Social Icons

Pages

Monday, June 24, 2013

KANTOI !!! #BLACKOUT505 !!! ANWAR IBRAHIM KENCING PENDEMO #PDGMERBOK622 !!! AMIK UBAT !!!

Jika kita lihat gambar bawah kanan,ia menunjukkan Anwar Ibrahim duduk semeja dengan Datuk Seri Najib untuk jamuan di bangunan parlimen.lihat dulu gambar lain di bawah.Senyum dan tawa antara mereka berdua.Anwar juga adalah mentor Datuk Seri Najib dalam Team Wawasan 1993.Kini mereka adalah dalam team A ( kerajaan) dan team B ( pembangkang).

Dalam gambar ini menjelaskan Datuk Seri Najib lebih matang dan bijak kerana berjaya mengheret Anwar untuk duduk semeja seolah-olah tiada sengketa antara mereka berdua.Ia juga menjelaskan kekalahan bagi Anwar kerana sebelum ini dia lah yang mendendangkan yang Datuk Seri Najib akan jadi ketua pembangkang, kini ternyata segala cakap Anwar tak boleh pakai.10 kata Anwar,12 tak boleh pakai.



Anwar sepatutnya menolak dan tidak makan bersama Datuk Seri Najib,Anwar sepatutnya berada di Padang Merbuk dan makan nasi bungkus bersama Mahasewel Adam Adli dan Aso Cina Tua.muahaha,pendemo kena kencing dengan anwar ibrahim bulat-bulat.yang bestnya,anwar ibrahim kata SPR tipu,tapi angkat sumpah jugakkk.apa cerita ni ???


ANDA DAH LIHAT GAMBAR DI ATAS ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Salfian Nawawi said...

Terbaeeek ... pesanan buat pendemo-pendemo tu, agak-agaklah kalo nak menipu diri sendiri! Kekeke!!!

Anonymous said...

Haha lawak gmbr yg atas tu bukan kata raja parsi ja kalau anwar mengaku dia tu imam mahdi pun mesti penjilat dia caya!!!

Anonymous said...

bukan lembu tapi kaldai.. wakakakaaa

 
 
Blogger Templates