Social Icons

Pages

Sunday, July 14, 2013

KURANG AJAR !!! CYBERTROOPER PEMBANGKANG HINA AL-QURAN !!!




anda lihat sendiri gambar di atas.adakah benar semua ini ??? 

adakah UMNO termaktub dalam Al-Quran ??? 

bila pulak UMNO masuk dalam Al-Quran ??? 

saya letak balik gambar di bawah 


RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

letih dah aku tengok,islam kena hina,nabi agung kita kena hina,Allah sendiri diperkotak katikkan,kadang aku gelak je,sebab ramai sangat yg sebok nak buat report,segala macam NGO pegang surat report masuk suratkhabar,ade yg bawak sepanduk...kami menentang segala bentuk penghinaan pada agam islam,bangsa melayu,segala macam la ditulis...dgn harapan pemimpin,menteri akan buat sesuatu,pihak polis akan ambil tindakan...ohhh please la,berhenti la berharap,POLIS malaysia tak boleh buat ape2,pemimpin ISlam pun tak mapu buat ape2,menteri2 lagi bangang tak boleh buat ape2..nak harap tok lebai PAS?hahahahah sama level la ngan pelacur...so moral of the story...kita balik pada al quran dan hadis...baca dan faham...ape yg patut kita buat bila Allah swt dihina,bila Nabi muhamad dihina,bila islam dihina...baca...dan faham...lepas tu terserah pada anda..faham ape maksud darah yg halal untuk kita sembelih........?kena juga bagi kaum2 yg asyik hina islam ni kesedaran..

Anonymous said...

Kalau tenguk stail, macam PAS atau pun UMNO yang menyamar atau pun cina, entah lah, seronok tenguk melayu gaduh. Najib , apalah jadi macam ini, Amiga lagi kuasa daripada dia.

Anonymous said...

Semua nie terjadi kerana Pas yg kononnya islam la sangat! Menyebelahi dan bersetongkol dgn DAP n PKR so diorng naik lemak ler..

Anonymous said...

Kalau orang dah kemaruk terasa diri tu alim saudara se Islam di dalam Umno dikatakan Aqidah tak betul...bijak sunguh akal berfikir. Kalau dah tak betul, tunjuk dan ajarkan ke jalan yang betul, Yang pergi buat Umrah dan Haji di Mekah dengan pelbagai bangsa dan keturunan tu diklasifikasi macan mana pulak? Apakah kesemuanya tu telah mempunyai akidah yang betul? Atau bagaimana. Atau kesemuanya tu sudah memang ahli dari politik pas yang sudah tercatat di dalam Quran ke? Kenalkan diri dulu melalui rasa hati. Jangan duk kata kat orang akidah tak betull ke apa. Sesungguhnya Dia lebih mengetahui akan apa yang tersurat dan tersirat. Dia yang mentadbir sekelian ummat di mukabumi ini. Wallahuwaalam.

 
 
Blogger Templates