Social Icons

Pages

Friday, March 08, 2013

HOT NEWS !!! ANWAR IBRAHIM JIJIK - SAIFUL BUKHARI !!!


Saiful Bukhari Azlan menyeru seluruh rakyat Malaysia tidak terpedaya dengan permainan jijik Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim susulan kenyataan terbaru bapanya Azlan Mohd Lazim hari ini. Beliau memberi amaran kepada agar menghentikan permainan jijik menyalahgunakan wang 'membeli' mana-mana ahli keluarganya demi mendapatkan kuasa politik. 

 "Anwar Ibrahim (mesti) bertaubat dan jangan pergunakan keluarganya demi kerakusan kuasa nak menjadi Perdana Menteri. Bertaubat dari terus meliwat anak muda dan saya sendiri minta Anwar Ibrahim jangan gunakan wang ringgit bagi membeli keluarga saya," katanya kepada pemberita pada Sidang Media di Jalan Dutamas,di sini hari ini. 

Saiful menjelaskan,seluruh keluarganya berasa terkejut dengan kenyataan bapanya,Azlan Mohd Lazim yang bertindak tanpa pengetahuan mana-mana pihak termasuklah dirinya.Walaubagaimanapun,beliau menjelaskan kesemua keluarganya masih memberikan sokongan padu terhadapnya dan mengesyaki bapanya telah dipergunakan beberapa individu yang berkaitrapat dengan Ketua Umum PKR tersebut.

"Semua keluarga saya tetap sokong saya.Dalam kes ni saya bukan tuduh bapa saya.Dia mungkin dalam keadaan keliru dan saya mohon bapa kembalilah ke jalan yang benar,"ujarnya.Beliau juga tetap memaafkan bapanya walaupun tidak dapat menghubungi bapanya itu."Walau apa yang berlaku dia tetap bapa kandung sy dan sy tetap akan maafkan dia," ujarnya.


UNTUK SELANJUTNYA 

ANDA DAH DAPAT PENJELASAN ???

LEPAS INI ANWAR IBRAHIM AKAN NAFI DAN TERUS NAFI !!!

UNTUK CERITA SEBENAR !!!

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA 

INILAH PERANGAI ANWAR IBRAHIM YANG KEMARUK NAK JADI PERDANA MENTERI !!!

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

apa punya bapak laaa.... dah la tak bela anakk...

jubo anak pon ko jualll jugak dgn anwaq....

ihh ihhh ihhhhh.........

Edisi Blogger said...

mana yg benor mna yg betul mna yg salah ni?? jijiknya manusia..

 
 
Blogger Templates