Social Icons

Pages

Wednesday, March 20, 2013

HOT NEWS !!! PENCEROBOHAN LAHAD DATU !!! TIAN CHUA TUDUH TUN MAHATHIR PUNCA TRAGEDI ??? VIDEO INSIDE !!!


selepas tuduh UMNO bersandiwara di atas tragedi yang berlaku,kali ini tian chua bersikap biadap menuduh Tun Mahathir sebagai dalang.apa cerita ni ??? bukan ker anwar ibrahim puncanya ??? dah banyak bukti kan ??? inilah PR,spin jerr lebih nak yakinkan rakyat kononnya semua benar tapi akhirnya kantoi menipu.Tian Chua mendakwa Tun Mahathir Punca Krisis Di Lahad Datu.Ceramah pkr oleh tian chua pada malam 15 Feb 2013 di Fasa 8/9 Bandar Baru Sentul.Tempat asal ceramah di Fasa 3 Bandar Baru Sentul (seperti di dalam banner) tidak mendapat restu pengerusi persatuan penduduk di situ.Atas tindakan tersebut,ceramah ini ditukarkan tempat secara tergesa-gesa.Tahniah dan syabas pada pengerusi persatuan penduduk.lihat video di bawah


RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

Nila sikap YB Pembangkang yangbebal dan berotak lembu...sepatutnya orang macam ni tak layak untuk diangkat sebagai YB adalah lebih afdal menjadi kambing dari menjadi manusia...tak usah menyalahkan orang lain tengok dulu dalam diri...PUI..

Anonymous said...

Seratus org itu yg membawa pencetusan walhal di sabah penduduk filipina melebihi 500, 000 bekerja d Sabah. Jadi kalau kerajaan bertindak tanpa memikirkan soal ini mereka yg bukan militan tadi boleh ikut serta askar mereka menentang kerajaan malaysia. Jadi sikap mengambil langkah berhati hati amat diperlukan supaya perkara ini dpt ditangani cara berhemah.

 
 
Blogger Templates