Social Icons

Pages

Wednesday, March 20, 2013

HOT NEWS !!! SAYA TAK KISAH PEMIMPIN SAYA LGBT - KHALID ISMATH !!! MAKNANYA BETULLAH ANWAR IBRAHIM GAY ???


Khalid Mohd Ismath berkata dia tidak peduli pemimpinnya adalah tokoh LGBT (Lesbian,Gay,Bisekssual dan Transgender) asalkan pemimpin itu melaksanakan amanah rakyat dan tidak menyalahgunakan kuasa. 

“Saya tak kisah pemimpin saya LGBT,tak ada agama atau sosial,yang penting dia laksana amanah rakyat dan negara serta tidak salahguna kuasa,”katanya dalam twitter.com/khalidismath. 

Khalid Ismath yang juga pelajar UiTM Shah Alam jurusan Undang-Undang berkata fikirannya lebih terbuka apabila bersahabat dengan golongan LGBT,pluralis dan ethist (tidak beragama). 

MAKNANYA BETULAH ANWAR IBRAHIM GAY ???

TAK PERLU LAGI SAYA NAK ULAS CERITA KHALID ISMATH NI !!!


UNTUK SELANJUNTYA

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates