Social Icons

Pages

Tuesday, April 30, 2013

KANTOI !!! #PRU13 #TOLAKPR !!! PENGUNDIAN AWAL !!! PENIPUAN PUAK PR DIDEDAHKAN !!! WAJIB BACA !!!


kantoi sudah,puak PR mengatakan dakwat kekal boleh hilang masa dicuci dan siap publish kat fb.last-last kantoi juga,kerana ada kesan lagi di jari.apa cerita ni ??? nak menipu pun agak-agaklah.apa yang dikatakan oleh zulkifli noordin dah berlaku,cuma angle lain.zulkifli sebelum ini mengatakan ada kejadian tumbuk menumbuk.yang ni dakwat kekal hilang.kalau hilang,apa cerita dengan gambar di atas ??? anda nak lagi ??? kita lihat gambar di bawah


HILANG 100 PERATUS ATAU TAK ???

NURUL IZZAH PULAK KANTOI MENIPU !!!

nak lagi ??? saya letak 1 lagi gambar


wife aku off duty hari ini pagi dia prgi mngundi lpas mngundi dia cuci baju sekolah ank2 dgn tangan bukan washing machine baju ank2 sekolah 8,7 thun tentu kotor sgt ...dia guna CLOROX n lpas tu VANISH nk hilangkan bau CLOROX pada baju anak2 stok 2hari ...smbil tu cuci jari yg ada dakwat kekal tu.....tgoklah sendiri shbt2 semua.....masih kekal lagi


UNTUK SELANJUTNYA 

KITA TUNGGU APA PULAK PENIPUAN 5HB INI !!!

DULU NAK SANGAT DAKWAT KEKAL !!!

SEKARANG MASIH NAK MENIPU LAGI !!!

KALAU SPR TAK TELUS DAN MENIPU !!!

MACAM MANA PR DAPAT TAWAN 4 NEGERI DAN NEGERI SEMENTARA IAITU PERAK ???

JANGAN TUNJUK BENGAP ANDA BOLEH TAK PUAK PR ???

RENUNG-RENUNGKAN

11 comments:

Anonymous said...

semakin banyak puak tu bercakap, makin banyak juga pekung dia orang terbuka

Anonymous said...

Mengapa suku sakat Anwar ibrahim ni bersifat mengalahkan syaitan yang direjam.....ye

Anonymous said...

mereka ni suku sakat setan sebenarnya. otak udang , nak tunjuk pandai tapi begang. kalau soal sontot bagi kat dia orang--depan belakang habis kena tibai

Anonymous said...

TAHNIAH TUAN TANAH !!

terus dedahkan pembohongan nurul Izzah itu.


Kalau sudah terbiasa berbohong , bila tiada isu hendak diputar-belitkan , pasti akan dicari juga isu untuk di bohongi kpd rakyat malaysia. syabas tuan blogger ! teruskan berjuang dgn istiqamah !!


pakatan haram ? undi ? LAIN KALILAH !!

BALIK ! BALIK ! BALIK !! KAMI TAK PERLUKAN PEMBOHONG DAN PENIPU UNTUK MEMBELA KAMI.

Anonymous said...

Mak Abah saya merupakan anggota polis yang telah mengundi siang tadi, jika dilihat dengan teliti agak sukar dakwat tersebut hilang walau ada yang sedikit tertanggal, itu mungkin kerana sel mati gugur atau ditonyoh bagai nak gila.

andai mereka takut ada kemungkinan jika dakwat kekal itu tanggal dan orang tersebut boleh mengundi kali kedua atau menjadi pengundi hantu adalah tidak logik. ini kerana no ic anggota beruniform sedikit berbeza di mana bapa saya mempunyai huruf P di belakang yang bermakna PENCEN [bapa saya akan berpencen pada oktober ini... saya tak ingat pula untuk yang sedang berkhidmat, mungkin K]ini sudah tentu memberi kesukaran untuk mereka mengundi kali kedua pada 5 mei ni.. jika hendak dikatakan jabatan daftar negara secara sulit mengeluarkan IC palsu kepada pengundi awal juga tidak logik kerana sudah tentu penyokong PR di dalam Jabatan tersebut ataupun orang lain dapat menghidu perkara itu.

yang penting saya masih tidak faham tentang isu dawat kekal yang di uar-uarkan senang tertanggal dengan pengundian 5 mei ini. adakah mereka takut ada isu penipuan disitu? secara teorinya agak sukar.

cuba baca komen FB dari bekas pensyarah saya tentang dakwat kekal setelah saya kantoikan dengan waktu yang tertera di jam

"X semua tempat yg keluaq bila cuci. Sembang dgn 2 org dari kem Rejimen 504 perlis anggota sana kata depa punya dakwat keluaq bila cuci. Kem sungai ara peneng x keluaq bila cuci."

jika benar isu ini terjadi, menjadi sedikit keraguan,dimana 2 orang dari kem rejimen 504 perlis yang mendakwa dakwat keluarm, takkan tidak mendapat tahu sebarang rancangan sulit yang mungkin dipaksa untuk mengundi kali kedua pada 5 mei nanti?... apa bodoh sangat ker dalang yang nak mereka undi kali kedua tue terlepas dua ekor malaun dengan dakwat yang tidak kekal dijari? nak kantoikan diri sendiri, kompom la budak 2 ekor tue bukan stakat ceritakan tentang dakwat yang tertanggal malah boley menceritakan tentang rancangan licik dalang yang hendakkan mereka mengundi kali ke-2

jika dakwat tersebut keluar dan mungkin ada niat jahat untuk memaksa mereka mengundi 5 mei ini, saya ingin bertanya, besar sangatkah jumlah mereka untuk menjejaskan undi PR 5 mei ini? dimana mereka akan dihumban untuk mengundi? di tempat yang ramai penyokong PR ka? xkan mereka tidak dapat pastikan watak tentera yang berambut pendek dan berbadan tegap? gila la kalau tentera ramai2 turun satu tempat menungdi, dengan rambut sama stail, kompom la kantoi. bodoh sangat ke orang yang pasang niat macam 2... yang pasti tiada sebarang niat jahat pun..

Puak PR ni x pikir dalam2... baru tercuit sikit dah mengamuk. padahal yang cuit 2 bukan sapa2 pun cuma ranting pokok jerr..

Anonymous said...

KALAU PENGIKUT PR NAK HILANG KESAN DAKWAT AMAT MUDAH INI LANGKAH2NYA
1. POTONG JARI
2. BAKAR JARI
3. GIGIT JARI

Anonymous said...

ha3 ayat...gigit jari, ini kalilah!!!

Anonymous said...

IZZAH... tak nak cuba calit di puting tetek kiri yang cantik tu? Uncle Stopa boleh gentel kasi hilang... biarla seminggu ke, dua minngu ke. IZZAH they say saliva is the best cleaning agent. Uncle Stopa may not be up to your taste, of course you can choose whom you like best.


NAK IZZAH????????

aliffnajmi said...

Menyentuh soal slogan 'ini kali lah'.... sy dpt rasakan betapa dominannya DAP dlm PR sehinggakan slogan pun dipaksa menggunakan bahasa tunggang terbalik menuruti 'habitat' DAP. Bagaimana PAS mahu tegakkan islam klu soal memertabatkan bahasa melayu pun mereka kalah?
Jika dulu teressa kok bangga dpt 'menghapuskan' tulisan jawi, kini betina tu pastinya sgt puas dpt memegang tali2 yg mengikat hidung pemimpin2 PAS.

Anonymous said...

Tentera Terlatih Berkata....

Sya cuba cuci ngan sabun pencuci pinggan mmang ilang tp x 100% wlau pn pd bhg ruas jari & permukaan kuku ilang spenuhnya...kesan dkwat celah kuku masih klihatn & prmukaan kuku walau pn tidak kelihatn dkwat tp nmpak brbeza ngan kuku jari yg x dcalit ngan dkwat...pelik gak klau depa kata boleh ilang spenuhnya

Anonymous said...

kalau tak basuh betul betul memang ler tak hilang...

bukan dakwat ajer yang tak leh hilang...taik kat tangan pun tak leh hilang kalo tak basuh betul betul

 
 
Blogger Templates