!!

\

APA KATA ANDA ???

 RENUNG-RENUNGKAN

7 comments:

Anonymous said...

Kerajaan MESTI ambil tindakan SEKARANG!!!!!!!!!!

Anonymous said...

itulah gunanya ISA..
melayu bodoh.. tak berjasa apa2..
hanya membawa bencana kpd umat...

inikah ajaran islam????
selidik pegangan & akidahnya...

generasi muda study lah sejarah, amalkan ajaran islam sebenar...
hanya UMNO & BN yang konsisten dari dulu, kini & selamanya mempertahankan agama, bangsa & negara... serta melayu boleh maju hingga dikenali di dunia atas usaha pemimpin2 hebat dulu terutama Tun Razak & of course Tun Dr M...

Anonymous said...

Salah Najib juga terima tekanan untuk hapuskan ISA. Sekarang kita rakyat Malaysia yang cintakan keamanan terpaksa menanggung bersama. Jika ada ISA dah pasti Kaum Cina Lakhnat Lim Guan Eng dan Bangsat-Bangsat Melayu Hishamudin Rais tak berani berkokok macam Ayam Jantan.

Anonymous said...

Binatang kau Hishamudin Rais....pecacai bangsat penghasut, duri dalam daging duduk dekat Malaysia tak sedar diri......pui.....

Anonymous said...

Hishamudon rais, anak haram ini telah lari keluar negara pada 1974 ,meninggal kan kawan 2 nya semasa demonsterasi penuntut UM, sekarang mau jadi hero. puki mak kau ,saya rasa masa bapak kau buat kau dengan emak kau, dalam lubang najis kot. sebab itu otak kau macam najis. insaf lah kau, sebelum kau di insafkan.

tukang telek said...

Janganlah kerana takut menghadapi PRU13 nak buat huru hara tak tentu pasal. Orang macam ni patut di tahan kerana menghasud dan berniat menjatuhkan kerajaan yang sah. KDN patut memandang sirius perbuatan ini. Kerajaan patut mencontohi Singapura dalam menjaga keselamatan negaranya dari anasir yang akan menghancurkan negaranya.

Anonymous said...

Saya melihat mamat ini amat benci kepada pemimpin UMNO. Dalam ucapan nya di Menara PKNS PJ pada tahun 2010 dia meluahkan kemarahanya kepada pemimpin UMNO ddihadapan duta asing dan ramai bukan Islam pada malam itu. Kenapa dia sanggup menyalahkan bangsa sendiri depan puak kafir?. Jangan harap orang seperti ini akan membela bangsa Melayu jika tahu menghasut sahaja. Sejak PKR berkuasa di Selangor keadaan semakin teruk jika dibanding masa BN dahulu. Banyak masalah rakyat tidak diselesaikan.

 
 
Blogger Templates