Social Icons

Pages

Saturday, February 16, 2013

KANTOI !!! ANWAR IBRAHIM TERDESAK !!! PKR BARISKAN BEKAS PEGAWAI TENTERA UNTUK PANCING UNDI TENTERA ???


satu ceramah akan diadakan di Taman Rekreasi,Jalan 1/56, AU3, Keramat Wangsa membabitkan Anwar Ibrahim dan beberapa orang bekas pegawai tinggi tentera hari ini.Ceramah tersebut diadakan bersama-sama dengan Anwar Ibrahim dalam usaha terakhir Anwar Ibrahim dan PKR cuba mengaut sebanyak mungkin undi daripada anggota-anggota tentera Malaysia yang juga merupakan antara pengundi pos paling tegar menyokong Barisan Nasional.Ceramah perdana tersebut diadakan pada jam 8:30 malam sehingga 12:00 tengah malam ini.Antara barisan bekas pegawai tinggi tentera yang turut sama dalam ceramah tersebut adalah : 

(a) Lt. Jeneral (B) Datuk Abdul Ghafir Abdul Hamid (DARAT)

(b) Brig. Jenderal (B) Dato’ Abdul Hadi Al-Khattab (UDARA)

(c) Laksamana Pertama (B) Haji Imran Abdul Hamid (LAUT)

(d) Brig. Jeneral (B) Dato’ Najmi Ahmad (KAGAT). 

Pelbagai usaha telah dilakukan oleh Anwar Ibrahim dan PKR dalam usaha menawan undi daripada ATM sekalipun pada masa yang sama,Anwar Ibrahim dan PKR secara berterusan cuba meremehkan peranan angkatan tentera Malaysia.PKR bersama-sama DAP dan PAS menafikan bahawa anggota-anggota tentera sebagai pejuang kemerdekaan negara sebelum zaman kemerdekaan,sebaliknya hanyalah ANJING PENJAJAH yang membunuh pejuang negara kerana mendapat upah.Menariknya,PKR dan Anwar Ibrahim serta DAP dan PAS meletakkan Chin Peng dan Parti Komunis Malaya sebagai pejuang kemerdekaan dan anggota-anggota tentera pula sebagai pengkhianat kepada perjuangan kemerdekaan di negara ini.

Kehadiran bekas-bekas pegawai tinggi tentera yang telah mendapat pelbagai kemudahan dan keistimewaan setelah berada dalam Angkatan Tentera Malaysia bagi pihak Anwar Ibrahim itu,sangat menarik kerana ia menunjukkan bahawa terdapat sebilangan pegawai tinggi ATM yang bersetuju dengan pendapat Pakatan Rakyat bahawa KOMUNIS adalah pejuang kemerdekaan di negara ini,manakala anggota-anggota tentera yang telah berhempas pulas menggadaikan nyawa dan titik peluh mereka demi keamanan di negara ini,adalah pengkhianat dan ANJING PEMERINTAH semata-mata.Tidak susah untuk meneka apa sebenarnya yang ada dalam benak bekas-bekas pegawai tentera tersebut yang biasa hidup mewah sewaktu mereka masih dalam perkhidmatan dahulu.Ketidakpuasan hati kerana gagal mendapat projek dan kontrak seringkali menjadi alasan untuk mereka berlagak seolah-olah mereka memperjuangkan kebenaran sepertimana yang berlaku kepada Abdul Hadi Al-Khattab dan Imran Abdul Hamid.


ANDA NAK LAGI ???


UNTUK SELANJUTNYA 

RENUNG-RENUNGKAN 

9 comments:

Anonymous said...

jika benar ada ceramah bekas-bekas pegawai tinggi tentera untuk menentang kerajaan, maka mereka ini adalah kufur nikmat !!

jika benar kerajaan sekarang ini tak betul dan zalim belaka, kamu patut berani letak jawatan ketika masih berkuasa dan berpangkat bukan ketika dah pencen dan MENIKMATI PENCEN YG.BESAR sampai mati.

Apa alasan kamu terhadap janji pas kelantan untuk bagi bekas anggota tentera 0.8 ekar tanah tetapi hingga kini tak ditunaikan? KAMU PATUT PERJUANGKAN NASIB BEKAS ANGGOTA TENTER DAN BUKAN PERJUANGAN UNTUK PANGKAT DAN TEMPAT DALAM FUCKATOON !!

gen2felda

Anonymous said...

mmg ada bro BR malam ni.ada ceramah bekas tentera malam ni bersama aljuburi.saya ke sana untuk melihat ceramah tersebut.nampaknya pakatan haram dah terdesak ni..

Anonymous said...

kepada bekas2 pegawai tentera,

sedarkah kamu masih menikmati pencen hasil bantuan kerajaan sekarang?

sedarkah tindakan kamu seolah2 jahil, seolah2 menyokong tuntutan PKR DAP mengenai nama ALLAH?

sedarkah kamu itu melayu, kamu itu islam. mana lafaz taat setia kamu kepada negara ini?

Anonymous said...

Kalo benar, pulangkan/jangan terima pencen hangpa semua. Ramai lg yg memerlukan. Mcm melepaskan anjing yg tersepit ja. Buat malu ja.

Anonymous said...

kalau benar pegawai2 atasan ini menentang kerajaan bila pencen ,mesti ada anak didik nya yang belum pencen dan sangat merbahaya terhadap agama bangsa dan negara sbb semua rahsia ketenteraan dan keselamatan negara akan bertukar tangan ketangan musuh sbb mereka ni nak berpaling tadah.

Anonymous said...

ini dinamakan pegawai tentera tak sedar diri.. hidup mewah dgn hasil kerajaan.. ini semua semata2 nak kuasa dan habuan...

Anonymous said...

Di mana integriti mereka sebagai bekas pegawai keselamatan...sebagai pemegang amanah walaupun dah pencen...kalu sebab tak dapat projek besar mereka bertindak begitu....ini menunjukkan mereka tamak...sama tamak macam anwar juga...sedangkan orang bawahan pencen tak seberapa tapi tak sampai menggadai integriti..

Anonymous said...

Ko ingt duit KERAJAAN MALAYSIA skng ni duit MAK BAPAK ATUK umnoGOK korang ker?????.. Apasal lg PENCACAI bodoh UMNOgok ni xblh nk beza duit parti n duit kerajaan.. Apasl ko ni bodoh sgt?? Mak bapak korang bg korang makan SEMUT ke masa kecil?????.. ELAUN PENCEN yg diaorg terima tu hak diaorg la.. ITU DUIT dari KERAJAAN (DARI cukai petronas,cukai mkn kt KFC,cukai pendapatan n hasil mahsul MALAYSIA - ORG PR pun terlibat SEDEKAH DUIT pd kerajaan MALAYSIA).. lagi satu, MALAYSIA ni bkn hak MILIK MAK BAPAK UMNOgok korang.. Jgn jadi MELAYU YG BODOH NK MAMPUS.. Buat malu Bangsa MELAYU jer..

Anonymous said...

ini pun nk report??!! bodo!!!

aku rase klau aku jd polis ni pun aku pening kepala layan perangai bangang macai sekor2..

 
 
Blogger Templates