Social Icons

Pages

Tuesday, April 09, 2013

HOT NEWS !!! PAPA GOMO AKAN MEMBELASAH PAPA HOMO DI PERMATANG PAUH !!!


Blogger Papa Gomo menyatakan hasrat untuk bertanding sebagai calon Bebas menetang Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim di Permatang Pauh.Papa Gomo yang diwakili Presiden Pertubuhan Nadi Rakyat,Mohamad Rafi Awang Kechik mengumumkan kesediaan beliau untuk bertanding di Permatang Pauh atau mana-mana kerusi yang ditandingi Anwar. "keputusan untuk bertanding itu dibuat kerana dia benar-benar serius meminta agar Anwar berundur secara terhormat daripada arena politik negara ekoran pelbagai isu moral yang didakwa membelenggu pemimpin itu," kata Rafi kepada pemberita di bangunan Yayasan Selangor Kampung Baru hari ini. 

KENYATAAN PENUH PAPA GOMO 

Assalammuakaikum dan selamat sejahtera kepada seluruh rakyat Malaysia terutamanya penduduk di Permatang Pauh Pulau pinang.Saya telah pun mengambil borang calon SPR bagi melayakkan diri saya bertanding di Parlimen Permatang Pauh pada PRU13 ini melalui wakil saya Saudara Rafi Awang Kecik yang juga merupakan Presiden Nadi Rakyat Malaysia.Saya mengumumkan untuk bertanding pada pilihanraya ini menentang Dato Sri Anwar Ibrahim di Permatang Pauh bagi menunjukkan kepada Dato Sri Anwar Ibrahim yang saya benar benar serius untuk meminta beliau berundur secara terhormat dari Arena politik negara.Sebelum ini saya telah pun memberikan amaran agar beliau berundur bagi mengelakkan video video aksi homoseks beliau dipaparkan kepada umum.Namun Dato Sri Anwar masih degil dan mahu mengheret pekara ini dengan lebih besar lagi.Tun Dr Mahthir pernah memberikan Dato Sri Anwar Ibrahim nasihat untuk berundur secara terhormat sewaktu beliau menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan. 

tun Dr Mahathir memberikan Dato Sri Anwar Ibrahim peluang untuk tidak diaibkan. Jadi saya juga telah melaksanakan apa yang idola saya Tun Mahathir lakukan dengan memberikan Amaran dan nasihat untuk Dato Sri Anwar Ibrahim berundur secara terhormat sebelum diaibkan dengan lebih dasyat lagi. Saya mahu bertanding kerana saya mahu menyatakan kebenaran sebagai satu bukti nyata yang saya bukanlah menfitnah. Saya tampil masuk gelanggang bagi menyampaikan perkhabaran kepada dunia saya mahu rakyat sedar betapa rendah dan jijik moral Dato Sri Anwar Ibrahim yang mahu menjadi Perdana Menteri Malaysia.Didalam pilihanraya ini lah medan terbaik untuk saya mendedahkan segala galanya yang mana dibantu dengan rakan rakan seperjuangan yang lain seperti Dato Eskay,Dato Nallakarupan,Ezam Mohd Nor,Ng Lum Yong,Zahid Mat Arip,Yb Zulkifli Nordin,Anuar Shaari,Hamizun dan ramai lagi bekas bekas orang kanan Anwar Ibrahim yang kenal bentuk tubuh Dato Sri Anwar Ibrahim.Kalah sudah pasti buat saya tetapi saya akan pastikan pengundi permatang pauh kenal dengan lebih dekat siapa Dato Sri Anwar Ibrahim ini apatah lagi dengan bukti yang ada ditangan saya.Nantikan saya pada hari penamaan calon di Permatang Pauh.Misi Selamatkan Negara akan dilaksanakan saya dengan dibantu seluruh jentera NGO Nadi Rakyat yang diketuai Presidennya Saudara Rafi Awang Kecik.

RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

KontolMu said...

Selamat berjuang Papa Gomo. Hancurkan Papa Homo Anuar Ibrahim jika enggan berundur dalam arena politik tanahair.

Anonymous said...

KEBOLEHPERCAYAAN... Seandainya Pakatan Pembangkang... Menang Dengan MAJORITI TIPIS... 112...!!! Daripada 222 KERUSI PARLIMEN...!!!
ADAKAH... Pakatan Pembangkang... AKAN PATRIOTIK DAN MEMERINTAH DENGAN MAJORITI TIPIS TERSEBUT...???
ADAKAH PAKATAN PEMBANGKANG BOLEH DIPERCAYAI... TIDAK AKAN MEMBENTANG KARPET MERAH MENGALU ALUKAN KEMASUKKAN SEMULA JIRAN DISEBERANG TAMBAK YANG MENGUASAI 81 DRPD 87 KERUSI...!!!
JIKA DICAMPUR... KERUSI PARLIMEN MALAYSIA 222 + SEBERANG TAMBAK 87 = 309 KERUSI KESELURUHAN...
JIKA PAKATAN PEMBANGKANG DGN 112 + 81 = 193 / 309...!!!
DAN ITU ADALAH MAJORITI YANG KUAT DAN GAGAH... UTK MENEBUK NEBUK MENGUBAH PERLEMBAGAAN NEGARA...???!!! BOLEHKAH DIBERIKAN KEBOLEHPERCAYAAN KEPADA PAKATAN PEMBANGKANG MEMEGANG STRUKTUR SISTEM KENEGARAAN INI...!!!
DEMOKRASI ADALAH PERTANDINGAN KEPADA ANGKA...!!! SIAPA BANYAK... DIALAH YG MENANG...!!! TIADA ISTILAH NAIB JUARA...!!!

GomoBabi said...

Berani ker atau sekadar kencing saje...

Anonymous said...

Gempak mau ada..hehe

Hj Mohammad Hj Dit said...

Aku tabik orang Kelantan ni. Memang dia spesis yg berbedza dgn orang lain. Aku tetap dgn Papa Gomo sehingga kebenaran terserlah. Jika PG mengharapkan DSAI berundur samalah menanti bulan jatuh keriba. Allah telah memberi satu kebolehan pada DSAI tetapi telah disalah gunakan nikmat tersebut. Jika Tun Mahathir, Tun Ghafar Baba, dan banyaknya ahli2 ABIM yang tersohor telah ditipu oleh DSAI maka sudah ditakdirkan yang manusia bernama Anwar Ibrahim akan terserlah sifat munafiknya. Pada masa bala menimpa keatas DSAI tiada siapa pun boleh menahanya seperti memusnahan umat Nabi Lut AS dan Nabi Nuh AS. Tidak kira sama ada PG yang kebenaran DSAI , atau orang lain yang tahu sejarah perihal dan perilaku DSAI tahun 2013 akan terbukti PKR akan ditalkhinkan bersama Nik Aziz dan Haji Hadi Awang dari PAS. Allah maha kaya dan Nik Aziz banyak melakukan dosa besiberiar dengan mengeluarkasepakatn fatwa songsang. Jika para Ulama sudah bersepakat untuk berdoa agar Nik Aziz diberi petunjuk dan balik kepangkal jalan sudah pasti perkara yang baik ini akan dimakbulkan.InsaAllah.

 
 
Blogger Templates